gi
door gigaria Apr 25, 2005 om 15:51
Voeding & gezondheid

BreastGro

Wie heeft ervaring met het product BreastGro? Het middel zou op natuurlijke basis grotere en stevigere borsten geven. Wie kan mij daar iets over vertellen?

6639 32 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 25, 2005 om 15:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet in geloven. Klinkklare onzin. Kost alleen maar veel geld.

Het enige wat echt werkt moet door een plastisch chirurg gedaan worden

ve
door verwijderd - Apr 25, 2005 om 16:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Gigara,

Grotere borsten = implantaten

Steviger borsten = sport/evt massage

Breastgro = je reinste flauwekul.

Brynnar

ve
door verwijderd - Apr 28, 2005 om 15:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het 2maanden gebruikt. HELPT NIETS. Het kost je alleen veel geld.

ve
door verwijderd - Apr 28, 2005 om 16:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is de inhoud van dat goedje:

  • Meelmix (Boekweit, Zwarte haver, Gerst, Rogge, Tarwe en Maïs)
  • Hopmix (3 soorten) 34%
  • Mout
  • Isoflavonen Complex
  • Voedingsvezels
  • Antiklontermiddelen (magnesiumstearaat, siliciumdioxide)

Trek zelf je conclusies...

ve
door verwijderd - Apr 28, 2005 om 16:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hmmmm..... als ik het zo lees....... meer (verschillend) brood eten en voldoende bier tot je nemen, dan kom je er ook wel.......

2Happy happy joy joy

Brynnar

ve
door verwijderd - Apr 28, 2005 om 16:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Antiklontermiddel ?????  Dat wel nodig als je grotere t..t.n wilt hebben want stel je voor dat ze gaan klonteren. Man gaat naar de Wallen en de dame achter het raam vraagt: één of twee klontjes :-)

ve
door verwijderd - Apr 28, 2005 om 17:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vrees dan ook dat je je geld moet inzetten op de enige vage term in de ingredienten: Isoflavonen Complex (what the hell that may be...)

Brynnar

ve
door verwijderd - Apr 28, 2005 om 17:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maar nu weer even serieus:

Even opgezocht: Isoflavonen zijn dus blijkbaar een soort oestrogenen = hormonen. Klaarblijkelijk is dit dus de werkzame stof, maar dit wordt eerder in verband gebracht met botontkalking tijdens de overgang, waarbij vrouwen een lagere hormoonspiegel hebben.

Het komt van nature voor in sojabonen en sojaprducten, dus naast je broodje en je biertje ook genoeg chinees eten :-)

Dit even ter info.

Brynnar

ve
door verwijderd - Apr 28, 2005 om 17:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

<SCRIPT language=javascript>postamble();
Beste Giogaria, Zoals zo vaak staan de beste stuurlui weer aan wal. De bovenstaande antwoorden komen van mensen die het zelf niet hebben gebruikt en maar wat roepen. Ik heb het wel gebruikt en spreek uit ervaring. Ik heb weliswaar een ander merk gebruikt, maar de ingredienten zijn hetzelfde. De resultaten zijn niet echt geweldig en zeker niet zo mirakuleus als de producent beweert. (Tenminste, bij mij niet, het kan bij anderen anders zijn.) De hop schijnt wel echt grotere borsten te geven (kijk naar mannen die veel bier drinken, en dit is geen grap), dat is door proeven aangetoond. Maar in welke mate je borsten groeien door deze pillen, dat wordt nogal eens overdreven. De isoflavinen erin hebben ook dat effect. N.B. Het duurt wel minstens drie maanden voordat je enig effect gaat merken, dus je moet het wel de tijd geven! Als je na 2 maanden afhaakt kun je er niets over zeggen. Ik zelf heb het enkele jaren gebruikt in de maximale dosering en er gebeurde wel wat. Toen ik zag dat er verder niets meer gebeurde, ging ik over op de minimale (onderhouds-)dosering. Niet omdat mijn borsten daarmee nog groeien, maar omdat het je vrij klachtenloos door de menopauze kan loodsen zonder (het is geheel plantaardig maar heeft dezelfde werking als je eigen hormonen - die echter aanzienlijk minder worden in en na de menopauze; juist die vermindering zorgt voor de klachten en deze pillen vangen dat op). Tot slot de hamvraag: zijn mijn borsten gegroeid? Ja. Maar heel weinig. Als je van B naar C cup wil, weet ik niet of dat zal lukken. Maar als je van helemaal plat naar een AA-cup wilt: dat is bij mij wel gebeurd. Groter worden ze niet, maar in mijn geval maakte de geringste toename al een groot verschil, dus ik kan van een succes spreken, waar anderen misschien teleurgesteld zouden zijn. Ik heb overigens de indruk dat deze pillen het weefsel misschien niet zozeer vergroten, maar wel verstevigt. Dus misschien kunnen ze beter adverteren met "maken uw slappe borsten steviger" dan met "maken uw borsten groter"...  Of je dit de moeite en het geld waard vindt moet je voor jezelf bepalen. Groetjes, Zonnetje.

