Restitutie geld Ryanair/Vliegtickets.nl
Via Vliegtickets.nl 2 losse vluchten naar Italie geboekt voor april en mei 2020, met Ryanair.
Vluchten zijn door Covid geannuleerd. Willen geld terug Vliegtickets.nl doet NIKS!! maar hebben wel via hen geboekt. Moeten zij dit dan niet regelen? Als mijn auto kapot gaat hoef ik dat toch ook niet zelf via de fabriek in Japan te regelen, maar doet mijn garage dat.
Krijg formulieren van Ryanair die niet in te vullen zijn, moet van alles uploaden, maar dat kun je nergens bijvoegen. Krijg formulier niet verstuurd. Krijg dan ander formulier en krijg dat ook niet verstuurd, daar wordt gezegd dat het al verstuurd is! Niet dus!
Hoe krijg ik mijn geld terug? Heeft Vliegtickets hier geen verantwoording te nemen?
Het klinkt een beetje tegenstrijdig als je van Ryanair de benodigde formulieren al hebt en je dan afvraagt of vliegtickets niet wat moet doen. Moeten ze je formulieren dan vóór je invullen?
Misschien verschaft deze link duidelijkheid:
https://www.vliegtickets.nl/klantenservice/coronavirus/restitutie-van-je-geannuleerde-ticket/
Ja, vliegtickets.nl moet dit regelen. Daar heb je immers de tickets gekocht. Uit ervaring kan ik zeggen dat je bij vliegtickets.nl heel lang op je geld moet wachten. En dat terwijl de airlines redelijk snel terugbetalen. Ik had vorig jaar het geld van een paar Ryanairtickets binnen 3 weken terug.
Volgens mij spreek je jezelf tegen. Wie moet het regelen en met wie heb je het geregeld?
u kunt ze vragen te bemiddelen maar zij hoeven dit niet te doen, in principe heeft u van hen enkel een (eenmalige) bemiddelingsdienst afgenomen, meer niet....
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie voorwaarden
ik heb ca 2,5 jaar geleden een fornuis gekocht via een keukendealer. Deze heeft nooit de garantievoorwaarden aangeleverd en deze staan ook niet op zijn site. Ik hoorde alleen u hebt 5 jaar volledige garantie. Ook op de site van de producent/importeur is niets vinden over garantievoorwaarden of over algemene verkoopvoorwaarden.
Nu was er deze week een monteur van de producent voor een repar
...
Lees meer
Bcc failliet tv stuk binnen garantie
Kan ik dit ergens verhalen, Of rechtstreeks bij SONY?/ Lees meer
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
Is brillenwinkel Charlie Temple nog actief? Zij komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit, vragen velen met mij zich af. [edit-redactie] Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer