yerodin
door yerodin Dec 14, 2020 om 17:08
Huishouden & energie

Zijn de kerstzegels van Sandd ook nog te gebruiken?

Ik heb nog een velletje met Sandd kerstzegels, welke je volgens mij eind 2016 en 2017 kon kopen. Kan ik deze nu ook nog gebruiken en dat ik bijv. 2 postzegels plak i.p.v. 1? Dit omdat Sandd en Post.nl volgens mij dit jaar zijn samengevoegd.

2076 9 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Dec 14, 2020 om 17:10
11548 Antwoorden / 51 Vragen
yerodin
door yerodin Dec 14, 2020 om 17:22
8 Antwoorden / 9 Vragen

Ik heb de door u gegeven link aangeklikt en daar staat een reactie van iemand van 11 december 2020 dat zij al 2 kaarten met Sandd zegels heeft ontvangen en door Post.nl zijn bezorgd. dus blijkbaar mag het nog wel....

mahadma
door mahadma Dec 14, 2020 om 17:54
11548 Antwoorden / 51 Vragen

Of ze hebben het niet gezien in de drukte .........

marita5
door marita5 - Dec 14, 2020 om 17:13
11521 Antwoorden / 15 Vragen
yerodin
door yerodin Dec 14, 2020 om 17:20
8 Antwoorden / 9 Vragen

Naar aanleiding van dit kassa artikel ook mijn vraag, want daar lees ik niets over de Sandd zegels.

me
door mein33 - Dec 14, 2020 om 18:05
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Nee, die zegeltjes hebben helaas geen enkele waarde meer.

ne
door neodutchio - Dec 14, 2020 om 18:32
5157 Antwoorden / 12 Vragen

PostNL zegels uit 2016 en 2017 worden veelal ook niet meer herkend door de computer van PostNL. Ook die post zal waarschijnlijk niet aankomen.

gerbera
door gerbera Dec 14, 2020 om 22:06
7368 Antwoorden / 14 Vragen

De post komt wel aan en vervolgens wordt u als ontvanger verzocht €2,60 aan PostNL te betalen omdat de afzender onbekend is. Is bij mij, binnen een week, 2x geflikt door dezelfde afzender ondanks dat ik deze gewaarschuuwd had, afzender bij PostNL bekend gemaakt die de rekening daar naartoe heeft gezonden.

tijger1
door tijger1 - Dec 14, 2020 om 19:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gewoon gebruiken

tenormin
door tenormin - Dec 14, 2020 om 23:23
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Welja, gewoon gebruiken. Als men niets ontvangt kan je toch zeggen: ik heb het wel verstuurd? Slecht hoor, van PostNl, kan men ook nog als argument gebruiken. ☻ Als men even de grijze massa gebruikt (ik geloof dat het brein heet): weet u toch dat u die zegels niet meer kan gebruiken?

gerbera
door gerbera Dec 15, 2020 om 11:43
7368 Antwoorden / 14 Vragen

De post komt wel aan en vervolgens wordt u als ontvanger verzocht €2,60 aan PostNL te betalen omdat de afzender onbekend is. Is bij mij, binnen een week, 2x geflikt door dezelfde afzender ondanks dat ik deze gewaarschuuwd had, afzender bij PostNL bekend gemaakt die de rekening daar naartoe heeft gezonden.

justmeagain
door justmeagain - Dec 14, 2020 om 23:59
623 Antwoorden / 8 Vragen

Bij mijn weten waren ze bruikbaar tot 3 januari 2020.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 15, 2020 om 09:50
16869 Antwoorden / 202 Vragen

Neen, zie deze info:

PostNL

Heeft op 07 december 2020 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Graag wil ik dit toelichten.

Uiteraard begrijp ik dat het teleurstellend is dat u deze zegels niet meer kunt gebruiken. Deze zegels van Sandd waren geldig t/m 3 januari 2020. Ondanks de melding die op de achterkant van het vel staat, zijn ze niet meer geldig. Het is tevens niet mogelijk om deze zegels in te leveren voor een vergoeding. Ik heb niet de mogelijkheid om u hiervoor te compenseren.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice  Bron: https://www.klacht.nl/sandd-kerstzegels-2019-2020/

yerodin
door yerodin Dec 15, 2020 om 10:12
8 Antwoorden / 9 Vragen

Klopt, ik heb vanmorgen Post.nl gebeld en de Sandd zegels zijn niet meer geldig.

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 15, 2020 om 17:13
16869 Antwoorden / 202 Vragen

Dus: helaas!

me
door mein33 - Dec 15, 2020 om 18:01
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Sandd erover en Kerstzegeltjes van Postnl kopen.

Tip : Koop niet meer Kerstzegels dan je dit jaar nodig hebt, want het komende jaar zijn ze misschien niet meer geldig, mocht er iets of iemand geïnteresseerd om Postnl over te nemen.
Het oude Sandd krijgen ze er dan 'gratis' bij.