ve
door verwijderd - Apr 28, 2005 om 17:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ zonnetje - als stuurvrouw op de brug van het grote borstenschip zegt u met andere woorden: het is dus weggegooid geld. Iets wat de anderen, in wat andere bewoordingen (en met een grapje) ook zeggen. E.

ve
door verwijderd - Apr 28, 2005 om 17:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ zonnetje - ik ken trouwens heel wat bierdrinkers, maar grote borsten ?? Wel een enorme buik maar misschien heeft u bij de biologieles niet goed opgelet :-) - E.

ve
door verwijderd - May 19, 2005 om 19:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb net als zonnetje dit produkt zelf geprobeerd. Ik ben ongeveer 3 maanden geleden hiermee begonnen. Ik merk sinds 2 weken al wel wat. Het verschil is te merken in de stevigheid van de borsten. De grootte is (nog) hetzelfde. Ik gebruik het ook enkel voor de stevigheid. Toch heb ik naast deze positieve reactie ook een negatieve: ik heb namelijk ongeveer sinds ik ben begonnen met BreastGro last van eczeem. In het begin maar een klein beetje, maar nu erg hevig. Ik kan echt niks anders bedenken waar het door zou kunnen komen. Hebben nog meer mensen hier last van?? Ik stop met het slikken van de tabletten om te kijken of het ook echt hieraan ligt...

ve
door verwijderd - May 21, 2005 om 12:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

<SCRIPT language=javascript>postamble();
Beste Encarta, u hebt mijn reactie kennelijk niet goed gelezen. Ik heb WEL resultaat gemerkt en ik ben WEL tevreden. En als u niet begrijpt dat van plat naar AA een groot verschil kan uitmaken hoort u misschien niet in deze discussie over borstgroei thuis. (Ik vraag me uberhaupt af wat mannen in deze discussie doen, want de vragenstelster vraagt naar mensen die er ervaring mee hebben!!! Andere blijven m.i. gewoon stuurlui aan wal.)  Naast borstgroei hebben deze pillen nog een effect, nl. het vermindert/voorkomt overgangsklachten - ook iets waar veel vrouwen mee tobben. De arts geeft daar soms echte hormonen (oestrogeen) voor, maar die zijn niet zonder bijwerkingen. Deze pillen echter bevatten een plantaardig en volstrekt ongevaarlijk plantaardig "hormoon", met dezelfde werking als oestrogeen. Dus al zou je ze niet (willen/hoeven) gebruiken voor borstgroei, je kunt ze ook gebruiken bij overgangsklachten, echter zonder de bijwerkingen/gevaren van "echte" oestrogeen.

ve
door verwijderd - May 21, 2005 om 12:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

<SCRIPT language=javascript>postamble();
Hoi Epypevy. Ik ben erg gevoelig voor huidaandoeningen zoals eczeem (altijd geweest), maar heb zelf geen toename van eczeem ervaren tijdens het jarenlange gebruik van deze pillen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij niet overgevoelig kunt zijn voor een bepaalde stof in deze pillen - die mogelijkheid bestaat. Maar als ik voor mijzelf spreek: geen last gehad, hoewel eczeem bij mij snel de kop opsteekt. Laat nog eens weten of je eczeem vermindert/verdwijnt, bij het verminderen van/stoppen met de pillen...? Succes ermee!

ve
door verwijderd - May 23, 2005 om 18:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi Zonnetje!  Ik ben nu sinds vrijdag gestopt met het innemen van de tabletten en ik moet zeggen dat het al iets beter gaat!! Het is veel minder rood, minder jeuk! Maar mijn huid is nog lang niet zoals het was...... Maar ik heb goede hoop dat het volgende week alweer iets beter zal zijn!

