roodborstje
door roodborstje Nov 20, 2009 om 14:32
Voeding & gezondheid

Cadeau voor toekomstige oma en opa

Wie kan mij een suggestie geven voor grootouders die hun 1e kleinkind krijgen half december.
Geen boeken/tijdschriften want ze spreken Spaans en beetje Engels.
Zoek mij rot op internet maar kan niets toepasselijks vinden voor ze.

4447 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 15:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Boeken zijn er ook in het Spaans hoor.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 15:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Spaanse boeken voor toekomstige oma's en opa's? Waar kan ik die vinden dan op internet? Zou ook erg leuk zijn om te geven.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 15:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

google eens op Libros en español

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 15:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een mooie baby fot van hun eerste kleinkind in een lijst zo hebben wij er dus 6 gehad.
Hangen alle maal netjes in een bepaals patroon aan de muur in mij vrouw haar hobby kamer plus 3x van de achter kleinkinderen.
Maar we pas na de een leeftijd van 3 maanden.
Vreeselijk leuk gezicht zo'n galerij.Het leukste ervan was dat toen er eenm,aal hing de rest het zo leuk vond dat zij dus het ook gingen doen .
Valerius

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 17:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Stel uw vraag eens op het Nederlandstalige forum in Spanje.

Klik hier

Zeker weten dat u via die weg een leuke tip krijgt aangereikt.

Succes! gallito

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 17:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Roodborstje,Als je de mogelijkheden heb maak een verslag met de camera en zet het op dvd
mvrgrt Nico

ve
door verwijderd - Nov 22, 2009 om 10:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Galitto.
Waar heb jij die enige afbeelding van die haan vandaan gehaald. Zou ik graag willen hebben want mijn zoon heet met zijn achternaam Haan
Zou leuk zijn als ik hem daarmee kan verrassen.

ve
door verwijderd - Nov 22, 2009 om 15:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo roodborstje,

Als je met je muis op de afbeelding van mijn haan gaat staan, klik je er op met je rechtermuisknop en scrol naar afbeelding opslaan als. Daarna plaats je hem in je map 'mijn afbeeldingen'.

Ik heb de haan van gooogle geplukt (leuke woordspeling).Het woord haan in de zoekmachine en dan bovenin op afbeeldingen klikken. Je hebt ze voor het plukken. Op dezelfde manier naar je map afbeeldingen kopiëren als ik hierboven al beschreven heb.

gallito (met 2x de el, 1x de t) is het spaanse verkleinwoord voor haan, haantje dus, wat ook een onderdeel van mijn naam is.

groet, gallito