Traveldeal annuleerd je vakantie eenzijdig.
Wij hadden een reisje naar Inzell geboekt via Traveldeal en betaald, waar ik gauw genoeg de bevestiging van kreeg dat het oke was.
na 3 weken kregen wij een bericht van traveldeal dat er een fout was ontstaan, nl. wij zouden betaald hebben voor een persoon. en het was hun fout, daarom hoefden wij maar de helft van het verschil te betalen. Daar zijn wij niet met accoord gegaan, waardoor zij de reis geannuleerd hebben. De prijs van de reis was niet zo danig dat het een foutje zou zijn , wat kunnen wij er nog aan doen? Huub en Els
Wij hadden een reisje naar Inzell geboekt via Traveldeal en betaald, waar ik gauw genoeg de bevestiging van kreeg dat het oke was.
na 3 weken kregen wij een bericht van traveldeal dat er een fout was ontstaan, nl. wij zouden betaald hebben voor een persoon. en het was hun fout, daarom hoefden wij maar de helft van het verschil te betalen. Daar zijn wij niet met accoord gegaan, waardoor zij de reis geannuleerd hebben. De prijs van de reis was niet zo danig dat het een foutje zou zijn , wat kunnen wij er nog aan doen? Huub en Els
Tjee, dacht je voordelig op vakantie te kunnen gaan en nou zijn ze er achter gekomen dat ze een fout hebben gemaakt.
Had nou maar het aanbod geaccepteerd.
De prijs van de reis was niet zo danig dat het een foutje zou zijn
Dat was het dus blijkbaar wel.
En bij een kennelijke fout kunnen ze het aanbod intrekken.
wat kunnen wij er nog aan doen?
www.klachtenkompas.nl
Idem als @KASSAGEBRUIKER en @EDRICK3.
Ook mijn vraag: waarom geannuleerd als u, zoals ik begrijp maar 1 1/2 behoefde te betalen voor 2 personen?
Voortaan niets meer boeken of kopen bij bedrijven die het woordje "deal" in hun naam hebben. Deal?
Uit de algmene voorwaarden:
Artikel 6 - Prijs en betaling
1. Over de prijzen genoemd op de website valt niet te onderhandelen. (Druk)fouten zijn niet bindend.
https://www.traveldeal.nl/algemenevoorwaarden
Dus de helft betalen ten opzichte van andere aanbieders vindt u niet op een fout lijken? Maar voor de beeldvorming, wat heeft u betaald, wat waren de werkelijke kosten en voor welke reis is het?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters
nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer