Basic-fit Drama
Oorzaak van de ellende. Mijn zoon Xander had via internet een abbo afgesloten om met zijn vrienden te gaan sporten. ( Maand abonnement)Komt hij bij de sportschool , is zijn abonnement niet actief , hebben ze daar een nieuwe afgesloten. Dus had hij 2 abonnementen op zijn naam staan . het vreemde is , kreeg ineens een jaar abonnement op zijn naam !!! Wat niet de bedoeling was !!!
Hierbij doe ik u alle gegevens toekomen, welk ik reeds naar de klantenservice heb gestuurd.
Daar wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd!
Afspraak gemaakt met uw collega Jessica .(in oktober2016) Die zou alles oplossen , maar heeft 1 abonnement wel direct gestopt , voor die andere moesten wij een mail sturen , wat we ook hebben gedaan , maar die is ?????? nooit ontvangen.
Terwijl deze bij mij wel in verzonden items staat. Nooit geen reactie van basic-fit gehad. Niet via de mail of post. Helemaal niets. Dus , wij hadden alles verstuurd ,dachten dat alles geregeld was , krijgen wij dit op ons dak.
Ik hoop dat u dit drama voor ons op kunt lossen , zodat ik een positief bericht bij de recensies kan zetten. Wij voelen ons behandeld als een klein kind.
Ik heb ook kenbaar gemaakt , als wij een mail naar basic-fit sturen, staat bij ons bij verzonden items , we krijgen geen mail dat de afzender niet bereikt is(foutmelding) , Basic-fit zegt!! Wij hebben geen mail van u ontvangen. LEKKER PUH Betalen !!
Hopelijk kunnen we deze drama positief afsluiten..
Vervolg !!! 9-3-2017
Basic-fit wil nergens van weten en laat ons stikken. wij moeten het maar met cannock chase regelen. we hebben al zoveel gebeld en gemaild met basic-fit en cannock chase .Bezwaarschrift ingediend ( weer afgewezen door basic-fit) Wat een shit bedrijf !! Ik ben bang dat ik alles gewoon moet betalen. Basic-fit doet noooooit is fout , de schuld ligt altijd bij de abonnement houders ! daar komt het op neer !!!
Iemand nog een tip hoe ik dit aan moet pakken ??
Topantwoord
Uw zoon sluit een maanabonnement af en op de sportschool een jaarabonnement. Was hij toch zelf bij?
Dan had hij dat maandabonnement moeten stopzetten.
En als hij een probleem ergens heeft moet hij er op toezien dat dat juist afgewikkeld wordt, niet zomaar mailen en dan denken dat het in orde is.
maandabonement was online afgesloten, bij de sportschool werkt deze niet , men heeft op de sportschool zomaar een jaarabonnement afgesloten.
maar probleem is sinds vanmiddag opgelost door Jessica van Basic-Fit!
Hallo JaapKoster ,
Wat is de leeftijd van uw zoon ?
Jongeren tussen de 12 en 16 jaar, zijnde Jeugd- of Gezinsleden krijgen uitsluitend toegang tot de Basic-Fit vestiging onder begeleiding en verantwoordelijkheid van een meetrainend Lid van 16 jaar of ouder. Inschrijving voor een jeugdlidmaatschap dient op de Basic-Fit vestiging te gebeuren met goedkeuring en ondertekening door de ouder / wettelijk vertegenwoordiger. g. Voor het gebruik van Extra\s kan Basic-Fit aanvullende voorwaarden van toepassing verklaren.
Het is toch algemeen bekend dat alle verzonden e-mails naar bsasic-fit niet en nooit door basic-fit ontvangen worden. Hun e-mail account heeft geen inbox, alleen een grote prullenbak die automatisch geleegd wordt.
Zoals bijna bij alle grote bedrijven
Na het op de site zetten bij kassa , heeft basic-fit contact met mij opgenomen. Nu een zeer vriendelijke dame aan de lijn gehad en een goed luisterend oor.
Zij heeft ervoor gezorgd dat het abonnement per direct gestopt wordt. de vordering bij het incassobureau terug gehaald wordt. En we zijn er samen uitgekomen.
Blij Om..
Jessica van Basic-fit Bedankt !!!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen
Ik heb eenderde van in de tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw
Ze zeiden dit
Goedemiddag,
Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta
...
Lees meer
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet
Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer