door tefalstoomgenerator 16 okt. 2017 om 13:34
Huishouden & energie

Zaak indienen

Dag,

Op 25 juni jl heb ik een stoomgenerator van Tefal gekocht bij de MediaMarkt in Enschede. Kosten € 239.00. 
Helaas ging het apparaat binnen 3 maanden stuk, de boiler is vervangen. Helaas was er geen leenapparaat beschikbaar, ik kon wel een apparaat kopen. 
Als ik  mijn stoomgenerator ophaalde en ik het apparaat inleverde kreeg ik mijn geld terug. 
Nadat ik het apparaat op heb gehaald en ik na een paar dagen wilde gaan strijken stroomde het water eronder uit.
Dus, weer terug naar de MediaMarkt.
Vandaag heb ik het apparaat weer opgehaald. En teruggebracht want het maakte enorm veel lawaai bij het water ophalen uit de tank.

Ik heb Tefal ook gebeld maar die kunnen niets voor mij doen. Hebt u een advies? Ik heb totaal geen vertrouwen meer in mijn stoomgenerator, en al helemaal niet in de MediaMarkt.


445 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ze
Zeelsterstraat - 4 dec. 2021 om 20:44
Geldzaken & recht

Waarom moet ik naar de notaris om de ING rekening van mijn somatische vrouw over te zetten naar de gezamenlijke rekening?

Zij moet hiervoor zelf naar de bank of een agentschap gaan om daar met haar pincode een en ander te "regelen". Ze kan niet meer praten niet meer lopen  niet meer rechtop zitten en ook hierover meer nadenken. Lees meer

ruud-kassa - 4 dec. 2021 om 19:49
Geldzaken & recht

Crimeineel pint

De banken hebben nu legitimatie van al hun clienten, dus ook een foto.

Waarom contoleert de bank bij pinnen niet of de pinner de daadwerkelijke rekeninghouder is. Dus een ander gezicht, blokkade voor pinnen boven de gemiddelde pinbedragen. En Ook 1 x pinnen per uur.

Lees meer

BM
BMM Rutten - 4 dec. 2021 om 20:15
Huishouden & energie

Mag NLE mijn maandbedrag per 15 november 3x zo hoog maken als vorig jaar?

Wij hebben een contract bij NLE. Betaalden vorig jaar € 100 per maand. Met de eindafrekening op 14 november kregen we €468 terug. 
Dat betekent dat we eigenlijk € 61 per maand hoefden te betalen.
Nu willen ze dat we €177 per maand gaan betalen, dat is volgens mij 3x zoveel dan eerst.
Nu willen we het bedrag naar beneden stellen tot € 140, maar dat kan volgens volgens hen ... Lees meer