carly1
door carly1 Feb 3, 2010 om 21:12
Huishouden & energie

Stekkerlamp

Onlangs heb ik een stekkerlamp bij de lidle gekocht. Daar zit een geluid bij als je hem in het stopcontact steekt. Bij het terug brengen van de lamp moest ik de bon geven en uiteraard had ik deze bon niet meer, omdat hij € 6,99 koste. Ook had ik er 1 bij de blokker gehaald en daar zit geen geluid bij als je hem in het stopcontact steekt, dan heb ik het over een soort brom geluid wie heeft dit ook.

2865 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 3, 2010 om 21:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

carly1

Wat is het probleem:

1) accepteerde de Lidle de lamp niet zonder kassabon? en/of

2) zoek je lotgenoten die ook een brommend exemplaar hebben gekocht bij Blokker?

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2010 om 21:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik heb er ook een (van Kruidvat destijds)
en die bromt niet dus lijkt me niet normaal.

Al ander lampje erin geprobeerd ?

ve
door verwijderd - Feb 3, 2010 om 21:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mag ik vragen waarom je hem terugbacht?

ve
door verwijderd - Feb 3, 2010 om 21:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Correctie: terugbracht

ve
door verwijderd - Feb 3, 2010 om 22:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op woensdag 3 feb 2010, 21:35: carly1

Wat is het probleem:

1) accepteerde de Lidle de lamp niet zonder kassabon? en/of

2) zoek je lotgenoten die ook een brommend exemplaar hebben gekocht bij Blokker?

Met vriendelijke groet, ReadAC.

Ja de lamp werd niet terug genomen zonder kassabon, maar kon wel een brief schrijven als klacht.
Graag zou ik inderdaad meer willen weten wie ook een stekkerlamp heeft gekocht bij de lidle en er ook een brom geluid inzit.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2010 om 22:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

H

stacey schreef op woensdag 3 feb 2010, 21:44: Hoi,

Ik heb er ook een (van Kruidvat destijds)
en die bromt niet dus lijkt me niet normaal.

Al ander lampje erin geprobeerd ?

Heb al een ander lampje geprobeerd maar het licht niet aan het lampje, Maar het gaat om de lidle en niet om het kruidvat.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2010 om 22:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

druifje01 schreef op woensdag 3 feb 2010, 21:58: Mag ik vragen waarom je hem terugbacht?

Omdat er een bromgeluid in zit als je de lamp aan doet.