hilfe
door hilfe Aug 17, 2009 om 14:48
Huishouden & energie

Welke leverancier neemt mijn oude bankstel mee retour?

Beste adviseurs,

Ik wil een nieuwe bankstel kopen en wil graag dat bij levering van dat bankstel gelijk mijn oude (kapotte) bankstel wordt meegenomen.  Wie weet welk bedrijf deze service kan leveren ?  Denk hierbij aan een 3-zits bankstel van rond de 700 euro.

Ik hoor het graag.

Groet

Alexander

52955 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 17, 2009 om 15:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

bij mijn weten niemand, er wordt geen verwijderingsbijdrage voor een bank gerekend/betaald.

Maar dat moet je even navragen bij de zaak waar je de bank wilt gaan kopen, wellicht verlenen ze die service (op verzoek).

Misschien poging wagen op marktplaats ? (desnoods gratis af te halen........)

Anders even bellen naar de kringloopwinkel of opkoper of zoiets, dan kunnen die het ophalen. Anders grof vuil als die het niet willen.

Succes,

ve
door verwijderd - Aug 17, 2009 om 15:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon afspreken bij de koop van een nieuw bankstel als dat niet gaat koop niet doen.Ze zullen er echt wel wat tegenover stellen als je voet bij stuk houd.

Van tevoren over spreken anders gewoon naar een ander want als er 1 is die het vast doet dan is de kans dat zij jou bankstel hebben die je wilt kopen ook klein. Ga naar een meubel boulavard waar dus veel keuze is, stel wanneer er een is die je zou willen hebben, maak dan je voorwaarden over uod meeneme.

Succes Valerius

ve
door verwijderd - Aug 17, 2009 om 22:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Snap het probleem niet. Je kan toch eenvoudig het grof vuil bellen of de kringloopwinkel?

Of zet hem gratis af te halen op Marktplaats, ben je hem zo kwijt.

......Ze zullen er echt wel wat tegenover stellen als je voet bij stuk houd......

En dat allemaal voor een bankstel van 700,- euro? Als ik een meubelwinkel zou hebben, zou ik die bank voor dat bedrag echt niet mee nemen.

En voor een bank van 700,- euro kom je terecht bij Leen Bakker e.d., die zullen er zeker niet van wakker liggen als hij naar een andere winkelier gaat.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2009 om 22:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

het probleem is 6 trappen naar beneden sjouwen ;(   bedankt voor alle antwoorden !

ve
door verwijderd - Aug 17, 2009 om 22:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ben je er wel zeker van dat ze het bankstel ook afleveren op etage-hoogte?