to
door tomb2006 Jul 8, 2010 om 19:36
Vakantie & reizen

Actie Hotelmoment.nl

Hotelmoment.nl adverteert momenteel met mails om voor 30 Euro een hotelkamer te reserveren. eerst moet je de 30 Euro betalen, later blijkt in ons geval dat we EN bijkomende kosten moeten betalen EN dat het gewenste hotel noch een ander hotel op geen enkele van de gewenste data beschikbaar is. Men weigert echter de 30 Euro te restitueren. Geldt hier geen internet-afkoelingsperiode, zoals bij telefoonaankopen en zijn er meer mensen met deze klacht?

11791 7 Rapporteer

stacey
door stacey - Jul 8, 2010 om 21:22
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Nee, voor dit soort aankopen/reserveringen/vakantie ed geldt Geen bedenktijd.

Je hebt in dit geval soort van voucher gekocht waarmee je een overnachting kunt krijgen neem ik aan ?

Wel wat klachten over dit soort `boekingen` oa dat gewenste datum niet lukt en dan blijkt dat hotels maar beperkt aantal kamers reserveren voor dit soort goedkope aanbiedingen.....

Je had je vooraf beter moeten informeren alvorens over te gaan tot aankoop.

--•Zijn er bijkomende kosten?
Naast de kosten die gerekend worden voor het verblijf, rekenen wij de volgende extra kosten.......: Info

Succes,

to
door tomb2006 - Jul 12, 2010 om 15:51
15 Antwoorden / 10 Vragen

Leuk dat vermanende vingertje als ik enkel een vraag stel! De beantwoorder is een slechte lezer en/of medewerker van Hotelbon/Fletcherhotels want duidelijk was dat bestan en omvang van diebijkomende kosten pas bekend werden NA het betalen van de voucher. Dus de zelfde truc waarvan zoals bekend vele reisbureaus zich tot voor kort van bedienden. Bovendien wordt annulering van de voucher in de voorwaarden NIET afgewezen, enkel wanneer al een hotel met de bin is geboekt, maar er was nog GEEN hotel geboekt. Naast deze misleiding van Hotelbon/ Fletcher Hotels is het ook weer uitermate irritant dat men nergens een telefoonummer geeft waar bij vragen of klachten op teruggevallen kan worden. Kortom: ik zal het ieder ten zeerste afraden!

gerdamarijke
door gerdamarijke - Jul 12, 2010 om 16:13
330 Antwoorden / 15 Vragen

HotelMoment.nl

Ipv Stacy op haar correcte antwoord aan te vallen, had u beter de websitesite van Hotelmoment goed kunnen lezen. Zie onderstaande!
Postadres:
Postbus 474
4130 EL Vianen

Bezoekadres:
Clarissenhof 3A
4133 AB Vianen

Tel.: +31 (0)347-750 497
Fax: +31 (0)347 - 320 422

E-mail: info@hotelmoment.nl

yv
door yvonneschellen - Jul 16, 2010 om 13:27
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ook ik zit via vakantieveilingen met een niet inbare bon word er ook doodziek van en erg kwaad heb hem nu bijna een jaar bel iedere week en kan nooit in het hotel van mijn keuze en zelfs klachten via de mail worden slecht tot niet beantwoord. Zeg ook niet dit ligt aan vakantieveilingen want die zijn puur een soort advertentiesite voor de aanbieders en de kamers worden wel degelijk door Fletcher zelf toegewezen. Maar ik denk dat Fletcher zelf een beetje boven zijn tax is gaan zitten met al die aanbiedingen via sites en kruidvat. En helaas mogen ze dit ook blijven doen want er grijpt niemand in.

be
door beachy - Aug 1, 2013 om 21:38
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hotelbon, Hotelmoment, Fletcher Hotels, het is allemaal van de Fletcher Group. De bovenstaande reactie van gerdamarijke is de standaardreactie die krijgt, ook nu nog 3 jaar later.
Ik (en ik ben niet de enige, zie Klachten.nl) heb via Vakantieveilingen een veiling gewonnen voor een overnachting in een Fletcher hotel naar keuze, echter de keuze is enorm beperkt. Beschikbaarheid is vooraf niet checken, dat zie je pas als je betaald hebt en de reservering wilt maken. Volgens de omschrijving op Vakantieveilingen kun je kiezen uit 60 hotels, niet dus. Nergens staat vermeld dat het in de vakantieperiode druk is en je het risico loopt dat er geen hotel meer beschikbaar is. Je kunt ook maar max. 12 dagen vantevoren boeken, enkel van zondag t/m donderdag.
Volgens Fletcher zelf zitten alle kusthotels helemaal vol, ook niet waar. Mijn keuze was een hotel in Wassenaar, dat zat volgens de medewerkster helemaal vol op 8 augustus, echter wanneer ik via hun eigen site een boeking wil doen, zijn er nog kamers genoeg.
Zij zeggen dat ze maar een paar kamers ter beschikking stellen voor Vakantieveilingen, maar alles wijst er op dat ze in de vakantieperiode bewust geen kamer in een kusthotel beschikbaar stellen. Ik heb een weekend (8 en 9 augustus) in Scheveningen gekregen voor mijn 12,5 huwelijk en wilde graag een overnachting boeken in de buurt, echter het dichtstbijzijnde hotel dat ik kan boeken is in Vlijmen??? Telefonisch contact en emailcontact gehad met Fletcher Hotels, situatie uitgelegd, 12,5 huwelijk en laatste week vakantie, maar Fletcher wil op geen enkele manier meewerken aan een oplossing. Ik ben van mening dat ze je bewust misleiden om zo kamers in hotels verkocht te krijgen, die anders niet geboekt zouden worden. En er komen steeds meer klachten, via Klachten.nl, van mensen die op dezelfde manier zijn misleid. Fletcher wil helemaal niets doen, want het geld hebben ze toch al binnen.
En zoals ik hierboven zie, doen ze dit in ieder geval al 3 jaar. Word toch tijd dat hier eens iets aan wordt gedaan!!!

be
door beachy - Aug 1, 2013 om 21:40
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gerdamarijke schreef op maandag 12 jul 2010, 16:13]HotelMoment.nl

Ipv Stacy op haar correcte antwoord aan te vallen, had u beter de websitesite van Hotelmoment goed kunnen lezen. Zie onderstaande!
Postadres:
Postbus 474
4130 EL Vianen

Bezoekadres:
Clarissenhof 3A
4133 AB Vianen

Tel.: +31 (0)347-750 497
Fax: +31 (0)347 - 320 422

E-mail: info@hotelmoment.nl

be
door beachy - Aug 1, 2013 om 21:46
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gerdamarijke schreef op maandag 12 jul 2010, 16:13]HotelMoment.nl

Ipv Stacy op haar correcte antwoord aan te vallen, had u beter de websitesite van Hotelmoment goed kunnen lezen. Zie onderstaande!
Postadres:
Postbus 474
4130 EL Vianen

Bezoekadres:
Clarissenhof 3A
4133 AB Vianen

Tel.: +31 (0)347-750 497
Fax: +31 (0)347 - 320 422

E-mail: info@hotelmoment.nl

Voor alle duidelijkheid, ik heb voor het bieden, het hotel van mijn keuze gecheckt en er waren nog genoeg kamers vrij. Echter na het betalen van de veiling, kan ik het hotel van mijn keuze niet meer kiezen, terwijl er nog steeds kamers vrij zijn. Hier klopt dus duidelijk iets niet, en ik ben niet de enige die hier tegenaan loopt.