Ger_Jacobs
door Ger_Jacobs May 2, 2022 om 23:47
Vakantie & reizen

Hoteljaarkaart

Iemand ervaring met de hoteljaarkaart van Hotelbon.nl

4678 7 Rapporteer

mahadma
door mahadma - May 2, 2022 om 23:53
11541 Antwoorden / 51 Vragen
tenormin
door tenormin May 3, 2022 om 00:00
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ik heb je niet nagedaan Mahadma, ben alleen wat langzamer. ☻

tenormin
door tenormin - May 2, 2022 om 23:58
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Heb er geen ervaring mee maar, als de link werkt, waarschijnlijk niet, kan niet zo goed linken, dan is er misschien iemand die het veel beter doet:

https://nl.trustpilot.com/review/www.hotelbon.nl

mahadma
door mahadma May 3, 2022 om 00:02
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Staat hier al boven.

tenormin
door tenormin May 3, 2022 om 01:09
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Wat wil je nu Mahadma, ik geef je nota bene een antwoord dat ik wat meer tijd nodig heb. In reacties. Lees je die niet dan. Ontzettend lullig eigenlijk om me daarop aan te spreken, terwijl ik al schreef. Eigenlijk heel onvriendelijk van je. Heel jammer.

tenormin
door tenormin - May 3, 2022 om 01:11
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Off Topic, Mahadma, lees reacties in je bericht. Niet iemand beschuldigen met: het staat er al. Ik probeer mijn best te doen. Een werkende link is al een unicum voor me. Doe het maar even zo, want je leest reacties in je berichten nooit.

heremietkreeft
door heremietkreeft May 3, 2022 om 09:18
16848 Antwoorden / 202 Vragen

@TENORMIN, het kost helemaal geen moeite om een gegeven linktekst  even aan te klikken en dan ziet u de complete link waarop de linktekst is gebaseerd.
Bij ingeven van een link bij aanklikken van het  kettingschakeltje ziet u altijd een tweede vak : linktekst waar de verkorte aanwijzing dan geplaats kan worden.
 'een mens is nooit te oud om iets te leren'.  (U reageert m.i echt op de reacties van @MAHADMA en stelt dan dat die reacties nooit gelezen zouden worden?)

Redacteur
door Redacteur May 3, 2022 om 11:28
1054 Antwoorden / 62 Vragen

Wat een gezeur allemaal, en dat van volwassen mensen. Oprecht heel treurig.

panter22
door panter22 - May 3, 2022 om 08:38
6599 Antwoorden / Vragen

Je denkt toch niet dat je voor €109,95 het hele jaar gratis in een hotel kunt overnachten?
Lees de voorwaarden:
https://www.hotelbon.nl/algemene-voorwaarden
a
rtikel 3:
3.
Volgens de Hotelbon formule kan er gratis in hotels worden overnacht onder de voorwaarde dat ontbijt- en dinerkosten in het hotel worden besteed.

Met de Hotelbon Jaarkaart kan een jaar lang onbeperkt gebruik worden gemaakt van de Hotelbon formule. De Hotelbon Jaarkaart geeft recht aan twee personen om gedurende een jaar een gratis tweepersoons hotelkamer gedurende 1 tot een door het hotel bepaald gemaximeerd aaneengesloten nachten te boeken in een hotel dat in de Hotelgids en op de website is opgenomen. Hoeveel nachten er in een bepaald hotel verplicht moeten worden geboekt, is in de Hotelgids vermeld en op de website opgenomen. Ook bij de Hotelbon Jaarkaart geldt als voorwaarde voor gebruik dat er een minimum bedrag (in de Hotelgids en op de website vermeld en door het hotel vastgesteld) aan ontbijt en diner (tenzij anders vermeld) in het hotel wordt besteed. Dit is exclusief extra's zoals dranken, sigaretten, enz. De minimumbestedingen zijn per persoon en per dag vermeld.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 3, 2022 om 09:06
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Aansluitend op hetgeen @MARITA5 al aangaf:  'Truspilot'  blijkt niet altijd betrouwbaar te zijn.  Zie ook o.a. https://webshopchecker.nl/shop/trustpilot-com/  en https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/online-reviews-hoe-betrouwbaar-zijn-ze/ en m.b.t. uw vraag zie ik kruisenbd met mijnn antwoord het antwoord van @PANTHER22 waarin is aangegeven waar u aan toe bent bij aanschaf van de kaart.

marita5
door marita5 - May 3, 2022 om 09:36
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@Ger-Jacobs ,

Lees ook hier veelgestelde vragen ,

https://www.hotelbon.nl/veelgestelde-vragen