ve
door verwijderd - Jun 5, 2005 om 19:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wil even reageren op Encarta en het drinken van bier. Hier in Nederland zit er niet al teveel hop in het bier in tegenstelling tot Engeland waar heel veel hop in het bier zit. Hop heeft een werking dat te vergelijken is met vrouwelijke hormonen. Vandaar dat de mannen in Engeland ooit gewaarschuwd zijn niet te overdrijven met het drinken van bier omdat het potentie problemen kan opleveren.

ve
door verwijderd - Jun 19, 2005 om 15:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat ik tot nu toe van mijn patiënten heb gehoord over o.a. dit middel, is niet erg bemoedigend.

Als je écht een cup groter wilt of een andere grote verandering dan is volgens mij plastische chirurgie de enige oplossing.

D.m.v. een combinatie van magnetiseren, electrostimulatie en manuele therapie is er wel wat te bereiken op het gebied van versteviging of vergroting, maar verwacht geen wonderen.

Een ieder die hier méér van wilt weten of een persoonlijk advies wilt kan me mailen roelwiggers@hotmail.com.

Roel

ve
door verwijderd - Jun 24, 2005 om 20:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb op mijn antwoord op deze vraag enkele honderden reacties mogen ontvangen.

Helaas heb ik meer dan 10x de mail terug ontvangen, reden onduidelijk. (mailbox vol? spamfilter?)

Als jij geen reactie terug heb mogen ontvangen probeer het dan nogmaals (roelwiggers@hotmail.com) of bel me tijdens kantooruren op 06-166 205 78

Roel Wiggers

ve
door verwijderd - Jun 24, 2005 om 21:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Roel, volgens mij probeer je via deze site een handeltje op te zetten en als je de voorwaarden goed gelezen hebt is dat niet toegestaan. Misschien dat de redactie gepaste maatregelen kan nemen. E.

ve
door verwijderd - Jun 26, 2005 om 22:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij hoort deze Roel op de PAAZ-afdeling!!

Ditzelfde antwoord staat ook bij een andere vraag. Hebben we hier te maken met één of andere idioot? Huisarts is hij zeker niet (zoals hij ons enigszins wil doen laten  geloven. Een huisarts zet echt zijn mobiele tel-nr niet op deze site, moet ie wel erg weing te doen hebben lijkt me. Dus dames let op; volgens mij (en nog een aantal anderen) hebben we hier te maken met een oude vieze man.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2005 om 04:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gelukkig sprak hier een ervaringsdeskundige. Inderdaad is het de stimulatie van de hormoonhuishouding die een vergroting kan bewerkstelligen. Volgens minstens één BN'er kan dit ook gewoon met een anti-conceptiepil, wel een stuk goedkoper en volgens haar Harrie's, veel effectiever. Of dit ook zonder verdere risico's is, laat ik even buiten de discussie. Tenslotte is een borstvergroting middel een OK, altijd onder volledige narcose, zeker ook niet zonder gevaar.

Wanneer het op specifieke kennis aankomt, dan vertrouw ik het verhaal niet helemaal meer. Wanneer er gesteld wordt dat hop, aangetoond door testen, een bierbuik veroorzaakt, dan schiet ik in een lachkramp. Verschillende testen hebben juist aangetoont dat de verhouding "bier staat tot bierbuik" gelijk is aan de verhouding "waterdrinken staat tot waterhoofd". (V.S., G.B., Zweden en Tjechië)

ve
door verwijderd - Jun 27, 2006 om 22:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb het ook gebruikt maar het is ONZIN het werkt voor geen meter uiteindelijk heb ik borstvergroting laten doen via feya makeover superblij nu en niet eens zo duur een aanrader kijk op www.feyamekover.nl

ve
door verwijderd - Jul 25, 2007 om 21:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn zus gebruikt het!! En het werkt wel. Ik ben het zelf ook vanplan om het te kopen omdat ik zo veel slingert van een kleine b naar een volle c en heen en weer. Dat maakt me tieten er ook niet mooier op. Ik ga ze deze week beginnen te gebruiken als ik zelf weet of het werkt of niet dan krijg je het nog te horen. Volgens me zus werkt het wel. Ze zijn wat steviger geworden maar ze gebruikt het ook niet zo lang. Dus echte resultaat moet ze nog op wachten

ve
door verwijderd - Jul 25, 2007 om 21:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan je geld ook zo in de sloot gooien! Weggegooid geld, dat je die onzin gelooft? En wat heeft het voor zin om op een onderwerp uit MEI 2005 te reageren?

ve
door verwijderd - Jan 8, 2008 om 10:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb BreastGro gebruikt en ben super tevreden. Het heeft wel even geduurd, maar het resultaat is prima. In totaal heb ik het product ongeveer 6 maanden gebruikt en m'n borsten zijn zeker voller en steviger. Volgens mij zelfs mooier dan voor mijn zwangerschap.

Het enige nadeel van het product vind ik dat je elke dag 5 tabletten moet innemen! Met name de eerste weken vond ik dit heel erg. Maar toen ik voelde dat er iets met m'n borsten gebeurde .... vond ik het al minder erg.

Een vriendin van mij is ook erg tevreden. ZIj had na de borstvoeiding van 2 kinderen hele slappe borsten. Nu zijn haar borsten ook weer behoorlijk stevig.

Als je twijfelt kan je ook met het bedrijf BreastGro bellen. Ze hebben een goede servicelijn waarbij je direct advies kunt vragen.

Succes met het neme van de juiste keuze!

ve
door verwijderd - Jan 8, 2008 om 19:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

De wetenschap heeft al vele malen aangetoond dat borstvergrotende pillen, crèmes, kruiden enz NIET werken. Dat jij dan adviseert het bedrijf zelf te bellen is natuurlijk onzin! Die zullen natuurlijk altijd beweren dat het werkt...

ve
door verwijderd - May 24, 2008 om 19:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben best positief over de tabletten. Mijn  borsten werden bij gebruik van Breastgro daadwerkelijk steviger en voller. Je moet natuurlijk geen wonderen verwachten, maar er was duidelijk sprake van een positieve verbetering! Alleen: toen ik de dosering afbouwde van vijf naar twee tabletten per dag verdween het positieve effect. Ik ben er op een zeker moment toch weer mee begonnen; wederom met een positief resultaat. Het betekent wel dat ik - om het resultaat te behouden - dagelijks 5 tabletten moet blijven slikken. Daar hangt een prijskaartje aan, de samenstelling van de tabletten lijkt verder OK. Vooralsnog vind ik het een betere optie dan een borstvergroting.

ve
door verwijderd - May 24, 2008 om 19:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog een kleine aanvulling: je moet het echt minimaal acht weken volhouden om resultaat te zien. Het vraagt ook wel discipline om de vijf tabletten verspreid over de dag met veel water in te nemen.

ve
door verwijderd - May 25, 2008 om 12:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik doe aan borstvergroting door handoplegging.De eerste sessie is gratis.

ve
door verwijderd - Jun 22, 2008 om 14:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo dames

Wat doen mannen bij dit onderwerp.

Ik heb Ddus geen vergroting nodig.

Heb wel een tip.

Ga eens soja proberen.

Nam dat voor de overgang.

En dat werkt heel erg op de borsten.

Succes er mee.

groet Veranoj.

ve
door verwijderd - Jun 22, 2008 om 14:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo veranoj

Deze vraag is van april 2005!! Voor beantwoording even naar de datum kijken. Want nu komen er allemaal ouwe koeien tevoorschijn.

Groetjes, kiran

ve
door verwijderd - Sep 7, 2008 om 16:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, MIjn naam is Petra en ik lees zojuist een reactie van jou uit het jaar 2005. Inmiddels zijn wij al weer 3 jaar verder en ik ben heel bijzonder benieuwd of jij nu nog steeds met een AA rond loopt. Met andere woorden blijft het resultaat bestaand. En nee ik maak geen grapje maar ik ben namelijk ongelooflijk benieuwd of het toen geboekte resultaat ook blijvend is.

Ikzelf heb bijna een jaar lang echte pure hop gekauwd. Ongelooflijk vies en zonder enog positief resultaat. Ik heb ook Breastgro begruikt en wel voor nog eens een half jaar. Helaas zonder resultaat. En omdat ik het zelf geslikt heb zonder resultaat ben ik zo benieuwd of jij (met wel een positief resultaat) het allemaal waard hebt gevonden.

Met dank voor je moeite

Petra Bijlhout