mo
door moes Jun 4, 2007 om 09:45
Huishouden & energie

Zwerfkat

,mijn zwerfkat " eet goed ,maar wordt erg mager                             het is een kater  , wat kan ik hier aan doen.

      dank          CAMILLE.

997 12 Rapporteer

vladja
door vladja - Jun 4, 2007 om 09:50
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Kan je de zwerfkat aaien? Laat hij zich vastpakken?

Vladja

spleetoog
door spleetoog - Jun 4, 2007 om 13:19
130 Antwoorden / 0 Vragen

als je goed met de kat overweg kunt , probeer hem eens mee te nemen naar de dierenarts en laat hem onderzoeken, er kunnen verschillende oorzaken zijn .

mo
door moes - Jun 5, 2007 om 09:33
31 Antwoorden / 87 Vragen

laat zich niet op pakken,wel aaien,heeft teken en vlooien

         camiile

mo
door moes - Jun 5, 2007 om 09:35
31 Antwoorden / 87 Vragen

hij laat zich niet oppakken wel aaien,

wat nu          camiile

dirck
door dirck - Jun 5, 2007 om 09:35
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Je zou eens een middel tegen wormen in zijn eten kunnen doen. (pil of pasta van Exil zijn goede produkten hier tegen)

dirck
door dirck - Jun 5, 2007 om 10:52
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Camille,

Als een kat vlooien heeft, dan heeft hij hoogstwaarschijnlijk ook wormen. Lintwormen worden namelijk overgebracht door vlooien.

Voor vlooien kun je een pipet kopen met een vloeistof erin, die druppel je dan leeg in de nek van de kat.

Voor wormen heb ik je al advies gegeven.

Hier moet je niet te lang mee wachten, anders wordt het alleen maar erger.

dierenartsonline.nl/vlooien

Groet, Dirck

dirck
door dirck - Jun 5, 2007 om 10:56
3201 Antwoorden / 3 Vragen
eefie
door eefie - Jun 10, 2007 om 01:08
69 Antwoorden / 30 Vragen

Hoi Camille,

Hebben jullie ergens in de buurt een vijver waar kikkers zitten? Als katten kikkers eet worden ze ook mager.

eefie
door eefie - Jun 10, 2007 om 01:12
69 Antwoorden / 30 Vragen

Hoi Camille,

Hebben jullie in de buurt misschien een vijver waar kikkers zitten?

Als katten kikkers vangen en opeten worden ze ook mager.

Groet.

mo
door moes - Aug 23, 2008 om 22:22
31 Antwoorden / 87 Vragen

ja eefie klopt hij jaagt op kikkers

hoe komt dat          camille.

eefie
door eefie - Aug 24, 2008 om 14:50
69 Antwoorden / 30 Vragen

Hallo,

Tja, hoe komt dat...                                                                  Als ik dat wist........

Dan ging ik ze misschien ook wel eten....

Groet.