Vakantie
We hebben via de vakantiediscounter een reis naar Sicilië geboekt. En nog wel eerst door de telefoon omdat wij graag aan de zee wilde zitten. De foto's zagen er mooi uit. Daarom maar afgesproken te doen. Alles op de site ingevuld. Komen we aan in letojannie klopt er geen moer van. Wij ge vragen aan de receptie. Ik foto erbij laten zien. Dit uitzicht!! Zeg die beste man. Dat hebben wij niet.
Ik hier en weer bellen en mailen van de vakantiediscounter naar de jong intra vakanties.
Ze schuiven mij van de een naar de ander. Hopeloos. En dan probeer je nog een beetje van je vakantie te genieten. Wat moet ik doen!!
Ter plekke een klacht indienen ook bij de reisdiscounter en na terugkedr bij de ANVR als de reisorganisator daarbij is aangesloten.
Dat alles indien er niet meteen na uw klacht nu wel accomodatie wordt aangeboden als door u verwacht. U heeft al geprobeerd de reisorganisator te benaderen even als De Jong die volgens mij NVR lid is.
ANVR geschillencommissie reizen.
Hallo Herman 63 ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .
https://www.vakantiediscounter.nl/service/article/vakantie-verwachting/
https://www.vakantiediscounter.nl/service/article/klacht-indienen/
https://www.vakantiediscounter.nl/service/aangesloten/
Wat is de geschillencommissie reizen ?
Als een klacht niet (tijdig) tot tevredenheid is opgelost of als ter zake geen genoegdoening is verschaft, kunnen reizigers tot uiterlijk een jaar na afloop van hun reis het geschil schriftelijk voor te leggen aan de Geschillencommissie Reizen, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Kijk voor meer informatie over de Geschillencommissie Reizen op www.sgc.nl.
Zorgen dat de reisleiding of het reiscontact ter plaatse direct voor andere accomodatie zorgt. Gebeurt dat niet dan uw klacht daar schriftelijk - klachtenformulier - melden en door de reisleiding laten ondertekenen en in Nederland direct uw klacht indienen.
Beste Herman,
ik herken uw probleem helemaal. Zorg ervoor dat u bij de camping/vakantiepark uw beklag indient. U moet daar een klachtenformulier indienen. Als u dat niet doet vervalt uw kans op restitutie. Lees even de algemene voorwaarden door bij de reisorganisatie.
Moet wel bekennen dat het een lastig verhaal gaat worden. Wij hebben ook een vakantie gehad waarin bijna over alles is gelogen op de website. Eind van het verhaal is dat je zelf via de geschillencommissie niet verder komt dan 15% restitutie. Reisorganisaties wordt de hand boven het hoofd gehouden en klaarblijkelijk mogen ze liegen over alles en verkeerde foto's plaatsen om u te lokken naar een vakantiebestemming....
Veel succes!
U bent nog helemaal niet naar de geschillencommissie geweest, dus u kunt geen uitspraak doen over de vergoeding.
Er was in uw geval wel een ietsiepietsie aan te merken op de wervende tekst van de accommodatie. Dat is erkend en u is een vergoeding van 20% geboden.
Als er iemand liegt hier, ben u het: het is gewoon onwaar dat u bij de geschillencommissie bent blijven steken op 15% restitutie. U bent niet eens bij de commissie geweest!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer