mi
door miss Aug 21, 2006 om 16:58
Vakantie & reizen

Bent u ook ongevraagd bij uw busreis tussen de jongeren gezet?

Ik had mijn vakantie naar Spanje (Cambrils) bij Cirkel geboekt. Deze organisatie heeft zijn busreizen uitbesteedt aan Quality Liner/ Kassinger bleek later. Nu ben ik met mijn gezin in een bus geplaatst die naar salou ging en dat was een jongerenreis van Exact. Omdat de jongeren een hele andere idee hebben van een busreis (met veel bier en muziek en keten) dan ik,had ik dit nooit voor deze busreis gekozen als ik hiervan op de hoogte was gesteld. Wie heeft deze rot-ervaring ook gehad en wie weet of dit zomaar ongevraagd mag? Je boekt dus een reis via cirkel (o.a. familiereizen)en verwacht dan ook met andere mensen van cirkel in de bus te zitten en dan zit je bij een jongerenreis van een hele andere organisatie!!

356 2 Rapporteer

brynnar
door brynnar - Aug 21, 2006 om 17:12
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Hallo Miss,

Dat mag. Meerdere touroperators kunnen plaatsen in een bus bestellen.
Persoonlijk heb ik me nooit gestoord aan jongeren in de bus, maar wel
aan van die "en van je hela-hola", moppentappende buschauffeurs en
helaas heb je hier ook geen inbreng in. En geloof mij: dat is ook geen
pretje!

Ik hoop dat u uw verblijf zelf niet hebt laten vergallen hierdoor en
dat de jongeren lekker mak uitgefeest de terugreis slapend hebben
ondergaan.

Mvgr - B

pl
door plakstripje - Aug 21, 2006 om 17:43
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ja ik zie niet in waarom niet. U had wel de busschauffeur kunnen aansprekn op het gedrag van de koters.

Met reisgezelschap is het nu eenmaal zo dat je het niet voor het uitzoeken hebt. Laatst zat er een snurkende kerek naast me in het vliegtuig, doe je weinig aan.

Wat ik wel vervelend vindt is als je in de trein zit en er komt zo'n massief iemand naast je zitten. En maar zweten en stinken, en half op jou gaan zitten. Ik ben zelf niet de magerste, maar je moet toch kunnen zien dat op een plek van 60 cm breed geen achterwerk past van een meter breed. Gelukkig kan je in de trein dat opstaan. en dan maar gaan staan.

Maar ja met de busreis heb je dat niet.