to
door tomatolatomaat Jan 12, 2023 om 12:41
Huishouden & energie

Wat kun je doen als energiebedrijf geen opgave doet v tarieven 2023 VAANSTER

Vaanster weigert opgave te doen van de tarieven voor 2023 voor ons complex sinds december 2023. Ik zie dat ze online op klachtelnsite trustpilot verwijst naar mail en telefoonnummer. Aan de telefoon wordt je belachelijk gemaakt en krijg je te horen dat je maar een mail moet sturen. Als je mailt krijg je geen reactie. Herhaald mailen levert hetzelfde non resultaat op. Het is volkomen belachelijk dat dit bedrijf actief mag zijn in Nederland op deze wijze.

Een energiebedrijf heeft de wettelijke verplcihting haar klanten schriftlijk te informeren over de nieuwe tarieven. Dit bedrijf treedt de wet ook in dat opzicht met voeten. Wat kunnen wij daar aan doen beste lezers? Wij kunnen niet vrij kiezen in onze huurwoning met vloerverwarming bij Utrecht.

2132 5 Rapporteer

Mabelle
door Mabelle - Jan 12, 2023 om 12:48
581 Antwoorden / 1 Vragen

Je kunt toch inloggen bij je account, daar staan de tarieven vlg Vaanster https://vaanster.nl/veelgestelde-vragen?category=4&question=65

tenormin
door tenormin Jan 12, 2023 om 12:53
16925 Antwoorden / 108 Vragen

Nu wist ik het wel ;-) en ben jij me voor met antwoorden.

sira
door sira Jan 12, 2023 om 13:10
2514 Antwoorden / 24 Vragen

Niemand leest, niemand logt ergens in. Dat is inmiddels wel bekend.

Thecla58
door Thecla58 Jan 12, 2023 om 13:17
914 Antwoorden / 3 Vragen

Echt he...

En weet je... ergens zijn forums al dit enablers... want we blijven tip en verwijzingen geven. ;-))

Thecla58
door Thecla58 - Jan 12, 2023 om 13:18
914 Antwoorden / 3 Vragen

Even flauw zijn...

Kan me voorstellen dan Vaanster nog geen tarieven van december 23 heeft ;-))

Mabelle
door Mabelle Jan 12, 2023 om 13:18
581 Antwoorden / 1 Vragen

Flauw, inderdaad.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 12, 2023 om 17:35
16946 Antwoorden / 202 Vragen

De tarieven voor een heel jaar kunnen simpelweg niet worden gegeven indien u geen vaste overeenkomst heeft. Zo u wel een vaste hebben dan zouden de dan voor het gehele jaar al op voorhand bij het zijn aangegaan van de overeenkomst bekend moeten zijn met uitzonderingen van aanpssingen die betrekking hebben op energieheffing en BTW.

U kreeg al een verwijzing naar de tarieven zoals die nu gelden bij door u genoemde leverancier.