ab
door abcde Aug 28, 2012 om 17:58
Huishouden & energie

Wat te doen tegen post met 'aan de bewoners van'???

Vandaag ontving ik een dik boek van Ikea. Ze wisten mijn nee-nee-stikker te omzeilen door te adresseren met 'aan de bewoners van'.

Zijn er nou daadwerkelijk mensen die blij worden van dit soort post??? Of ben ik de enige die nu uit principe de Ikea vermijdt???

2218 11 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Aug 28, 2012 om 18:33
4744 Antwoorden / 9 Vragen

retour zenden.

Na vele malen terug zenden naar in mijn geval de Bijenkorf hielden de zendingen op.

ab
door abcde - Aug 28, 2012 om 19:07
146 Antwoorden / 11 Vragen

hmmmmm ik weet niet of dat werkt. De bezorger had gewoon een stikkerveld en een boodschappenkar vol met Ikkeja-boeken.......... de hele straat is blij gemaakt met deze fijne verrassing!

jo
door jorisw - Aug 28, 2012 om 19:21
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Gezien de grote hoeveelheid klanten die IKEA heeft in Nederland zal het in dit geval wel meevallen met mensen die er een probleem mee hebben dat die gids wordt bezorgd.

abarth
door abarth - Aug 28, 2012 om 19:36
845 Antwoorden / 19 Vragen

Wat is er mis met de Ikea?

Leuke meubels voor elk budget.

Volgende keer de NEJ NEJ dekaler opplakken maar ;-)

ab
door abcde - Aug 28, 2012 om 19:55
146 Antwoorden / 11 Vragen

Abarth: Leen Bakker al eens gezien :-)

diumenge
door diumenge - Aug 28, 2012 om 19:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

D'r staat op die stikker wat je moet doen als je geen post meer wil ontvangen:
[quote]Wil je geen post meer ontvangen? Kijk dan op infofilter.nl of bel 0900-666 1000 (0.25 p/m)

abarth
door abarth - Aug 28, 2012 om 20:02
845 Antwoorden / 19 Vragen

[quote=abcde schreef op dinsdag 28 aug 2012, 19:55]Abarth: Leen Bakker al eens gezien :-)

Daar hebben ze geen gehaktballetjes en mag je je koffie niet nog eens bijvullen....

ab
door abcde - Aug 28, 2012 om 20:11
146 Antwoorden / 11 Vragen

[quote=abarth schreef op dinsdag 28 aug 2012, 20:02][quote=abcde schreef op dinsdag 28 aug 2012, 19:55]Abarth: Leen Bakker al eens gezien :-)

Daar hebben ze geen gehaktballetjes en mag je je koffie niet nog eens bijvullen....

.....maar als ze gehaktballetjes gehad hadden, dan waren ze tenminste warm geweest...... .....en de koffie zou smaak gehad hebben.....

kamphuysen
door kamphuysen - Aug 28, 2012 om 23:05
252 Antwoorden / 68 Vragen

Er bestaan geen de bewoners van, dus u mag het gewoon retour sturen aan de direktie van..

fe
door festinger - Sep 20, 2012 om 02:22
410 Antwoorden / 18 Vragen

Het probleem is dat enkel de bezorger wordt gestraft en niet het bedrijf als je klaagt. En die bezorger werkt al tegen tegen minimale tarieven en zonder zekerheid uitbesteedt. En retour afzender of naar een antwoordnummer zenden blijkt niet te helpen. Want dat kost moeite en dan is de schade beperkt.

De overheid kan niet helpen maar wel straffen. Een sticker op je bus zegt helemaal niets. Als je dit ergert span een rechtszaak aan en zoek daar een oplossing wat een sticker waard is op je bus.

om
door omelet73 - Sep 20, 2012 om 12:33
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik zit niet te wachten op de boekwerken van IKEA. Ik vind het de meest verschrikkelijke winkel die er is er zou er spreekwoordelijk nog niet dood gevonden willen worden. Op een vraag: "Wie heeft er thuis nou niet iets van IKEA?" Is het antwoord heel simpel: Ik dus.

Meestal ben ik te lui om het boek terug te sturen en gaat het bij mij direct en ongelezen de papierbak in. Ik vind het niet zo nodig om een 'statement' te moeten maken naar deze keten door de boel terug te sturen.