wolf59
door wolf59 Aug 31, 2012 om 20:42
Vakantie & reizen

Entree kaarten Sagrada via internet

Later dit jaar ga ik naar Barcelona. Op het programma staat een bezoek aan de Sagrada Familia. Via diverse bureaus op internet kun je entree kaarten kopen, zodat je niet in de rij hoeft te staan. Zijn deze betrouwbaar wie heeft ervaring met deze bureaus. Wat mag het ongeveer kosten?

9060 6 Rapporteer

hk_mr308
door hk_mr308 - Aug 31, 2012 om 20:46
146 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zou alleen tickets kopen via de originele kanalen, om oplichting te voorkomen.

stacey
door stacey - Aug 31, 2012 om 20:57
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hier kun je meer info vinden over prijs ed: Klik Hier je kunt via hun ook kaarten reserveren zag ik

ti
door timfelix - Aug 31, 2012 om 21:08
270 Antwoorden / 13 Vragen

Ik zou ze gewoon reserveren via de sites van de bezienswaardigheden die je wilt gaan bezichtigen. Het scheelt je ook zeker een hoop tijd.

stofzuigers
door stofzuigers - Aug 31, 2012 om 21:41
75 Antwoorden / 14 Vragen

Naar mij weten is er maar 1 rij, waar je idd lang moet wachten, er zijn geen extra loketten waar je - met een al gekocht kaartje - even door kan lopen. De enige TIP is : vroeg vertrekken, rond 10 uur s'morgens staat er meestal al een lange rij. Tegenover de Mc Donalds.

gallito
door gallito - Sep 1, 2012 om 00:07
480 Antwoorden / 66 Vragen

Kijk eens op de site van deSagrada Familia zelf.

wolf59
door wolf59 - Feb 16, 2013 om 20:49
10 Antwoorden / 9 Vragen

Bedankt voor de antwoorden. Heb de kaarten gewoon bij La Sagrada gekocht na dat we 45 minuten in de rij hebben gestaan. Bij de kassa zag ik dat je voor de kaarten gekocht op internet ook in de rij moest staan. Trouwens dat in de rij staan hoeft geen nadeel te zijn als je met mede wachters een gesprek aanknoopt