pinguin1
door pinguin1 Jul 30, 2011 om 19:23
Voeding & gezondheid

Ariel

Ik probeer bij Procter& gamble Ariël wasbolletjes te bestellen, maar dat is blijkbaar niet mogelijk. Her 0800-nummer is niet bereikbaar via een mobiele telefoon ( iedereen, die ik ken heeft geen vaste lijn meer ) en er is geen ander nummer bekend. Via de website kun je een webformulier verzenden, maar dat kun je tien keer doen, een antwoord krijg je toch niet. Ondertussen zit ik er over te denken om over te stappen naar een wasmiddel, dat niet door deze fabrikant op de markt wordt gezet. Wie weet hoe ik aan deze bolletjes kan komen? Mijn zonen zitten ook al zonder. Service is bij P & G ver te zoeken. Mijn vraag over een onderdeel van Braun wordt ook niet fatsoenlijk beantwoord.

10511 6 Rapporteer

mastag
door mastag - Jul 30, 2011 om 19:29
955 Antwoorden / 19 Vragen

Mmmhh

P&G heeft online een bestelformulier staan op deze plek, misschien eens proberen.
Dat u en uw kennissen geen vaste lijn hebben is voor PG geen excuus, u kiest voor gebruik van een mobieltje. Ze bieden zelfs een gratis nummer dus prima service zou ik zeggen. En echt, heeft geen van uw vrienden een vaste (kabel) lijn meer..........???

Mastag

diumenge
door diumenge - Jul 30, 2011 om 21:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hoezo kan je het 0800 nummer niet bellen met je mobiel? En anders even bij iemand bellen die nog wel een vaste lijn heeft, nummer is toch gratis via een vaste lijn.

poltol
door poltol - Jul 30, 2011 om 21:37
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Wat bedoeld u nu eigenlijk met een wasbolletje?
Toch niet zo'n plastiek bolletje wat je met wasmiddel gevuld mee laat draaien in de machine?

Daar kunt u elk bolletje voor gebruiken of zelfs een kleine harde plastiek beker of potje van de apotheek.

Als een een wasmiddel zoekt moet u hier eens kijken.

wasmiddelen

Succes, poltol

pinguin1
door pinguin1 - Jul 30, 2011 om 21:52
37 Antwoorden / 6 Vragen

Via het vragenformulier krijg je geen reaktie. Dit heb ik al keren ingevuld.en nee, we hebben allang geen vaste lijn meer, omdat mobiel bellen goedkoper is. Zeker als je niet veel belt. Als ze op de site een gewoon nummer of e- mailadres hadden staan of reageren op een webformulier, dan was het wat anders. Nog beter was, als de bolletjes bij de verkooppunten te krijgen zouden zijn. Op deze manier schiet het niet op.

kriekra
door kriekra - Jul 31, 2011 om 13:26
204 Antwoorden / 64 Vragen

Dit vond ik op de site van Albert Heijn, wasbol is dan wel van een ander merk, maar dat lijkt mij niet onoverkomelijk ;-)
https://www.ah.nl/klantenservice/veelgesteldevragen/albertheijn/article.jsp?trg=klantenservice/veelgesteldevragen/albertheijn/article.ah.service

pinguin1
door pinguin1 - Jul 31, 2011 om 13:54
37 Antwoorden / 6 Vragen

Bedankt voor de link. Dan bestel ik ze daar en dan gebruik ik ook maar meteen hun wasmiddel.