Dr
door Droopy101 Jul 13, 2016 om 13:06
Huishouden & energie

Wie heeft er ervaring met het bedrijf Spaar met de Zon uit Almere

Wij willen graag zonnenpanelen aanschaffen en vragen ons af wie er ervaring heeft met het bedrijf Spaar met de Zon (Almetra) uit Almere. Ik bedoel objectieve ervaringen. Niet de recensies die dit bedrijf zelf op zijn website of Facebook heeft geplaatst.

6092 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 13, 2016 om 13:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Even googlen: klik

hansje klein
door hansje klein - Jul 13, 2016 om 13:34
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Verder paralel marktonderzoek doen aanbevolen

ph
door philip36 - Jul 13, 2016 om 13:52
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Afgezien van de ervaringen met een installatiefirma moet u zich wel afvragen of u wel zonnepanelen moet aanschaffen.
De huidige electriciteitsprijs in zo'n €0,20.
Stel dat u 4000 kwh per jaar verbruikt, is dat €800.
De kwh prijzen dalen nu jaar op jaar, wat betekent dat de terugverdientijd van zonnepanelen ook langer wordt.
Wat u meer dan uw eigen verbruik aan het net teruglevert krijgt u voor elke kwh maar een paar cent vergoed.
In 2020 wordt het contract over de teruglevering vernieuwd, wat dan de prijs per kwh wordt is maar de vraag, maar wordt in ieder geval versoberd.
Vergeet niet onderhoudskosten en de omvormer is ook een zwak punt in de installatie, welke ook nogal wat lawaai maakt.

Lees ook https://www.zonnepanelen.net/top-10-wat-leveranciers-u-niet-vertellen/

Dr
door Droopy101 Jul 13, 2016 om 13:53
Antwoorden / 1 Vragen

Dank u wel, dit ga ik zeker meenemen!

costnix
door costnix Jul 13, 2016 om 14:42
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De omvormer van mijn zonnepanelen is muisstil.
(Ik huur mijn zonnepanelen bij mijn woningbouwvereniging.)

ma
door malhy2 May 7, 2017 om 02:16
309 Antwoorden / 13 Vragen

Ook mijn omvormer van solaredge maakt  geen geluid. Dit komt door de passieve koeling dwz geen koelfans maar koelribben.

Po
door Pontiac May 7, 2017 om 10:25
131 Antwoorden / 5 Vragen

heeft u zelf deze ervaringen of heeft u die van mond op mond ,want in uw relaas staan een paar onwaarheden .

tijger1
door tijger1 - Jul 13, 2016 om 18:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als een bedrijf zelf recensies op zijn website zet, zou ik er al helemaal niet mee in zee gaan.

hansje klein
door hansje klein Jul 13, 2016 om 19:04
3037 Antwoorden / 62 Vragen

"Wij van WC-eend bevelen WC-eend aan........" goed gezien door Tijger1.

Ko
door Kosmos1952 - Sep 6, 2016 om 11:37
1 Antwoorden / Vragen

Sinds medio februari 2015 hebben wij zonnenpanelen van het topmerk Solar Edge. Hier zijn wij uitermate tevreden over. Ook de omvormer is van een superieure kwaliteit. Door vrienden werden wij geattendeert op het bedrijf Spaar met de Zon uit Almere. Ik moet zeggen dat ook wij hier geen spijt van hebben. Goede voorlichting met een juiste afspiegeling van capaciteit en opbrengst. Hoogstaand merk met lange garanties. Uitstekende offerte met prijsbegroting en uitleg over de werkzaamheden. Ook de monteurs zijn professioneel en werken zeer correct. Keurige afwerking en oplevering. Wat men beloofd wordt ook als zodanig uitgevoerd en gedaan. Daarnaast een prima service en klantvriendelijk. Wat ons betreft zijn zij de echte profs op dit gebied en zeker aan te bevelen. Met Spaar met de Zon uit Almere schijnt het zonnetje thuis!

tijger1
door tijger1 Sep 6, 2016 om 11:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mooi, uw bonus komt er aan. :-)) Maar hebt u dan al gebruik moeten maken van de garanties?

hansje klein
door hansje klein Sep 6, 2016 om 12:05
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Waarom deze topic weer opwarmen? U stelt geen vraag maar bent aan het spammen. Deze topic komt nu weer bovenaan bij Google en de KLIK hier van @ Edrick3 óók. Contra-productief is deze reactie in ieder geval en tevreden klanten kom ik hier bij Kassa-V&B bijna nooit tegen.

Gerry1969
door Gerry1969 Sep 6, 2016 om 12:07
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik heb het gevoel dat dit bedrijf straks met de noorderZON is vertrokken. Als ze op deze manier reclame moeten maken. Speciaal vandaag aangemeld voor deze spamfilter, ongeloofwaardigheid ten top.
Diewilik

gerbera
door gerbera Sep 6, 2016 om 21:28
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Uw verhaal is ge...l in de kosmos.

pe
door peterkoom - May 6, 2017 om 12:19
1 Antwoorden / 1 Vragen

Onze ervaring is niet goed. De monteurs worden ingehuurd door deze club en wij hadden de pech om op vrijdag te zitten. Aan het eind van de dag moest de installatie nog aangesloten worden en in plaats van de dikke stroomkabel netjes weg te werken werd hij buitenlangs naast de voordeur door de buitenmuur geboord. Op onze klacht werd niet gereageerd, terwijl het bedrijf vrijwel om de hoek zit. Bellen we later voor een storing, krijgen we weer geen reactie. Wij krijgen het idee dat dit bedrijf zoveel mogelijk panelen weg wil leggen om daarna niets meer van zich te laten horen als het niet helemaal in orde is.

tijger1
door tijger1 May 7, 2017 om 10:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar zeker wel alles betaald?