blekkie
door blekkie Nov 12, 2011 om 23:27
Voeding & gezondheid

Albert heyn

de gratis disney figuren (. bij zegeltjes,), bladeren verf al is dit normaal ,,,ook al is het gratis,,,,,,,,

849 13 Rapporteer

mastag
door mastag - Nov 12, 2011 om 23:47
955 Antwoorden / 19 Vragen

Blergggg
Denk je echt dat die zooi aan enige kwaliteit zou voldoen?
Het wordt in miljoenen geproduceerd en weggegeven aan mensen die steeds teveel boodschappen meenemen om maar een zegeltje te bemachtigen.
Ook al lijkt het gratis.........

Mastag

blekkie
door blekkie - Nov 12, 2011 om 23:50
18 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=mastag schreef op zaterdag 12 nov 2011, 23:47]Blergggg
Denk je echt dat die zooi aan enige kwaliteit zou voldoen?
Het wordt in miljoenen geproduceerd en weggegeven aan mensen die steeds teveel boodschappen meenemen om maar een zegeltje te bemachtigen.
Ook al lijkt het gratis.........

Mastag

dus mijn kinderen mogen ziek worden..?

tenormin
door tenormin - Nov 12, 2011 om 23:58
16872 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=blekkie schreef op zaterdag 12 nov 2011, 23:50][quote=mastag schreef op zaterdag 12 nov 2011, 23:47]Blergggg
Denk je echt dat die zooi aan enige kwaliteit zou voldoen?
Het wordt in miljoenen geproduceerd en weggegeven aan mensen die steeds teveel boodschappen meenemen om maar een zegeltje te bemachtigen.
Ook al lijkt het gratis.........

Mastag

dus mijn kinderen mogen ziek worden..?

Albert Heijn waarschuwen. Bij onderzoek worden ze uit de handel gehaald. En natuurlijk kan het gevaarlijk zijn voor kinderen. Er is n.l. ook verf die niet giftig is en geen kwaad kan, maar daar weet je natuurlijk nog niets over, dus, snel bericht naar AH. En Mastag, toch altijd vriendelijk, is een man en die denken vaak logischer dan wij: wij sparen nu eenmaal graag om kindjes blij te maken. En ik denk ook niet echt dat we extra kopen, hoor.

godefrieda
door godefrieda - Nov 13, 2011 om 00:37
195 Antwoorden / 12 Vragen

„Albert Heyn = Albert Hein”!

Verwarrend verhaal, begreep eruit dat de verf van de Disney®figuurtjes losliet.

Misschien volgt er el een terugroepactie zijdens Albert Hein?

tdehond
door tdehond - Nov 13, 2011 om 08:01
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Dat lijkt mij niet normaal. Ik zou informeren bij AH welke soort verf gebruikt is en of dit giftig is. Ik zou ook zeker deze figuurtjes weggooien als u dat al niet gedaan heeft.

ltmvz
door ltmvz - Nov 13, 2011 om 10:41
949 Antwoorden / 18 Vragen

Hallo godefrieda, Albert Hein = Albert Heijn.

tenormin
door tenormin - Nov 13, 2011 om 10:58
16872 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=ltmvz schreef op zondag 13 nov 2011, 10:41]Hallo godefrieda, Albert Hein = Albert Heijn.

Ik dacht dat godefrieda een grapje maakte met de naam, omdat ze allebei, leek het, fout gespeld waren. @ blekkie Ik neem aan dat je Albert Heijn al een mail hebt verzonden?

ltmvz
door ltmvz - Nov 13, 2011 om 11:20
949 Antwoorden / 18 Vragen

Mijn gevoel voor humor schiet te kort.

tdehond
door tdehond - Nov 13, 2011 om 12:04
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=ltmvz schreef op zondag 13 nov 2011, 11:20]Mijn gevoel voor humor schiet te kort.

Dat heb je als er "Schoonheidsfoutje" gespeeld wordt.

Feit blijft dat de verf afbladdert van de figuurtjes en dat vraagsteller dit een risico voor de kinderen vindt.
Ik neem aan dat de speeltjes weg gegooid zijn.

sonjaatje
door sonjaatje - Nov 13, 2011 om 12:44
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Wij hebben ook 2 van die poppetjes, ze zijn heel leuk, maar inderdaad, je veegt met je vinger zo deeltjes van de verf eraf.

Daar ben ik niet blij mee aangezien mijn 3,5 jarige ze nog weleens in de mond wil steken.

Mag hopen dat deze verf niet giftig is.

godefrieda
door godefrieda - Nov 13, 2011 om 16:36
195 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=ltmvz schreef op zondag 13 nov 2011, 10:41]Hallo godefrieda, Albert Hein = Albert Heijn.

Volkomen gelijk!

godefrieda
door godefrieda - Nov 13, 2011 om 16:39
195 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=sonjaatje schreef op zondag 13 nov 2011, 12:44]Wij hebben ook 2 van die poppetjes, ze zijn heel leuk, maar inderdaad, je veegt met je vinger zo deeltjes van de verf eraf.

Daar ben ik niet blij mee aangezien mijn 3,5 jarige ze nog weleens in de mond wil steken.

Mag hopen dat deze verf niet giftig is.

Dit lijkt mij iets voor de „nVWA = nieuwe Voedsel & Warenautoriteit

f.weele
door f.weele - Nov 14, 2011 om 15:53
1085 Antwoorden / 27 Vragen

€ 540,= in 28 dagen uitgeven aan boodschappen bij ah om deze poppetjes te bemachtigen? Wacht even tot ze op ebay staan. Voor dit bedrag kan je bij
ToysXL behoorlijk wat disneyfiguurtjes kopen.
Ze zijn buigzaam ,maar waarschijnlijk is de gebruikte verf dat niet. Als het geproduceerd is in China en de verf loodhoudend is, dan kunnen de kinderen
ook nog eens een vergiftiging oplopen.
m.vr.gr.