Ja
door Jaapkoster Mar 9, 2017 om 11:11
Voeding & gezondheid

Basic-fit Drama

Oorzaak van de ellende. Mijn zoon Xander had via internet een abbo afgesloten om met zijn vrienden te gaan sporten. ( Maand abonnement)Komt hij bij de sportschool , is zijn abonnement niet actief , hebben ze daar een nieuwe afgesloten. Dus had hij 2 abonnementen op zijn naam staan . het vreemde is , kreeg ineens een jaar abonnement op zijn naam !!! Wat niet de bedoeling was !!!

Hierbij doe ik u alle gegevens toekomen, welk ik reeds naar de klantenservice heb gestuurd.

Daar wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd!

Afspraak gemaakt met uw collega  Jessica .(in oktober2016)  Die zou alles oplossen , maar heeft 1 abonnement wel direct gestopt , voor die andere moesten wij een mail sturen , wat we ook hebben gedaan , maar die is ?????? nooit ontvangen.

Terwijl deze bij mij wel in verzonden items staat. Nooit geen reactie van basic-fit gehad. Niet via de mail of post. Helemaal niets. Dus , wij hadden alles verstuurd ,dachten dat alles geregeld was , krijgen wij dit op ons dak.

Ik hoop dat u dit drama voor ons op kunt lossen , zodat ik een positief bericht bij de recensies kan zetten. Wij voelen ons behandeld als een klein kind.

Ik heb ook kenbaar gemaakt ,  als wij een mail naar basic-fit sturen, staat bij ons bij verzonden items , we krijgen geen mail dat de afzender niet bereikt is(foutmelding) , Basic-fit zegt!! Wij hebben geen mail van u ontvangen. LEKKER PUH  Betalen !!

Hopelijk kunnen we deze drama positief afsluiten..

Vervolg !!!     9-3-2017
Basic-fit wil nergens van weten en laat ons stikken. wij moeten het maar met cannock chase regelen.  we hebben al zoveel gebeld en gemaild met basic-fit en cannock chase .Bezwaarschrift ingediend ( weer afgewezen door basic-fit)   Wat een shit bedrijf !!  Ik ben bang dat ik alles gewoon moet betalen. Basic-fit doet noooooit is fout , de schuld ligt altijd bij de abonnement houders ! daar komt het op neer !!!

Iemand nog een tip hoe ik dit aan moet pakken ??

2365 6 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Mar 9, 2017 om 11:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uw zoon sluit een maanabonnement af en op de sportschool een jaarabonnement. Was hij toch zelf bij?

Dan had hij dat maandabonnement moeten stopzetten.

En als hij een probleem ergens heeft moet hij er op toezien dat dat juist afgewikkeld wordt, niet zomaar mailen en dan denken dat het in orde is.

Ja
door Jaapkoster Mar 9, 2017 om 16:15
1 Antwoorden / 1 Vragen

maandabonement was online afgesloten, bij de sportschool werkt deze niet , men heeft op de sportschool zomaar een jaarabonnement afgesloten.
maar probleem is sinds vanmiddag opgelost door Jessica van Basic-Fit!

marita5
door marita5 - Mar 9, 2017 om 11:22
11559 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo JaapKoster ,

Wat is de leeftijd van uw zoon ?

Jongeren tussen de 12 en 16 jaar, zijnde Jeugd- of Gezinsleden krijgen uitsluitend toegang tot de Basic-Fit vestiging onder begeleiding en verantwoordelijkheid van een meetrainend Lid van 16 jaar of ouder. Inschrijving voor een jeugdlidmaatschap dient op de Basic-Fit vestiging te gebeuren met goedkeuring en ondertekening door de ouder / wettelijk vertegenwoordiger. g. Voor het gebruik van Extra\s kan Basic-Fit aanvullende voorwaarden van toepassing verklaren.

fa
door familyman - Mar 9, 2017 om 11:56
888 Antwoorden / 1 Vragen

Het is toch algemeen bekend dat alle verzonden e-mails naar bsasic-fit niet en nooit door basic-fit ontvangen worden. Hun e-mail account heeft geen inbox, alleen een grote prullenbak die automatisch geleegd wordt.

Gerry1969
door Gerry1969 Mar 10, 2017 om 01:05
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Zoals bijna bij alle grote bedrijven

Ja
door Jaapkoster - Mar 9, 2017 om 16:11
1 Antwoorden / 1 Vragen

Na het op de site zetten  bij kassa , heeft basic-fit contact met mij opgenomen. Nu een zeer vriendelijke dame aan de lijn gehad en een goed luisterend oor.
Zij heeft ervoor gezorgd dat het abonnement per direct gestopt wordt. de vordering bij het incassobureau terug gehaald wordt. En we zijn er samen uitgekomen.
Blij Om..
Jessica van Basic-fit   Bedankt !!!!

tijger1
door tijger1 - Mar 9, 2017 om 16:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u dat wel schriftelijk of per mail bevestigd gekregen? Better safe than sorry.

aurora1
door aurora1 - Mar 10, 2017 om 16:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Totaal geen drama dus.