Bruynzeel vloeren
Hallo allemaal,
Wie heeft er ook problemen gehad met Bruynzeel vloeren.
Ze verkopen,maar daarna geven zij zich niet thuis.
Graag antwoord en alvast bedankt,Koekeloere
U zult hoogstwaarschijnlijk wel een Bruynzeelvloer hebben gekocht bij een gewone winkel en niet bij Bruynzeel zelf.
Het is die winkel/vloerenlegger waarmee u dan een overeenkomst bent aangegaan en die is dan ook uw aanspreekpunt bij klachten/garantie.
Als die winkelier/vloerenlegger u naar Bruynzeel verwijst dan is dit onjuist.
Klachten? schrijf dan een brief daarover naar de desbetreffende leverancier/vloerenlegger met de problemen omschreven en verstuur deze aangetekend met bericht van ontvangst!. Kakelare
De Vrije Vogel
Dan geldt dit ook hetzelfde.
Dus, aangetekende brief!
Omschrijving klacht.
(binnen de garantie?) een termijn stellen waarbij de klacht(en) opgeheven moeten zijn of anders een ontbinding van de overeenkomst en uw geld terug.
(--net-- buiten de garantie? ) Dan uitgaan van een verwachte levensduur van een Bruynzeelvloer. (Daarbij gaat men dus wel uit van een vloer die door een deskundige=Bruynzeel zelf is gelegd)
Zeg dat die levensduur op 10 jaar is gesteld en uw klachten zich zijn gaan openbaren in het tweede jaar dan moet u voor reparatie/herstelkosten 2/10-e en Bruynzeel 8/10-e van die herstelkosten nemen. (enzovoort).
Direct vanaf Bruynzeel is alleen maar in uw voordeel omdat men van dat grote bedrijf ervaren vloerenleggers mag verwachten wat bij zomaar een winkeltje niet het geval hoeft te zijn.
En dus, welterusten. Geen zorgen want bij echte problemen bent u bij dat Bruynzeel veel beter af want voordat die failliet gaan springt daar de media daar wel op en hoort u dat bijtijds! En ook dat is bij een klein winkeltje of een beunhaas wel vaak anders!
De Vrije Vogel.
Wat is dan precies het probleem met de geleverde vloer of met Bruynzeel ? Welk nut dient het dat anderen met klachten zci melden ? Bruynzeel is een gerenommeerd bedrijf, maar bij elk bedrijf kan er weleens iets mis gaan of een klacht niet goed worden opgelost. Als u meer informatie geeft dan kan er wellicht door een van ons advies worden gegeven om de klachten of problemen te verhelpen.
Beste Tonnyboy,
De vloerbedekking is door Bruynzeel zelf geleverd en naar ik aanneem ook door eigen vloerleggers gelegd.
De verwijzing naar Bruynzeel zelf is dan ook ruim voldoende want men mag ervan uitgaan dat Bruynzeel die klachten (mits gegrond natuurlijk) keurig voor de vraagsteller zal oplossen.
Zo niet, dan komen wij pas weer aan bod, niet eerder.
De vraag om meer informatie is dus in dit stadium niet nodig.
De Vrije Vogel
Ik ben bereid even nog te antwoorden.
De vloer is gekocht bij Bruynzeel zelf, via hun verkoper.
De vloer is door hun zelf gelegd.Nu is deze gaan bollen,en na 8mnd,hebben we eindelijk weer kontakt, zij het via een expertice bureau.Door dat de vloer is gaan bollen doordat deze tegen de muren zit,hoor je af en toe kraken.Nu hebben we zelf een ook een specialist in huis gehaald,en deze zegt dat je die vloer niet repareren,
doordat de planken reeds geraakt zijn en over een half jaar je met een slechte vloer zit met scheuren erin.
We wachten nu af wat deze expertice ( een onafhankelijk bureau )te zeggen heeft .
Toch wil ik iedereen bedanken die gereageerd op mijn oproep.
ik wil even afwachten tot de uitslag bekend is,daarna meld ik mij weer
Met vriendelijke groet Lamber(koekeloere)
Vertel eens even iets meer over de ondergrond waar de vloer op gelegd is en eventuele toepassing van een vochtscherm en/of isolatie. Tevens of er een kruipruimte onder de vloer is en of die ruimte vochtig of nat is.
Hoe lang heeft de parketvloer voor het leggen in de kamer kunnen acclimatiseren en werden vooraf vochtmetingen gedaan door degene die de parketvloer heeft gelegd?
Overigens is op voorhand niet uitgesloten dat de parketvloer door een deskundige parketteur hersteld kan worden. Rondom de plinten laten verwijderen en met name in de lengterichting de vloer die aanligt tegen de muren, deurposten of starre constructie onder keukenblok laten wegzagen of inkorten.
Reageer na het expertisebezoek nogmaals en zeker als u er weinig vertrouwen in heeft dat de schade aan de parketvloer niet op een goede wijze wordt geregeld of afgewikkeld.
Hallo,
Wij hebben ook een probleem met Brunzeel vloeren en wel het volgende, Bruynzeel komt de vloer kostenloos repareren, dit betekent in ons geval schuren en lakken. We moeten hier voor echter wel het gehele huis ontruimen 1e en 2e verdieping.
De kosten voor deze ontruiming en opslag van inboedel is voor eigen rekening.
Dat noem ik nou niet echt een garantie, Bruynzeel heeft de vloer niet goed geplaatst, dat geven ze ook toe, maar ze willen niet opdraaien voor de kosten hiervan.
Groet
Uiteraard zal Bruynzeel ingeval sprake is van aantoonbaar verwijtbaar handelen of wanprestatie ook de kosten voor het uitruimen van de inboedel in redelijkheid moeten vergoeden of zelf ervoor zorgen dat die inboedel tijdelijk in een container voor de deur wordt opgeslagen.
Ook wij hebben problemen gehad met Bruynzeel.
Wij hebben een vloer gekocht bij Bruynzeel in Roosendaal. In de showroom werd ons een vloer getoond die we qua kleur en houtsoort erg mooi vonden. Echter na het leggen bleek dat de kleur totaal niet overeenkwam met het monsterbord. Ook was de vloer heel onrustig qua tekening. In ieder geval heel anders als de getoonde vloer in de showroom. De "expert" van Bruynzeel heeft de vloer bekeken en volmondig toegegeven dat dit niet de vloer was zoals op het monsterbord getoond! Volgens hem zou de kleur ook nooit de kleur van het monsterbord worden, in tegenstelling wat de verkoopleider beweerde. "Gewoon wat tijd erover heen en je went wel aan de kleur. (??) " Je zou denken dat het dan opgelost wordt maar was dat maar waar. Vervolgens begon het lange wachten en daarna zelfs negeren van meerdere pogingen tot contact. Bruynzeel zegt nu dat we met een natuurprodukt te maken hebben en daarmee is de kous af.
Ik doe hier mijn verhaal omdat ik dit graag gelezen had voordat ik een parketvloer had gekocht en erop bedacht was dat dit met Bruynzeel zou kunnen gebeuren.
Zoek iemand waarbij de recensies wel goed zijn.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer