Centerparcs via email onbereikbaar?
Ik probeer al sinds juni email contact te krijgen met Centerparcs.
Talrijke e-mails gestuurd naar customercontact en centerparcsvoucher.
Reageren niet.
Je mag natuurlijk wel bellen, maar ik heb geen zin om dit verdienmodel te spekken.
Wordt wel lastig gevallen met e-mails over zgn. aanbiedingen.
Wie weet een oplossing?
Kijk je spambak eens na.
Misschien staan daar de mails met antwoord. Maar even serieus. Niet 6x per dag mailen maar ze wel de tijd geven om te reageren.
Ik heb ze sinds begin juni de tijd gegeven.
Lang zat dus voor die klantonvriendelijk club.
'Talrijke e-mails'.
Op een gegeven moment houdt het op.
Misschien krijgt u via uw mailadres antwoord als u dit formulier invult.
https://www.dagjecenterparcs.nl/zandvoort/NL/contact
Quote: Je mag natuurlijk wel bellen, maar ik heb geen zin om dit verdienmodel te spekken.
Hoezo? Het is toch een gewoon 010 nummer?
Misschien kan u gratis bellen, maar ik niet
Dan maar blijven mailen. Succes...
Moet u op internet eens lezen hoe lang je in de wacht wordt gezet bij die klantonvriendelijke club
U denkt toch zeker niet dat u de enige bent die belt en mailt? En dan zijn er ook nog mensen die rustig 10-20-30x op een dag bellen of mailen en het dan nog gek vinden ook dat er lange wachttijden zijn.
Waarom bellen ze 20x per dag...omdat ze niet te woord worden gestaan.
En als 100 mensen p.d. bellen, worden ze NOOIT te woord gestaan.
Het verdienmodel is dus van de telecomprovider. Niet van het recreatiepark.
Wat is het verdienmodel van bellen? Dat is duurder voor ze dan emailcontact.
Voor mij niet...kan u gratis bellen en een half uurtje in de wacht staan...kijk maar eens op internet over het belgedrag van centerparcs
Met het meest simpele mobiele abonnement heb je vaak al onbeperkt gratis bellen in Nederland. Zelf heb ik een Tmobile abbo van 15 euro en kan gratis uren in de wacht staan. Ook bij veel aanbieders van vast bellen kan je onbeperkt bellen.
Ik zal centerparcs vragen of ze een abonnement willen vergoeden
Centerparcs verdient er niets aan. Sterker nog, het blijft een kostenpost.
@jakl: jij zegt dat het hun verdienmodel is. Leg dan eens uit hoe zij geld verdienen aan dat 010 nummer. Dat het jou geld kost wil nog niet zeggen dat zij er aan verdienen. Dat snap je toch wel?
Hallo Jakl ,
Dan maar via FB ,
https://www.facebook.com/pg/CenterParcsNL/community/?ref=page_internal
Daar maak ik gelukkig geen gebruik van
Er zijn veel mogelijkheden , een beetje water bij de wijn doen kan ook geen kwaad . Of wachten tot Pinksteren op Pasen valt :-)) u bent niet de enige .
Als er op e.mails niet wordt gereageerd, wat te maken zou kunnen hebben met het thuiswerken iv.m. Corana, dan blijft er alleen de telefoon nog over om, zo mogelijk, wel contact te kunnen krijgen.
Een telefonisch contact wil echter nog niet garanderen dat u dan wel een afdoend/bevredigend antwoord op uw vraag zult krijgen.
Maar wel een antwoord op de vraag krijgen is altijd nog beter dan blijven e.mailen, waarbij het vrijwel zeker is dat er helemaal geen reactie/antwoord komt.
Ja inderdaad...centerparcs klantvriendelijk?
Ze weten me wel te vinden met zgn aanbiedingen.
Quote: Ze weten me wel te vinden met zgn aanbiedingen.
Logisch, dat is een volkomen geautomatiseerd proces.
Maar goed, meer opties dan vermeld zijn er niet, u zult het er mee moeten doen.
Ik vraag mij af waarom u hier deze vraag stelt, er worden een paar oplossingen aangedragen maar op elk heeft u wel een negative reactie. Dus als u niet wilt bellen, geen Facebook gebruikt dan gewoon maar wachten totdat er eens gereageerd wordt. Mogelijk is uw vraag niet zo belangrijk en worden urgente gevallen met voorrang behandeld. We leven in een vreemde tijd waarin alles nou net even anders kan lopen dan we zouden wensen.
Bedankt voor uw positieve reactie
Als je je reservering wilt wijzigen of annuleren is bellen de enige mogelijkheid.
https://www.centerparcs.nl/nl-nl/faq
Kijk onder : beheer mijn boeking,
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer