Vontjie
door Vontjie Sep 3, 2022 om 14:28
Vakantie & reizen

Fletcher

Bij Fletcher kun je een hotelvoucher kopen. Ik heb 1 voucher gekocht op 29/1/2022 voor een overnachting voor 2 personen voor €36,95. Dit is zonder ontbijt.  4 kalenderweken van tevoren kun je proberen te boeken. Voor een 4-sterrenhotel betaal je € 5 pp extra en voor een vrijdag- of zaterdag nacht betaal je € 20 extra voor de kamer. Dan moet je nog de 'tax en handling fee' in het hotel betalen.
Echter, a;s je probeert te boeken voor een vrijdag- of zaterdagnacht, zijn er (bijna) geen mogelijkheden. Of heel soms, 1 hotel.
De geldingheid is t/m 31 december 2022. Doordeweeks zal er misschien wel plaats zijn, maar dan werken wij.
Ik vind dit een rare manier van klanten winnen. Ik hoef voortaan geen voucher meer van Fletcher! Misschien dat meer mensen hier last van hebben?

Met vriendelijke groet,

Yvonne

1524 7 Rapporteer

getty
door getty - Sep 3, 2022 om 14:44
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Maar dit is toch logisch? In het weekend zit het vaak vol door de reguliere boekers. Door de week is er veel minder vraag dus daarvoor kunnen deze bonnen ingezet worden

Gaat al jaren zo.

ne
door neodutchio - Sep 3, 2022 om 16:07
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Het is geen klanten winnen, het is het opvullen van hotels in rustige tijden. Zoek je voor een specifieke datum of een specifiek hotel, dan moet je nooit een voucher kopen. Het is geen vervanging van een reguliere boeking.

panter22
door panter22 - Sep 3, 2022 om 18:03
6599 Antwoorden / Vragen

Als je in de week nooit 1 dag vrij hebt en in het weekend het hotel van je keuze bezet is, dan kun je er misschien een ander een plezier mee doen.
Of je laat de bon verlopen. €36,95 is toch niet een enorm bedrag.

sw
door swat1500 - Sep 3, 2022 om 22:56
3779 Antwoorden / 0 Vragen

Naast de al eerder gegeven antwoorden. Elke jaar dat een dergelijke actie wordt gehouden komt deze klacht vooral al als men pas in het laatste kwartaal bemerkt dat de bon nog ergens ligt te liggen. Hoe langer u wacht des te minder keuze.

rj
door rjw - Sep 4, 2022 om 11:08
3261 Antwoorden / 5 Vragen

Tip voor de volgende keer (heb je nu niks meer aan): kijk voor weekenden eens bij de typische zakenhotels. Daar kan je in het weekend vaak voor hele schappelijke prijzen terecht. Zonder vouchers en met alle vrijheid qua boeken die je maar kunt bedenken.

in
door inno1 - Sep 4, 2022 om 11:54
118 Antwoorden / Vragen

Nee, nooit last van gehad. Ik heb heel wat Fletcher vouchers versleten en ik snap hoe het systeem werkt. Het gaat niet om klanten winnen, maar om het vullen van lege kamers. En u kunt Fletcher niet verwijten dat u door de week werkt.

ME
door ME91 - Sep 5, 2022 om 16:38
8 Antwoorden / Vragen

Tja Fletcher is ook één van de snelstgroeiende hotelketens in Nederland. Vaak zie je dat het dan toch te snel groeit dan wat de organisatie aankan. geef mij maar lekker vd valk.

ne
door neodutchio Sep 5, 2022 om 16:54
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Wat heeft dat er mee te maken? Lege kamers op bepaalde momenten willen ze graag gevuld hebben. En dat doen ze door middel van vouchers. Een voucher is geen vervanging van een reguliere boeking.
Nergens is iets te lezen dat Fletcher het niet aan kan, daar is hier ook geen sprake van.