sk
door skirduul Jul 6, 2012 om 20:57
Voeding & gezondheid

De brief van de klachtencommissie.

Bezorgen van post vind ik niet in de lijst.

In de ggz is het een puinhoop door reorganisatie en de geweldige bezuinigingen.
ik heb een klacht op de pc ingediend, dat is niet handig
in mijn geval. Ik krijg een email* waarin wordt aangegeven dat ik per post alle gegevens ontvang.
[Die brief heb ik dus niet ontvangen].De bijlage in de mail is een pdf,bestand, daar begrijp ik totaal niets van.Het mailtje verdwijnt via[ wat heb ik gedaan?] Sky Dive? en vervolgens wordt het allemaal nog onbegrijpelijk .In de 1e brief die ik krijg, moet ik binnen 10 dagen reageren anders wordt mijn klacht gesloten.
Op de brief staat een stempel van TNTpost, is dat nu Post NL geworden?
Ik begrijp er totaal niets meer van.Ik heb vast wel ergens een kopie opgeslagen,alleen weet ik niet waar.Dat gebeurt dus als je onder invloed van medicijnen bent;mijn hoofd is een zeef, er gebeuren dingen dat het lijkt alsof
een ander de regie overneemt en ik waar ik ben? dat weet ik niet.Ik weet ook niet wat ik hier verder mee aan moet.
Klagen over de niet bezorgde brief?
Wie heeft een zinnig antwoord /advies voor mij?met vriendelijke groet.
Alvast bedankt. Skirduul.










384 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

abarth
door abarth - Jul 6, 2012 om 21:04
845 Antwoorden / 19 Vragen
0

Meldt uzelf bij uw huisarts en vraag begeleiding aan.
Op dit moment kunt u uw leven duidelijk niet meer overzien

sonjaatje
door sonjaatje - Jul 6, 2012 om 21:09
1961 Antwoorden / 1 Vragen
0

De klacht opnieuw indienen maar dit keer schriftelijk en aangetekend verzenden?

Eerlijk gezegd begrijp ik van je bericht ook niet veel.

dc
door dcz - Jul 6, 2012 om 21:30
439 Antwoorden / 1 Vragen
0

Denk niet dat we hier veel energie in moeten steken, TS zal de antwoorden toch niet snappen.....

zwemmer
door zwemmer - Jul 6, 2012 om 21:38
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Ik kan mij je radeloosheid voorstellen. Je hebt geen grip meer op de zaken en op jezelf. Daar kom je met deze site niet uit. Vraag aan je huisarts of deze ondersteuning voor je weet. Misschien is er een sociaal steunpunt voor je in de wijk waar je woont.

dc
door dcz - Jul 7, 2012 om 17:38
439 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=zwemmer schreef op vrijdag 6 jul 2012, 21:38]Ik kan mij je radeloosheid voorstellen. Je hebt geen grip meer op de zaken en op jezelf. Daar kom je met deze site niet uit. Vraag aan je huisarts of deze ondersteuning voor je weet. Misschien is er een sociaal steunpunt voor je in de wijk waar je woont.

Tuurlijk...ga nog even serieus reageren op iemand die gewoon op tijd z'n pillen moet innemen....

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer