jv
door jvs1947 Aug 28, 2017 om 15:29
Huishouden & energie

Wasmachine waar van de motor na 4 jaar is afgebroken 5 jaar verzekerd niemand th

Was machine gekocht bij It's en extra verzekerd 3 jaar boven op de 2 jaar
nu is niemand thuis ook samsung niet
Een motor mag volgens mij er niet af vallen en moet zijn hele leven mee gaan
wat kunnen wij hier nog aan doen mijn buurvrouw zit met haar handen in het haar
[gegevens verwijderd-redactie]

2185 14 Rapporteer

me
door mein33 - Aug 28, 2017 om 16:00
5658 Antwoorden / 28 Vragen

IT's is op 03-02-2011 failliet verklaard, dus daar zal niets meer te verhalen zijn.

tenormin
door tenormin Aug 28, 2017 om 16:07
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Hoe kan dat ding dan pas 4 jaar oud zijn? Als It's toen al failliet was? P.S. Ik weet dat die toko failliet is maar ik bedoel: hoe kan hij daar dan gekocht zijn. Dus op naar BCC.

johanv1100
door johanv1100 Aug 28, 2017 om 16:31
63 Antwoorden / Vragen

Je moet niet alles geloven wat hier staat Tenormin .Er wordt wat afgezwamd door TS 'rs
op dit forum tegenwoordig.

marita5
door marita5 - Aug 28, 2017 om 16:06
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jvs1947 ,

Misschien heeft u hier iets aan , klik op de rode regel .

http://www.bcc.nl/service-garantie-overgenomen-winkels

johanv1100
door johanv1100 Aug 28, 2017 om 16:27
63 Antwoorden / Vragen

Service buiten de wettelijke garantie

Buiten de wettelijke garantieperiode zal BCC het artikel op uw verzoek opsturen naar een erkende reparateur. Als het artikel alleen bij u thuis kan worden gerepareerd, dan zullen wij ervoor zorgen dat er een afspraak wordt gemaakt met de reparateur. Bel hiervoor met BCC Customer Service via 020 334 88 88 of kom langs bij een van onze winkels. Houd er wel rekening mee dat aan reparaties buiten de wettelijke garantieperiode kosten verbonden kunnen zijn

marita5
door marita5 Aug 28, 2017 om 16:28
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , en ?

johanv1100
door johanv1100 Aug 28, 2017 om 16:29
63 Antwoorden / Vragen

Service-certificaat

Heeft u bij uw aankoop een Service-certificaat of een andere garantieverzekering afgesloten, dan zal BCC ervoor zorgen dat uw artikel ter beoordeling naar de juiste reparatiedienst wordt gestuurd, alwaar zorg gedragen zal worden voor de juiste afhandeling.

Let op: de High Service van BCC is alleen van toepassing op productgroepen die deel uitmaken van het BCC assortiment en is voor aankopen bij It's Electronics uitsluitend van toepassing op producten die werden gekocht bij de door BCC overgenomen winkels in Sliedrecht en Hellevoetsluis en bij de voormalige It's filialen Barendrecht, Dordrecht, Gorinchem, Naaldwijk, Ridderkerk, Schiedam, Vlaardingen en Zwijndrecht

marita5
door marita5 Aug 28, 2017 om 16:30
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Wat is hier de bedoeling van ? Ik neem aan dat Ts kan lezen .

ne
door neodutchio - Aug 28, 2017 om 16:09
5155 Antwoorden / 12 Vragen

Wat is een zoekfunctie toch handig op deze site he: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/garantie-verzekeringen/garantieplus-verzekering-itsfailliet.

En dan hebben wij ook nog google: http://www.mikro.nl/ Heeft u in het verleden een product bij Mikro-Electro of BestPrice.nl gekocht en heeft u een storing of een probleem? Of heeft u nog recht op garantie omdat u destijds een Verlengde Garantie heeft bijgekocht? Uw Verlengde Garantie op uw apparaat is nog steeds geldig. Indien u gebruik wilt maken van deze garantie of gewone fabrieksgarantie, kunt u o.a. terecht bij De Smid Reparatie in Oss. Mikro-Electro bv en HiM Retail bv hebben voor de behandeling van deze reparaties afspraken met De Smid Reparatie gemaakt.

Ik snap nog steeds niet dat het aanmaken van een account hier, de vraag stellen en daarna volgen makkelijker is dan zelf even kijken.

tenormin
door tenormin Aug 28, 2017 om 17:35
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Vooral dat (misschien) volgen en nooit meer iets horen. ☻

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 28, 2017 om 16:09
7194 Antwoorden / 3 Vragen
Ge
door Genee - Aug 28, 2017 om 16:19
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Wat bedoelt u met 'motor afgebroken'?
Heeft u de machine open gemaakt en gekeken wat er aan de hand is?

@H
door @HENK@ - Aug 28, 2017 om 16:34
159 Antwoorden / 1 Vragen

extra garantie loopt meestal via een verzekeringsmaatschappij en niet via de winkel zelf, misschien is die maatschappij te achterhalen en aan te spreken??

ge
door george321 - Aug 28, 2017 om 16:47
390 Antwoorden / 1 Vragen

Was machine gekocht bij It's en extra verzekerd 3 jaar boven op de 2 jaar = dus gekocht in 2012 of eerder?
nu is niemand thuis ook samsung niet = its is in 2011 failliet gegaan, dus welke garantie?
Een motor mag volgens mij er niet af vallen en moet zijn hele leven mee gaan = uw conclusie, waar staat dat ergens?
wat kunnen wij hier nog aan doen = niets, repareren of een nieuwe (tweedehandse) kopen
mijn buurvrouw zit met haar handen in het haar = dat het vervelend is snap ik maar niets is voor altijd.

ro
door ron503 - Aug 28, 2017 om 17:31
1229 Antwoorden / 0 Vragen

It's is inderdaad in 2011 failliet gegaan, twee vestigingen hebben een doorstart gemaakt en zijn in 2015 door BCC overgenomen. Als de machine in één van die vestigingen is gekocht dan kunt u voor de garantie bij BCC terecht.

Cookies
door Cookies - Aug 28, 2017 om 18:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

It's bestond 4 jaar geleden niet meer, dus moet de wasmachine toch echt wat jaartjes ouder zijn dan de buurvrouw denkt. Ja ja, de tijd gaat snel.

tenormin
door tenormin - Aug 28, 2017 om 18:39
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Of u meeleest @jvs, dat weet ik niet, maar hoe kan die met de handen in het haar zittende buurvrouw bij It's die machine hebben gekocht in de eerste plaats?  Voor mij is 2011 +4=2015 of 5 jaar= 2016. En we zitten al aan de andere kant van 2017. Maar goed, u reageert niet, dus schrijven we weer voor de kat zijn bekende achterwerk. (Sorry medeformleden), ben er wat ibbelig over dat er zelden een terugmelding meer komt.

me
door mein33 - Aug 28, 2017 om 22:04
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Jvs1947 en haar buurvrouw zitten met smacht op een e.mail met een advies te wachten. ;-))

gerbera
door gerbera - Aug 28, 2017 om 22:16
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Een motor mag volgens mij er niet af vallen
Heeft u gezien dat de motor er afgevallen is. Deze zit normaal aan de achterzijde met een pen vast en de voorzijde (poelie) hangt in de snaar. Dat de pen afbreekt is hoogst onwaarschijnlijk. Is niet toevallig de snaar afgebroken cq er af gelopen.
en moet zijn hele leven mee gaan
Deze zal het best nog wel doen, lijkt mij sterk dat ook die de geest heeft gegeven.
Zou toch maar even de achterkant open maken om te zien wat er nu werkelijk aan de hand is. Mogelijk is de pen gewoon losgeschoten doordat een borgring of borgpen is verdwenen.