gi
door gijsje Feb 28, 2012 om 14:54
Voeding & gezondheid

Dove douchecreme

Hebben jullie ook zo'n moeite met de opening van Dove douchecreme?
Moet eerst mijn was handje neerleggen en dan met 2 handen in de fles knijpen om er wat uit te krijgen.
Gebruik alles van Dove, maar nu ben ik aan het rondkijken voor ander merk met normale opening

gr. diny

650 6 Rapporteer

brainless
door brainless - Feb 28, 2012 om 15:03
324 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik al tijden de douchecrème van Dove, maar daar nooit problemen mee gehad. Ik gebruik wel degene met oil.

stacey
door stacey - Feb 28, 2012 om 15:07
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Meeste flessen zijn waardeloos, ik gooi tegenwoordig alles over in een fles met pompje,
spons eronder en klap erop ;-)
Zit te denken over een dispencer die je aan de muur kunt hangen,
die heb je ook dubbel voor zeep en shampoo ;-)

vladja
door vladja - Feb 28, 2012 om 16:00
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Met aardappelmesje langs de rand van de opening. Snij je makkelijk de opening wat groter.

Vladja

tenormin
door tenormin - Feb 28, 2012 om 17:05
16877 Antwoorden / 108 Vragen

De dispencer is inderdaad het meest ideale. Heb er 1 voor 3: zeep en 2 soorten shampoo (1 was voor mijn mans "anti-roos"), 1 voor eigen shampoo. Je kunt ze aan de douche muur plakken met dubbelzijdig tape. Heel handig en geen geworstel meer met je fles.

f.weele
door f.weele - Mar 2, 2012 om 10:34
1085 Antwoorden / 27 Vragen

mocht je een dispenser aanschaffen, dan is het verstandig om deze te monteren
middels schroeven. Het dubbelzijdig tape kan loslaten als er water in combinatie
met zeep achter komt.
m.vr.gr.

tenormin
door tenormin - Mar 2, 2012 om 11:07
16877 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=f.weele schreef op vrijdag 2 mrt 2012, 10:34]mocht je een dispenser aanschaffen, dan is het verstandig om deze te monteren
middels schroeven. Het dubbelzijdig tape kan loslaten als er water in combinatie
met zeep achter komt.
m.vr.gr.

Nee hoor, hangt er al jaren. Geen probleem met schoonmaken van de muur met ontkalker! Het bespaart je lelijke boorgaten als je het ergens anders wilt hangen. Heb zelfs aan de dispencer Tesa haakjes geplakt voor washandje en scrubspons om aan op te hangen. Gaat en staat prima.