he
door heilko Jan 9, 2005 om 21:20
Vakantie & reizen

Eiland rugen duitsland

wij willen in augustus 2005 gaan kamperen op het eiland rugen

wij gaan met een tent en twee honden wie kan er iets vertellen over het eiland en de campings

wij kamperen al 20 jaar.

1253 5 Rapporteer

cats
door cats - Jan 10, 2005 om 19:58
153 Antwoorden / 16 Vragen

Hallo heilko,

Ik weet niet of u dit al eens geprobeerd heeft, maar op de Rugensite staat veel info

http://www.ruegen.de/

Groet
cats

he
door heilko - Jan 10, 2005 om 19:59
4 Antwoorden / 4 Vragen

bedankt cats ik ga gelijk even kijken

he
door heilko - Jan 10, 2005 om 21:13
4 Antwoorden / 4 Vragen

bedankt cats hele goede hint goede website

cats
door cats - Jan 10, 2005 om 21:23
153 Antwoorden / 16 Vragen

Graag gedaan.
Vergeet niet bij het klikken op de campings, in de linker kolom ook op campings of zoiets te klikken.

Veel plezier op Ruegen
cats

ju
door juro - Feb 11, 2005 om 13:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen week was er op de MDR (middeutsche rundfunk) 's avonds laat
een mooie documentaire over het eiland en de vakantiemogelijkheden
daar. Houdt er rekening mee dat het het meeste fkk strand van duitsland
heeft.

Mij lijkt het ook wel wat, alleen heb geen idee van het weer en welk
stuk eiland het leukst is. Ik gok dat de oostzee zijde wat meer zon
heeft...