Jo
door Joost en Anja Apr 5, 2021 om 12:56
Vakantie & reizen

Restitutie geld Ryanair/Vliegtickets.nl

Via Vliegtickets.nl 2 losse vluchten naar Italie geboekt voor april en mei 2020, met Ryanair.
Vluchten zijn door Covid geannuleerd. Willen geld terug Vliegtickets.nl doet NIKS!! maar hebben wel via hen geboekt. Moeten zij dit dan niet regelen? Als mijn auto kapot gaat hoef ik dat toch ook niet zelf via de fabriek in Japan te regelen, maar doet mijn garage dat.

Krijg formulieren van Ryanair die niet in te vullen zijn, moet van alles uploaden, maar dat kun je nergens bijvoegen. Krijg formulier niet verstuurd. Krijg dan ander formulier en krijg dat ook niet verstuurd, daar wordt gezegd dat het al verstuurd is! Niet dus!

Hoe krijg ik mijn geld terug? Heeft Vliegtickets hier geen verantwoording te nemen?

2353 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Apr 5, 2021 om 13:39
2063 Antwoorden / Vragen
0

Het klinkt een beetje tegenstrijdig als je van Ryanair de benodigde formulieren al hebt en je dan afvraagt of vliegtickets niet wat moet doen. Moeten ze je formulieren dan vóór je invullen?

rj
door rjw - Apr 5, 2021 om 14:31
3264 Antwoorden / 5 Vragen
0

Ja, vliegtickets.nl moet dit regelen. Daar heb je immers de tickets gekocht. Uit ervaring kan ik zeggen dat je bij vliegtickets.nl heel lang op je geld moet wachten. En dat terwijl de airlines redelijk snel terugbetalen. Ik had vorig jaar het geld van een paar Ryanairtickets binnen 3 weken terug.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Apr 5, 2021 om 16:54
2063 Antwoorden / Vragen

Volgens mij spreek je jezelf tegen. Wie moet het regelen en met wie heb je het geregeld?

mo
door mof - Apr 7, 2021 om 16:47
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

Losse tickets moet u direct, in dit geval bij Ryanair, claimen.

1paul
door 1paul - Apr 8, 2021 om 09:06
3152 Antwoorden / 0 Vragen
0

u kunt ze vragen te bemiddelen maar zij hoeven dit niet te doen, in principe heeft u van hen enkel een (eenmalige) bemiddelingsdienst afgenomen, meer niet....

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Josp003
Josp003 - Apr 29, 2024 om 19:04
Garantie & verzekeringen

Garantie voorwaarden

ik heb ca 2,5 jaar geleden een fornuis gekocht via een keukendealer. Deze heeft nooit de garantievoorwaarden aangeleverd en deze staan ook niet op zijn site. Ik hoorde alleen u hebt 5 jaar volledige garantie. Ook op de site van de producent/importeur is niets vinden  over garantievoorwaarden of over algemene verkoopvoorwaarden.
Nu was er deze week een monteur van de producent voor een repar ... Lees meer

Ge
Gerri van Gemmert - Apr 30, 2024 om 07:52
Elektronica & tv

Bcc failliet tv stuk binnen garantie

Kan ik dit ergens verhalen, Of rechtstreeks bij SONY?/ Lees meer

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

Is brillenwinkel Charlie Temple nog actief? Zij komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit, vragen velen met mij zich af. [edit-redactie] Lees meer