henriette22
door henriette22 Sep 24, 2010 om 11:57
Vakantie & reizen

Schriftelijke colportage

Ik heb een brief ontvangen van Dr. Schuster en zns. uit ter Apel met de mededeling dat er geld voor me is gereserveerd door de firma Gewinn-Service. Het bedrag van 556 euro's moet ik persoonlijk komen halen op de 4e november a.s. in de regio Land van Altena.

Getekend door de zaakwaarnemen Jens Schuster.
Heeft u hier meer over gehoord?

1847 7 Rapporteer

pb
door pbarendse - Sep 24, 2010 om 12:00
406 Antwoorden / 1 Vragen

Niet direct van de persoon zelf of Gewinn-service gehoord, maar ik heb wel een vermoeden waar het hier om draait... Vermoedelijk zullen ze gewoon proberen u allerlei onzin-dingen aan te smeren, en het bedrag wat u gewonnen hebt zult u (als u het al krijgt) krijgen in de vorm van kortingsbonnen voor een reis of zo. Die reis is dan uiteraard weer alleen via hun te boeken.

pb
door pbarendse - Sep 24, 2010 om 12:02
406 Antwoorden / 1 Vragen

Overigens: In dit topic wordt ook al over dezelfde firma gesproken.

henriette22
door henriette22 - Sep 24, 2010 om 12:09
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hier was ik al bang voor!! Uiteindelijk gaat alleen de zon voor niets op.
Ik heb 2 jaar geleden al zo iets dergelijks meegemaakt.....het ging om bedden!!

ce
door ceryl - Sep 26, 2010 om 20:05
1 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn ouders lieten mij vandaag dezelfde brief zien zoals hierboven vermeld. Ik heb een beetje gegoogled en mijn vermoeden is waarheid gebleken. Mijn ouders zijn het verleden veel met Mercator reizen meegeweest. Dat is zo'n bedrijf die een (bijna) gratis reis aanbied, en je dan bombardeert met aanbiedingen die duur zijn en die je niet nodig hebt. De brief van Dr. Schuster en Zns is zeer waarschijnlijk via hen verspreidt. De connectie is mij nog niet duidelijk, maar daar moet achter te komen zijn.
Mijn advies. GA HIER NIET OP IN!. Dit is dus oplichterij om je opnieuw veel geld afhandig te maken door waarschijnlijk je 2 uur lang te bestoken met een een mooi verhaal over een reis die kunstmatig duur gemaakt wordt, om je dan 556,00 korting te kunnen geven.

Ceryl

fe
door fennaarwen - Nov 4, 2010 om 15:53
1 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag een brief gekregen van dr. Schuster en zns. Ik adviseer om er niets mee te doen want het is weer zo.n ordinaire verkoopdemonstratie en die zogenaamde € 556.00 krijgt u echt niet in handen, helaas heb ik daar ervaring mee. Toen ik mee ging kregen z.g. alle echtparen een routeplaner maar bij afloop bleek dat er maar één echt zo'n ding kreeg via een verloting.

ma
door marl - Nov 16, 2010 om 00:06
4 Antwoorden / 2 Vragen

Ik snap werkelijk niet dat er nog iemand is die in zo'n reisje trapt!
Is dat nou de Hollandse zuinigheid???

pe
door petsaha - Dec 16, 2010 om 19:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,
ook ik heb een brief gekregen, vandaag in de bus.
Het komt best geloofwaardig over, al zeg ik t zelf.
Maar goed, wel erg vreemd dat ze zomaar een bedrag van 556,- voor je hebben liggen die je persoonlijk op kunt halen.
Mogen ze zo wel eens mensen lokken,
want uiteindelijk gebeurd er bijna niets van wat er in de brief staat!
Oké, Je krijgt een (to go) maaltijd, maar verder van de beloftes helemaal niets,
als ik dat zo zie in de uitzending van Kassa.

Hopelijk worden zeeen keer gestopt, want het is gewoon misbruik maken van de goed gelovige mensen.