l
door l de jong Apr 3, 2011 om 10:25
Vakantie & reizen

Smart parking

Wij zouden 2 april 2011 met vakantie gaan via luchthaven Schiphol maar door plotseling verhoogd oedeem in mijn mans hoofd kon de reis niet doorgaan. Nu hadden we bij Schiphol Smart Parking twee parkeerplekken gereserveerd om zonder parkeerproblemen de reis te kunnen beginnen. Deze ongebruikte plaatsen kunnen alleen een week van te voren geannuleerd worden. Is wel vreemd juist op het laatste moment weet je of de reis wel of niet doorgaat. Zij kunnen toch net zo makkelijk deze plaatsen beschikbaarstellen. of bedoelen ze met smart parking dat je altijd je geld kwijt bent.

859 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Apr 3, 2011 om 12:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo l de jong,

Uit de voorwaarden:

2.6 De Parkeerder kan te allen tijde zijn reservering wijzigen of annuleren via een speciale inlogmodule bij de “Mijn reservering”- mogelijkheid op de Website Voor het wijzigen of annuleren van een reservering voor Gereserveerd Parkeren gelden de volgende termijnen:

Parkeerproduct Wijzigings/annuleringstermijn

Schiphol Smart Parking Uiterlijk zeven (7) dagen vóór de ingangsdatum van de Parkeerperiode.

Tja. het is natuurlijk zuur als een vakantie niet doorgaat en je ook nog deze kosten kwijt bent.
'Goedkoper' parkeren kan dus z'n nadelen hebben.

Maar ik neem aan dat u een annuleringsverzekering hebt?
Dan kunt u deze kosten ook opvoeren.

Met vr.gr.

ro
door rokla - May 11, 2011 om 17:14
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je annuleringsverzekering is inderdaad de eerste optie. De volgende keer gebruik maken van een externe aanbieder. Goedkoper en die kun je vaak tot een week voor tijd annuleren zoals bijvoorbeeld Quickparking.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer