cl
door clmhoff Aug 17, 2017 om 12:52
Voeding & gezondheid

Detoxactief.

Maanden geleden hebben via Facebook een proefpakket Detoxactief aangevraagd.
Heb dit nooit ontvangen en ook geen rekening gekregen.
nu maanden later krijg ik via CIB een betalingsverzoek + boete van €100,17!!!
Heb hier aantal maal verweer tegen aangetekend. Ik kreeg via Billink een bewijs van ontvangst met "mijn handtekening" wat in de verste verte niet op mijn handtekening lijkt. Kreeg via CIB verzoek om kopie van legitimatie bewijs op te sturen en dat heb ik gedaan. Zij waren t er mee eens dat dat niet mijn handtekening was. Toch wil bedrijf dat ik betaal. CIB kan niks meet voor mij doen en raad aan om te betalen omdat anders er een gerechtelijke procedure wordt gestart!!! Wel raden ze aan om aangifte te doen.

1076 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 17, 2017 om 12:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U had nooit een kopie moeten sturen. Nooit meer doen.

Die figuren verder compleet negeren. Laat ze maar een gerechtelijke procedure starten, doen ze niet, zijn boeven.

Lees ook eens hier.

https://kassa.vara.nl//vraag-beantwoord/vraag/voeding-gezondheid/detoxactief-1?id=591720

tenormin
door tenormin - Aug 17, 2017 om 12:57
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Google eens op die lui: niets dan slechts. Los van dat: Detoxactief werkt niet; wel voor mensen die erin trappen: hun portemonnee wordt dikker, die van u dunner. Maar negeer dat hele zooitje van CIB maar; laten zij maar bewijzen dat het verzonden is. Die gerechtelijke procedure komt er echt niet.

ge
door george321 - Aug 17, 2017 om 13:01
390 Antwoorden / 1 Vragen

Ze zijn het ermee eens dat het niet uw handtekening is. Bij elke rechter graven ze hun eigen graf. Veel succes dan, niets betalen. De dooddoener van aangifte heeft geen effect, dat is burolade vulling.

Be
door Belletje006 - Aug 30, 2017 om 18:21
5 Antwoorden / 1 Vragen

CIB geeft alleen maar de leugens van Detoxactief door. Ook ik moest bezwaar maken van CIB dit gedaan alles door gemaild, vervolgens sturen ze week erop weer aanmaning. Hebben gewoon niets gedaan met alles wat ik door gemaild heb. Vandaag kreeg ik de vraag om mee te doen met BOOS die gaan dan naar het bedrijf toe. Hoe meer aanmeldingen hoe sterker iedereen staat. Dus als je er ook aan mee wil doen, laat maar weten, er moet toch iets te doen zijn tegen Detoxactief.