Be
door Benmanos Jan 13, 2023 om 22:47
Vakantie & reizen
Transavia kantoor mafia

VLIEG NIET MEER MET TRANSAVIA

zie mijn ervaring en deze link

https://nl.trustpilot.com/review/www.transavia.com

1445 7 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 13, 2023 om 22:51
11569 Antwoorden / 51 Vragen

En uw vraag is?

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Jan 14, 2023 om 02:59
1781 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Benmanos,

U bent , mijn inziens, slachtoffer geworden van de digitalisering.

Vroeger ging je boeken bij een reisbureau.

Nu doet de consument dit zelf en ligt het risico ook bij de consument.

ne
door neodutchio Jan 14, 2023 om 12:34
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Dat reisbureau werkt ook niet voor niks. De prijzen via daar zijn dus een stuk hoger en aangezien de Nederland graag niet teveel betaald willen ze het zelf gaan doen. Maar ja, niet iedereen is daartoe in staat.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 14, 2023 om 08:32
16885 Antwoorden / 202 Vragen

En hier nog een keer zie ik en gelet op hetgeen u hier stelt:  let vooral op: http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/261.html omdat u mogelijk zich nu zelf schuldig maakt aan het strafbare feit als daarin genoemd.

1paul
door 1paul - Jan 14, 2023 om 09:16
3173 Antwoorden / 0 Vragen

en de mogelijkheid dat u zelf per ongeluk de verkeerde maand heeft aangeklikt laat u gemakshalve maar achterwege zie ik!!!

Meeste mensen leggen de schuld ALTIJD bij een ander trouwens, u bent daar niet uniek in!!!!

Gr
door Grunn1 - Jan 14, 2023 om 10:51
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Misschien eerst een goede bril aanschaffen voor je iets online gaat boeken.

Vervolgens eerst de voorwaarden lezen voor je gaat boeken.
Daarna eerst controleren wat je hebt ingegeven voor je op de laatste knop drukt "boeken en betalen"
Daarna nog een keer controleren voor je definitief gaat betalen.

Je geeft anderen de schuld en maakt een bedrijf zwart omdat je zelf een fout hebt gemaakt, zelf niet de voorwaarden leest en niet weet wat je aan het doen bent.
Niet netjes, niet terecht en al helemaal niet nodig om hierover meerdere topics te beginnen.

ju
door juliomariner - Jan 14, 2023 om 11:10
1330 Antwoorden / 2 Vragen

U maakt uzelf zo knap belachelijk.

Redacteur
door Redacteur - Jan 14, 2023 om 13:28
1057 Antwoorden / 62 Vragen

Ja, het is goed. Zelf niet goed opletten tijdens het boeken, en het bedrijf dan gelijk maar 'mafia' noemen en drie nikszeggende topics openen als je je zin niet krijgt, dat gaat natuurlijk helemaal nergens over.

Succes met regelen, hoor, maar dit topic gaat vanzelfsprekend dicht.