to
door ton271143 Oct 8, 2004 om 17:36
Huishouden & energie

Wat kan of moet ik hieraan doen

Vorig jaar ben ik via de Postbank overgestapt naar Groene Stroom via het energiebedrijf"Energie.com" De ingangsdatum was 30 april dus dit jaar begin mei had ik de jaarafrekening verwaxht, maar er kwam niets.Begin juni heb ik gebeld met "energie.com" en kreeg te horen er was een achterstand maar ze zouden er aan werken.Niets meer gehoord dus ik weer bellen,ook dit was zonder succes.Dus maar een brief schrijven ook hier werd niet op gereageerd.Toen kreeg ik Internet dus aan het mailen, steeds weer ´n andere smoes en ik maar blijven mailen.Eindelijk 30 sept was de afrekening zogenaamd klaar en ik zou geld terug krijgen tot op heden nog niet ontvangen wel was er een aanzienlijk lager bedrag afgeschreven voor de maandelijks termijn.Ik weer mailen met de vraag hoe ze aan die berekening kwamen van welke periode en zo maar daar krijg ik geen antwoord op, ook niet waarom ik nu ineens minder per maand moet gaan betalen, ik word er gek van. Kan dat bedrijf zomaar iets doen wat ze zelf willen? Heb ik geen recht op een gespecifieerde rekening wat ik verbruik heb? Op jullie site heb ik gezien dat er meer mensen met dat probleem te kampen hebben, kan "Kassa" niet eens aan de bel trekken bij "energie.com? Ik zal wel niet de enigste zijn die problemen heeft met dat bedrijf.Graag ´n reactie. Groetjes 271143

623 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

hidkees
door hidkees - Oct 9, 2004 om 15:35
41 Antwoorden / 5 Vragen
0

Ik ben al meer dan twee jaar klant bij energiebedrijf.com en heb nog nooit een afrekening gehad. Ik zou nog een behoorlijk bedrag terug moeten krijgen. Ik heb nu een klacht ingediend bij de geschillencommissie. Het is nog even afwachten wat dit oplevert. Het resultaat zal ik hier melden.

la
door langenberg_1 - Oct 20, 2004 om 13:54
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

ook ik heb dezelfde problemen met Energie.com. Ik heb inmiddels mijn (2jarig)abonnement alvast opgezegd, ook hierop krijg ik geen reaktie. ik heb het nog niet via internet geprobeerd, dat ga ik nu doen Ik denk dat dit inderdaad wel een item voor "Kassa" kan zijn. groetjes clazien

hidkees
door hidkees - Oct 24, 2004 om 11:03
41 Antwoorden / 5 Vragen
0

Als reactie op Langenberg: opzeggen: als je je aanmeldt bij een andere leverancier, zorgt die voor het opzeggen van de huidige leverancier: dat hoef je dus niet zelf te doen.

la
door lammertc - Oct 25, 2004 om 14:12
8 Antwoorden / 3 Vragen
0

Zit met hetzelfde


Stelletje boeven zijn het


Mijn emails zijn intussen ca 20 a4 tjes lang


kijk maar eens op


http://www.dse.nl/~lammert/energiebedrijf.htm

rd
door rdkraker - Jan 22, 2005 om 19:42
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ook wij zitten met hetzelfde probleem.


Geen jaarfarekening waar wij vanaf februari al recht op hadden . Één maand en 4 telefoontjes later hebben wij hem daadwerkelijk in huis (9 december). Een bedrag van bijna 140 euro wordt ook "zo spoedig mogelijk gestort" .


9 januari heb ik ze in gebreke gesteld wat betreft betaling en een deadline van 15 jan. gegeven. Ook deze is dus ruim voorbij en net zoals u gaan we nu de machtiging intrekken danwel bedragen storneren.


Ongetwijfeld zien wij ook de brieven van Intrim Justitia tegemoet...


We zijn heel benieuwd hoe uw klacht wordt behandeld door de commissie !

la
door lammertc - Jan 23, 2005 om 17:40
8 Antwoorden / 3 Vragen
0

heb intussen afrekeing 2003 binnen en betaald gekregen na inschakeling geschillencommissie.


Heb nu nog geen tijd om mijn site te updaten, ga eerst 2 weken op vakantie, daarna nog veel meer ontwikkelingen over 2004 op http://www.dse.nl/~lammert/energiebedrijf.htm

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

Ev
Evergreen2024 - Jun 7, 2024 om 19:32
Huishouden & energie

Legionella

Als ik de boiler een week uitzet moet ik dan de leidingen doorspoelen, of is dat alleen bij langer dan een week?
boiler op 55 gr. en dan alle leidingen 1 minuut doorspoelen? Of is beide niet nodig? Lees meer

pi
pierre1962 - Jun 10, 2024 om 19:23
Geldzaken & recht

Liander

Hoi ,
Ik ben doof !!!

Afgelopen 29 Mei kreeg ik een brief van Liander. Er staat op dat slimme meter niet goed functioneren. Er staat op dat op Maandag 10 Juni om 10.45 - 12.45 uur een monteur bij mij langskomen om slimme meter te controleren.
Die duurt ongeveer anderhalf uur in beslag.

Vandaag ben ik om 11.00 uur thuis gekomen , was 1 kwartier te laat door gemiste t ... Lees meer