ee
door eelsan Oct 18, 2005 om 18:48
Huishouden & energie

Wat nu?

Hallo,

Wij hebben in mei een salontafel, eettafel en vier stoelen besteld. Na 8 weken kwamen de meubelen maar de stoelpoten waren niet in de goede kleur en in de eettafel zitten 2 laatjes, waarvan 1 helemaal niet pastte. Nu werden die opnieuw besteld. Dat duurde 14 weken omdat ze tussendoor de bestelde tafel afgekeurd hadden en opnieuw besteld moest worden. Ik had gebeld naar de zaak dat ik het heel lang vond duren allemaal, maar tja...had ik maar naar leenbakker moeten gaan als ik het gelijk wou hebben. Nu kreeg ik kwaliteit werd me verteld. Nou vandaag kwamen mijn nieuwe stoelen, die waren goed. Maar de tafel...de tafelpoten pasten niet, en het rechtse laatje past nog steeds niet goed! Nou moet ik weer wachten...maar ik ben het erg beu, dit is de 3de tafel met hetzelfde euvel. Dus ik weer bellen, gezegt dat ik liever een andere tafel wou. Dat kon op zich wel. Maar nu is het geval dat ik dezelfde soort salontafel heb. Dus het liefste zou ik dan ook een andere salontafel willen. Ik vind het mooier als ik twee gelijke tafels heb. Maar dat vonden ze niet goed. Nou is mijn vraag...kan ik eisen dat ik twee nieuwe tafels uit kan kiezen of moet ik alleen een nieuwe eettafel kiezen. Graag hoor ik uw reacties.

Met vriendelijke groeten,

Eelsan

620 3 Rapporteer

jeffrey1990
door jeffrey1990 - Dec 18, 2005 om 12:24
17 Antwoorden / 1 Vragen

Nee ze hoeven jou niet een nieuwe slontafel te geven omdat daar niks mee aan de hand is Je kan het wel mooi vinden maar ze zeggen dat het product goed is en niet aanvervanging nodig is Je kan wel een nieuwe eettafel pakken en dat zou ik wel doen want dan pak je er gewoon een in de zelfde kleur

gr Jeffrey1990

ee
door eelsan - Dec 18, 2005 om 12:25
1 Antwoorden / 1 Vragen

Inmiddels is de tafel, na nogmaals uitstellen en heen- en weer bellen geleverd. We zijn blij dat de tafel nu zonder gebreken geleverd is.
Een rare nasmaak blijft echter wel achter aangezien er een afspraak gemaakt was over een financiele tegemoetkoming. We hebben wel een bloemetje ontvangen (wat we natuurlijk erg leuk vonden), maar van de beloofde tegemoetkoming is echter nog niets gezien....

jeffrey1990
door jeffrey1990 - Dec 18, 2005 om 13:01
17 Antwoorden / 1 Vragen

Ben vlij voor je dat je eindelijk de tafel heb gekregen zonder gebreken en ik zou het op prijs stellen dat je er een foto van maakt en naar vanroosendaaljeffrey@msn.com zou sturen.

Veel Plezier met je nieuwe tafel