Pe
door Peterdewilde Apr 15, 2020 om 15:14
Vakantie & reizen

Ticket geboekt maar geen bevestiging vliegwinkel.nl

Ik heb tickets geboekt maar geen tickets gekregen of een bevestigings mail.

Dit alles bij vliegwinkel.nl
de servicedesk is onbereikbaar en travix het overkoepelend is ook niet bereikbaar.

heeft iemand hier al ervaring mee?

3444 3 Rapporteer

marita5
door marita5 - Apr 15, 2020 om 15:21
11517 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo PeterDeWilde ,

Ik heb geen boekingsbevestiging gekregen , maar ik heb wel betaald .

Je ontvangt je boekingsbevestiging en E-Ticket binnen 24 uur (maar vaak al binnen 30 minuten) via e-mail. Het kan zijn dat onze e-mails in je spam filter terecht komen (of bij Gmail in de promoties tab). Controleer of je de emails daar hebt ontvangen.

Als je geen bevestiging en/of E-ticket hebt ontvangen, maar je hebt wel betaald, dan is er een storing opgetreden. Dit komt soms voor en is makkelijk op te lossen. Neem contact met ons op zodat wij je kunnen helpen.

Deze situatie is voor ons extreem bijzonder en we hebben jouw hulp nodig om zoveel mogelijk mensen op tijd te kunnen helpen met hun boeking. Aangezien de klantenservice door de drukte het aantal vragen amper aankan, vragen we je rekening te houden met het volgende.

  • Heb je al contact met ons opgenomen? Eén mail of bericht via My Account op onze website is voldoende, wij nemen het initiatief tot een antwoord. De klantenservice probeert kort voor de vertrekdatum contact met je op te nemen. Mail ons alsjeblieft niet meerdere keren, dit veroorzaakt onnodig extra werk.
  • Neem svp alleen contact op voor boekingen van vluchten die binnen vier weken plaatsvinden. Dan kunnen wij de mensen met een urgente vertrekdatum eerst bedienen.
Voor verdere informatie , klik op de rode regel .

https://www.vliegwinkel.nl/updates

edrick3
door edrick3 - Apr 15, 2020 om 17:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Je ontvangt je E-Ticket binnen 24 uur via e-mail.

Let op! Het kan zijn dat onze e-mails in je spam filter terecht komen (of bij Gmail in de promoties tab).

Je kunt je e-ticket altijd opnieuw naar jezelf sturen op onze website via "Mijn Reis".

  1. Log in op "Mijn Reis" met je boekingsnummer (BBB-1234567) en je e-mailadres (die je hebt opgegeven tijdens het boeken)
  2. Ga naar het het kopje 'Documenten & Passagiers'
  3. Klik op 'Opnieuw versturen'

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 16, 2020 om 10:29
16859 Antwoorden / 202 Vragen

Zie de al gegeven reacties en wacht even af. Op dit moment is er meer vertraagd door de Covid19 problematiek en vooral de problemen met boekingene en annuleringen etc. Als u over een dag of drie nog geen reactie heeft, 'trek dan aan de bel'. Bij boeken bij een reisbureau zou u, hoe vervelend dat ook klinkt, dit probleem niet hebben.