me
door mernest3 Apr 25, 2004 om 23:02
Vakantie & reizen

Verkoop stacaravan afgeketst door 1 hond teveel

Mijn ouders hebben een stacaravan te koop staan en een echtpaar met 2 honden wilde tot koop overgaan. De deal was zo goed als rond, totdat de eigenaar van de camping opeens te kennen gaf het aantal honden op de camping te willen gaan beperken. Slechts 1 hond is nog toegestaan. De verkoop kon hierdoor geen doorgang vinden.
Kan de eigenaar van de camping dit zomaar beslissen, terwijl hierover helemaal niks over in het reglement staat?

674 4 Rapporteer

pi
door pieterhobma - Apr 26, 2004 om 19:28
10 Antwoorden / 9 Vragen

HET LIJKT ME REDELIJK, DAT DE CAMPINGBAAS EEN SCHADEVERGOEDING BETAALT. INFORMEER EENS OF DE CAMPING BIJ DE GESCHILLENCOMMISSIE RECRON IS AANGESLOTEN. ZO JA, LEG DE ZAAK AAN DEZE GESCHILLENCOMMISSIE VOOR. ZO NEE, NEEM DAN EEN ADVOCAAT IN DE ARM. MISSCHIEN KUNT U WEL DE CAMPINGBAAS MET BEHULP VAN DIE ADVOCAAT DWINGEN , DE CARAVAN ZELF TE KOPEN VOOR DE PRIJS DIE DE HONDENLIEFHEBBERS HADDEN GEBODEN.

VEEL SUCCES!

go
door golve030 - May 19, 2004 om 19:33
7 Antwoorden / 1 Vragen

Een camingbaas kan ten alle tijden het regelement wijzigen als er een aanleiding voor is. Te veel hondepoep,blaffende honden ect ect maar daar kan dec recron ook niet aan doen het is tenslotte zijn terrrein hij bepaald de regels. Bij bestaande gasten moet er een uitsterf beleid gevolgd worden dus hij kan niet zomaar zeggen dat er maar 1 hond toegestaan is.Bij nieuwe gasten is dat wel het geval.Je zou kunnen proberen of hij de caravan koopt, maar dat zal dan geen hoofdprijs zijn om dat hij er waarschijnlijk ook aan wil verdienen. Het komt er dus voor u jammer genoeg op neer dat u zich naar het park moet schikken Sucses

J

go
door golve030 - May 19, 2004 om 19:34
7 Antwoorden / 1 Vragen

Via een advokaat red je het ook niet zelf ondervonden

ho
door honda98 - Jun 13, 2012 om 17:51
103 Antwoorden / 1 Vragen

ik vind dat de commerciele zenders RTL en SBS 6 blij moeten wezen dat de
programmas in de telegraaf vermeld worden ! om dat ze zelf geen gids uit
brengen ! waar zeuren ze om ?
voor de NPO is dat anders die brengen wel een gids uit !
maar ik vind het wel kinderachtig om daar over te vallen !
ik heb gelukkig geen omroep gids om dat die maar een beperkt aantal zenders
ver melden !
ik heb een vrije gids die meer dan (100) zenders vermeld ook voor schotel
bezitters en vele HD zenders