ag
door agnesnico Sep 27, 2006 om 10:53
Vakantie & reizen

Buslijnen turkije

kan iemand mij zeggen of er goede busdiensten zijn van kusadasi naar marmaris? iki ga in okt heen en wil 1a2 dagen naar marmaris. ik heb op internet gezocht maar kan niks vinden. hoelang ddurt het en heoveel gaat het kosten? alvast hel erg bedankt

516 7 Rapporteer

labswans
door labswans - Sep 27, 2006 om 11:37
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Of er GOEDE buslijnen zijn weet ik niet. Wel weet ik dat het veiligste vervoer wel per bus is in Turkije. Ze rijden er als meestal dwazen voor wie er niet mee opgegroeid is ( het gaat meestal goed ). Het vervoer per bus kost niet veel. Ik weet niet hoever de plaatsten vanelkaar liggen. Meestal is het 50 eurocent tot een paar euro. Voor onze begrippen is het erg goedkoop.

ag
door agnesnico - Sep 27, 2006 om 11:40
8 Antwoorden / 23 Vragen

ik heb een vraag gesteld over de buslijnen. ik denk dat het niet helemaal goed is overgekomen. het gaat nl. niet om de dolmus maar om de interliner. Ik weet al dat de busdiensten goed en goedkoop zijn maar kan niks vinden over routes enzo en hoe lang het duurd. er staat wel overal dat je van te voren moet reserveren maar ik kan niet vinden waar. ik ben nl van plan om een week naar kusadsi turkije tegaan en wil dan 1 dag naar marmaris.

labswans
door labswans - Sep 27, 2006 om 11:45
1918 Antwoorden / 10 Vragen

http://www.ulusoy.com.tr/

dan is dit een site waar je zoiets kan boeken. Site is ook in engels te bekijken. Je kan precies selecteren van de twee plaatsen die u wilt hebben.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 27, 2006 om 12:26
16885 Antwoorden / 202 Vragen

ik heb ooit een busreis gemaakt in T. en retour.en zal dat NOOIT meer doen. men rijdt als gekken en soms ook nog met elkaar om het hardst en wie er het eerste is. verder zijn meestal ook de middenpaden bezet met klapstoelen en kun je weinig kanten op als er iets gebeurt.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 27, 2006 om 12:28
16885 Antwoorden / 202 Vragen

en anders dan labswans stelt, volg het nieuws of reis een in Turkeije, wees niet verrast als u diverse buswrakken tegenkomt.

labswans
door labswans - Sep 27, 2006 om 12:57
1918 Antwoorden / 10 Vragen

heb 4 jaar geleden zoiets meegemaakt met bus reis naar hotel toe : er belande bijna een auto onder de bus. Het zal mij niet tegenhouden om een andere keer weer naar turkije te gaan.

heksje49
door heksje49 - Sep 27, 2006 om 15:30
13 Antwoorden / 11 Vragen

Ik heb een ANWB boekje ( gouden serie) uit 1999 en daarin staat op pag.326 dat Turkye een goede busverbinding heeft met de meeste steden,daar zal zeker Marmaris bij zitten.Misschien dat je kunt informeren bij Turks verkeers--,of toristenbureau.

Succes