valerius-2
door valerius-2 Oct 22, 2012 om 19:03
Huishouden & energie

Waarom zo'n bezwaar tegen slimme meyters

Waarom zijn er zoveel bezwaren ten opzichte van de slimme meter?Ik vind het juist dat dit voor de consument veel beter is.Zij kunnen nu vaststellen dat het voorschot toerreikend is of niet. Dat voorkomt hoge nabetalingen.

1005 18 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Oct 22, 2012 om 19:56
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=zoekster schreef op maandag 22 okt 2012, 19:06]Dat is meer iets voor discussies, vind je zelf ook niet?
(en je bent toch geen nieuweling op dit forum)[/quote
Het is toch een vraag voor consumenten?Ik wil daar geen discussie maar de reden waarom.

stacey
door stacey - Oct 22, 2012 om 21:39
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Dit hele vraag en antwoord gebeuren is tegenwoordig ook enkel gevuld met pagina`s lange discussies dus: Who Cares..............1-tje meer of minder.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 22, 2012 om 21:42
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ik heb hem dus bij discussie geplaatst, maar is helemaal mis gegaan. Ik heb de redactie al gemeld dat er iets fout zit of ze hem daar kunnen verwijderen.Men moet er maar niet gebruik van maken het is er een behoorlijke janboel van geworden. Door verkeerde copy te maken.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 22, 2012 om 22:28
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=freya schreef op maandag 22 okt 2012, 22:19][quote=valerius-2 schreef op maandag 22 okt 2012, 21:42]Ik heb hem dus bij discussie geplaatst, maar is helemaal mis gegaan. Ik heb de redactie al gemeld dat er iets fout zit of ze hem daar kunnen verwijderen.Men moet er maar niet gebruik van maken het is er een behoorlijke janboel van geworden. Door verkeerde copy te maken.
Tja, als we nu een 'edit'-knop hadden.......

Freya

Dat met dit soort zaken heb je het zeker nodig.Maar van mijn fouten moet ik nog steeds wijzer worden, dat blijkt nu weer.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 22, 2012 om 23:56
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=freya schreef op maandag 22 okt 2012, 22:36]@valerius-2:

Dan misschien toch nog een kleine tip:

Als je iets post, klik dan niet meteen op 'Verzend', maar klik eerst op 'Preview'. Je krijgt dan eerst een weergave te zien zoals het er uiteindelijk op het forum uit komt te zien. Als er foutjes in zitten kun je die nog aanpassen en wanneer alles naar wens is klik je op 'Verzend'.

Freya

Ja dat moet ik zeker vast uit gaan voeren ,als ik achteraf kijk maak ik behoorlijk wat type fouten, komt door mijn slechte ogen dan zie ik dat niet gelijk, de letters zijn te klein voor mijn gezichts vermogen.IKzal daar aan moeten gaan wennen. Bedankt voor de tip moet er wel aan wennen om het te doen. Maar dan moet ik eerst eens leren dat het gewoon moet. Sinds de nieuwe site is dat alleen maar toegenomen

valerius-2
door valerius-2 - Oct 23, 2012 om 14:53
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=dearagain schreef op maandag 22 okt 2012, 22:13]*als zo'n meter tot minder gebruik zou leiden, dan is er niks mis mee, maar uit recent onderzoek is gebleken dat dat niet het geval is
O,mdat et nog steeds niet is toegestaan dat er volgens mij nog geen toestemming voor is gegeven..
Dat onderzoek door wie wanneer is dat geweest.

edrick3
door edrick3 - Oct 23, 2012 om 15:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@valerius,

Ben het met zoekster eens.
Je stelt deze 'vraag' blijkbaar n.a.v. deze vraag
Bracht je blijkbaar op een idee. ;-)
Je vraagt naar de mening van anderen, en dat is dus Discussie.
Je 'vraag' is niet objectief te beantwoorden.

dearagain
door dearagain - Oct 23, 2012 om 15:58
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*als zo'n meter tot minder gebruik zou leiden, dan is er niks mis mee, maar uit recent onderzoek is gebleken dat dat niet het geval is

zoekster
door zoekster - Oct 23, 2012 om 20:32
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Dat is meer iets voor discussies, vind je zelf ook niet?
(en je bent toch geen nieuweling op dit forum)

freya
door freya - Oct 23, 2012 om 20:33
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@valerius-2:

Dan misschien toch nog een kleine tip:

Als je iets post, klik dan niet meteen op 'Verzend', maar klik eerst op 'Preview'. Je krijgt dan eerst een weergave te zien zoals het er uiteindelijk op het forum uit komt te zien. Als er foutjes in zitten kun je die nog aanpassen en wanneer alles naar wens is klik je op 'Verzend'.

Freya

stacey
door stacey - Oct 23, 2012 om 21:26
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op maandag 22 okt 2012, 21:42]Ik heb hem dus bij discussie geplaatst, maar is helemaal mis gegaan. Ik heb de redactie al gemeld dat er iets fout zit of ze hem daar kunnen verwijderen.Men moet er maar niet gebruik van maken het is er een behoorlijke janboel van geworden. Door verkeerde copy te maken.

Zag het, wat heb je gedaan ? hele kassa pagina mee gekopieerd ?

dearagain
door dearagain - Oct 23, 2012 om 21:27
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*dat onderzoekje stond enkele maanden geleden in een van de landelijke dagbladen (de naam van het blad weet ik niet meer)

freya
door freya - Oct 25, 2012 om 19:55
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op maandag 22 okt 2012, 21:42]Ik heb hem dus bij discussie geplaatst, maar is helemaal mis gegaan. Ik heb de redactie al gemeld dat er iets fout zit of ze hem daar kunnen verwijderen.Men moet er maar niet gebruik van maken het is er een behoorlijke janboel van geworden. Door verkeerde copy te maken.
Tja, als we nu een 'edit'-knop hadden.......

Freya

fe
door festinger - Oct 25, 2012 om 19:58
410 Antwoorden / 18 Vragen

We hebben het over slimme meters, die heel veel zelfstandig kunnen meten en oplossingen kunnen aangeven.Waarom zijn de meters dan nog niet geïnstalleerd in bijna alle huizen? Het is van maatschappelijk belang en iedereen is geholpen met het basisprincipe namelijk besparen en milieu helpen. Waarom?

Oh ja sorry ,eerst moet de commercie incasseren, want dat levert banen en groei op.

freya
door freya - Nov 2, 2012 om 23:52
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Het wordt nu in ieder geval wel weer duidelijk aangegeven......
Was toch even 'weg' sinds de 'vernieuwing'.....

Freya

edrick3
door edrick3 - Sep 26, 2013 om 13:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@valerius2,

Waarom zit je bij elk antwoord op 'Dit is een Topantwoord' te klikken?
Wat een onzin.
Levert je natuurlijk wel zelf ook iedere keer dat je klikt 5 extra punten op.
Vandaar blijkbaar dat je deze week als 'expert' van de week vermeld staat.

edrick3
door edrick3 - Sep 26, 2013 om 13:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@freya,

OT
Had dit 'weg zijn' na de 'vernieuwing' al aan de redactie gemeld. Zou aan gewerkt worden.
Blijkbaar is er vanmiddag aan de site gesleuteld: kon opeens geen link meer plaatsen.
Dat kan nu weer wel én je hoeft niet meer voor een 2e keer op OK te klikken.
Dat is dus allemaal verbeterd en vandaar dat ik even terug keek of het 'probleem' Topantwoord ook opgelost was.
En zo waar .... het werd me hier groen voor de ogen.

Met vr.gr.

avangestel
door avangestel - Feb 14, 2015 om 20:45
23 Antwoorden / 2 Vragen

Er is geen discussie over de gevaren van straling, de privacy, al je gegevens komen op straat omdat we zo vaak horen dat er even iets mis ging, de leveranciers weten straks alles van je, wanneer je wel of niet thuis bent, of je koelkast aanstaat, welke zender je bekijkt, je geeft simpelweg alles weg als je akkoord gaat met een slimme meter, gegevens kunnen misbruikt worden, met handige apparatuur kan men van buitenaf meten of het tijd is om in te breken, hoe naïef kunnen we zijn ??.
Wie wil dit ?? Hier moeten we juist tegen vechten zolang het kan, weg met die dingen.