jo
door joerieve Feb 6, 2017 om 20:27
Huishouden & energie

Wanneer Rioolheffing en hefpunt rekening?

Hoihoi,

Ik vroeg mij af of er al mensen zijn die inmiddels hefpunt (waterschapsbelasting) en rioolheffing rekeingen hebben ontvangen. Ik zie dat ik vorige jaar de rekening betaald. Ik heb in mijn berichtenbox gekeken maar daar ook geen bericht gekregen.

Dus vandaar mijn vraag

3392 5 Rapporteer

sy
door sylvia_71 - Feb 6, 2017 om 20:43
288 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb vorige week donderdag de rekeningen ontvangen via Mijn Overheid. Waterschapsbelasting en de gemeentelijke belastingen.

jo
door joerieve Feb 6, 2017 om 20:45
31 Antwoorden / 7 Vragen

Apart ik heb dus niets ontvangen en ben ook via mijn overheid overal aangekoppeld ....

sy
door sylvia_71 Feb 6, 2017 om 20:50
288 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien dat het nog komt.

De eerste afschrijvingen vinden bij mij plaats op 27 (waterschap) en 28 februari (gemeentelijke belasting) a.s.

getty
door getty - Feb 6, 2017 om 20:51
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Even bellen met ze? Is per waterschap verschillend volgens mij.

marita5
door marita5 - Feb 6, 2017 om 20:51
11638 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Joerieve ,

Als uw gemeente mee doet vind u dit in de berichtenbox zal voor iedere gemeente verschillend zijn  , mijn gemeente doet niet mee .
Ik heb ze nog niet gekregen , iig krijgt u de rekening voor 28 februari .

simon55
door simon55 - Feb 6, 2017 om 21:30
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb ze al binnen.............en als u erom verlegen zit, laat t even weten stuur ik ze wel door

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 7, 2017 om 11:04
16946 Antwoorden / 202 Vragen

Dat hangt van het tijdstip van verzenden af dat bij iedere gemeente of instantie die namens de gemeente (en/of) waterschap heft en niet allemaal 'doen ze mee' met mijn overheid.nl