fo
door foodgood10 Jun 5, 2014 om 15:23
Vakantie & reizen

Eenpersoonskamers

Wie heeft adressen van hotels/slaapgelegenheden in binnen/buitenland waar geen toeslag voor een 1-persoonskamer wordt gevraagd? Ik begrijp dat een 2-persoonskamer die door 1 persoon wordt bezet extra moet kosten maar zijn er geen kleinere kamers speciaal voor alleengaanden?
Snap eigenlijk niet dat er nog nooit een ondernemer op het idee is gekomen uitsluitend 1-persoonskamers aan te bieden, een groot gat in de markt!
Niet iedereen heeft ook zin in een bed op een zespersoonszaaltje in een Stay-O-kay........

Tips welkom!

899 9 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Jun 5, 2014 om 16:04
7840 Antwoorden / 95 Vragen

In Sauerland Zwarte woud en Thuringen is het wel mogelijk.

edrick3
door edrick3 - Jun 5, 2014 om 16:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo foodgood10,

Je stelt de vraag wel héél erg ruim......Wie heeft adressen van hotels/slaapgelegenheden in binnen/buitenland......

Gewoon even googlen en je komt een heel eind.

Suc6

boppe1943
door boppe1943 - Jun 5, 2014 om 17:38
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Net wat Edrick zegt: gewoon even googlen. Ik heb je alvast op weg geholpen. Klik hier

tot15karakters
door tot15karakters - Jun 5, 2014 om 17:39
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Meestal is de kleine kamer ergens in een hoek waar je niet wilt zitten.
Daarom liever een toeslag voor grote 2 personen kamer dan een goedkope 1 persoons kamer boven afvalbak of keuken....

pi
door pieterwolters - Jun 5, 2014 om 20:13
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Wat houd je tegen om in dat gat in de markt te springen? Het hoeven toch niet altijd anderen te zijn die dat doen.

Als je echt denkt dat het grote markt is die anderen links laten liggen zou je wel gek zijn om daar niet in te springen.

fo
door foodgood10 - Jun 5, 2014 om 20:31
10 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op donderdag 5 jun 2014, 20:13]Wat houd je tegen om in dat gat in de markt te springen? Het hoeven toch niet altijd anderen te zijn die dat doen.

Als je echt denkt dat het grote markt is die anderen links laten liggen zou je wel gek zijn om daar niet in te springen.

Hallo P.,

Denk toch wel dat je wat liggend geld moet hebben om zoiets op te starten........helaas heb ik meer hersens dan kontanten paraat, vandaar dat ik mijn goede idee gratis en voor niets overdoe aan eventuele belangstellenden. Nelly

aurora1
door aurora1 - Jun 5, 2014 om 23:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Gewoon doen wat iedereen met dezelfde wens doet: zoeken op internet.
Klik hier.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 6, 2014 om 16:31
7260 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Foodgood10,
Nog eentje KLIK
Vr. Gr.

pi
door pieterwolters - Jun 6, 2014 om 16:36
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=foodgood10 schreef op donderdag 5 jun 2014, 20:31][quote=pieterwolters schreef op donderdag 5 jun 2014, 20:13]Wat houd je tegen om in dat gat in de markt te springen? Het hoeven toch niet altijd anderen te zijn die dat doen.

Als je echt denkt dat het grote markt is die anderen links laten liggen zou je wel gek zijn om daar niet in te springen.

Hallo P.,

Denk toch wel dat je wat liggend geld moet hebben om zoiets op te starten........helaas heb ik meer hersens dan kontanten paraat, vandaar dat ik mijn goede idee gratis en voor niets overdoe aan eventuele belangstellenden. Nelly

Voor een goed idee zijn altijd financiers te vinden :-) Even wat marktonderzoek doen, goed business plan schrijven en pitchen die handel. Al vrees ik dat de meeste investeerders als binnen een paar seconden dit plan lek prikken....