Smart parking
Wij zouden 2 april 2011 met vakantie gaan via luchthaven Schiphol maar door plotseling verhoogd oedeem in mijn mans hoofd kon de reis niet doorgaan. Nu hadden we bij Schiphol Smart Parking twee parkeerplekken gereserveerd om zonder parkeerproblemen de reis te kunnen beginnen. Deze ongebruikte plaatsen kunnen alleen een week van te voren geannuleerd worden. Is wel vreemd juist op het laatste moment weet je of de reis wel of niet doorgaat. Zij kunnen toch net zo makkelijk deze plaatsen beschikbaarstellen. of bedoelen ze met smart parking dat je altijd je geld kwijt bent.
Hallo l de jong,
Uit de voorwaarden:
2.6 De Parkeerder kan te allen tijde zijn reservering wijzigen of annuleren via een speciale inlogmodule bij de “Mijn reservering”- mogelijkheid op de Website Voor het wijzigen of annuleren van een reservering voor Gereserveerd Parkeren gelden de volgende termijnen:
Parkeerproduct Wijzigings/annuleringstermijn
Schiphol Smart Parking Uiterlijk zeven (7) dagen vóór de ingangsdatum van de Parkeerperiode.
Tja. het is natuurlijk zuur als een vakantie niet doorgaat en je ook nog deze kosten kwijt bent.
'Goedkoper' parkeren kan dus z'n nadelen hebben.
Maar ik neem aan dat u een annuleringsverzekering hebt?
Dan kunt u deze kosten ook opvoeren.
Met vr.gr.
Je annuleringsverzekering is inderdaad de eerste optie. De volgende keer gebruik maken van een externe aanbieder. Goedkoper en die kun je vaak tot een week voor tijd annuleren zoals bijvoorbeeld Quickparking.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?
Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Factuur onterecht ontvangen
Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig
Graag Uw reactie hierover.
m.vr.gr. John Q.
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer