yv
door yve1968 Sep 16, 2004 om 19:53
Vakantie & reizen

Beach holidays

Wie heeft er ervaring met beach holidays .

Wij willen hier een vakantie gaan boeken via internet is dit betrouwbaar?

360 3 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Sep 16, 2004 om 20:50
763 Antwoorden / 1 Vragen

helaas heeft u wat beach holiday betreft geen website vermeld, google levert alleen een aantal buitenlandse touroperators op,

Dus hou ik het maar bij een tip:
boek bij een nederlandse touroperator, kijk of deze aangesloten is bij de ANVR, stichting garantiefonds SRG en eventueel het calamiteitenfonds, gaat een touroperator failliet of is de reis niet naar wens dan heeft u altijd nog iets om op terug te vallen

groeten tuinfreak

oi
door oist10 - Sep 18, 2004 om 23:24
2 Antwoorden / 4 Vragen

wij hebben ook ons vakantie naar turkijen geboekt via internet spirrit travel en dat was ons goed bevallen en je krijgt in de meeste gevallen ook nog korting als je via internet boet

ja
door jac_1 - Sep 19, 2004 om 23:33
4 Antwoorden / 1 Vragen

Het lijkt mij verstandig om gewoon via een nederlands reisburau op internet te boeken.

Wij boeken al een paar jaar onze vakanties op internet en nog nooit problemen gehad

Kijk eens bij www.elmar.nl