er
door ernagouwens Apr 6, 2004 om 10:27
Voeding & gezondheid

Eurotv en smokeaway

zijn er nog meer mensen de dupe van dit soort praktijken? Ik heb zelf op 20 oktober een pakket besteld, 24 november is er 78,95 euro afgehouden, tot op heden geen pakket ontvangen en al 10 tallen emails, telefoontjes en faxen verder, ben als sinds januari bezig mijn geld terug te eisen.

1433 10 Rapporteer

na
door naamnaamnaam - Apr 16, 2004 om 13:11
3 Antwoorden / 0 Vragen

Op welke manieren heb je al geprobeerd je geld terug te eisen?

er
door ernagouwens - Apr 16, 2004 om 13:11
2 Antwoorden / 1 Vragen

een aantal telefoontjes, emails 3 x en 1 x fax, en nu een aangetekende brief, op 6 april

fl
door flippo - May 7, 2004 om 13:35
3 Antwoorden / 1 Vragen

geachte,

U bent niet de enige, met Smoke Away is ook mijn vrouw bij de neus genomen. Besteldatum 31-01-2004 Eerste Anulering 07 maart 2004.Geen reactie. afgeschreven is 16 april een bedrag van 76,20 d.m.v. een EENMALIGE INCASSO (bankcode 197 en betekend, ook door uw bank niet terug te halen !) en u raad het al tot op de dag van heden niet alleen geen reactie maar ook nog geen product.Ik heb het bedrijf EURO TV bezocht en hier zit hem de reden van mijn reactie nu. het is een onderdeel van YSS een inpakbedrijf te Oosterhout (NB)  Als u er ver voor moet reizen heeft een bezoekje aan euro tv geen zin. HET IS EEN BRIEVENBUS en  de personeelsleden van YSS inpakbedrijf sturen u  met leugens en lucht weer weg.Des al niet te min ook ik wil wel eens kijken of meer gedupeerde samen niet eens iets zouden kunnen bereiken. groeten , Riny

er
door ernagouwens - May 7, 2004 om 13:56
2 Antwoorden / 1 Vragen

he flippo,

als je een aangetekende brief stuurt, naar Everdenberg 41, 4902 TT Oosterhout en daar duidelijk aangeeft dat je het product niet hebt ontvangen en al hebt geannuleerd, je ordernummer erbij en het bedrag wat is afgehouden. Stel ze duidelijk een ultimatum van 2 weken na dagtekening, en dat ze een afspraak hebben met Kassa over de terugbetalingen. ik had het op deze manier binnen 2 weken terug, maar ze hebben wel de porto kosten ingehouden dus ipv 78,20 heb ik maar 69,80 retour gekregen, als men bij kassa hier meer klachten over krijgt proberen ze hier ook actie op te nemen.

veel succes

erna

fl
door flippo - May 10, 2004 om 13:47
3 Antwoorden / 1 Vragen

Erna,

Dank voor je reactie, Mijn reden voor het schrijven was vooral bedoeld om de mensen duidelijk te maken kom niet naar Oosterhout, zeker niet als je van ver komt, het helpt niet een brievenbus te bezoeken. steek liever energie in "zegt het voort "zegt het voort". KOOP NIET KOOP NIET KOOP NOOIT !!!!!!! er zijn stappen richting de directie onderweg, ik blijf jou en andere die hier lezen informeren. Ook de redactie van KASSA heb ik gevraagt of er interesse is in het inhoudelijke dossier.

Groetjes Flippo

sj
door sjowie - Aug 26, 2004 om 14:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben ook de dupe van smoke away en wel van twee pakketen. in jan.besteld in maart ontvangen en meteen terug gestuurt zoals het moet. velle telefoons, brieven en beloftens dat ze het geld terug storten maar tot op heden nog niets.ik hoop dat u nog vele reactie krijgt en dat we met zijn alle alsnog het geld terug krijgen op mijn kunt u rekenen.

paula

yv
door yvonnewdb - Aug 26, 2004 om 15:46
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Paula.

Ik zou je willen vragen om te mailen naar de consumentenbond( moet je wel lid worden of zijn), stichting de ombudsman en trosradar. Ik ben ook een gedupeerde en al een aantal maanden bezig met de zaak. Ik doe het samen met een andere gedupeerde en zijn nu in onderhandeling met trosradar en met eurotv zelf. Er is hoop, alleen moet je er even wat voor doen. Succes verder. Ik hoor het wel van je, zal dit forum in de gaten houden. groetjes, yvonne

yv
door yvonnewdb - Sep 1, 2004 om 13:49
2 Antwoorden / 0 Vragen

Er is nog hoop!!! Eindelijk, na 6 maanden heb ik mijn geld terug van eurotv!!! Ik ben er wel lid voor moeten worden van de consumentenbond wat mij weer 35 euro kostte, maar hun hadden het vrij snel voor elkaar. Als ze je bellen, accepteer dan niet de waardebon ook al is hij meer waard dan je recht op heb, anders ben je weer verplicht om bij hun wat te kopen. Voor de mensen die nog steeds hun geld niet terug hebben, mailen naar info@eurotv.nl  tav. mevr. Kuiper. Hier ben ik achter gekomen dankzij de consumentenbond, maar jullie krijgen deze tip van mij gratis, zeker weten dat het dan goed komt. Succes allemaal. groetjes, yvonne

me
door meme - Sep 7, 2004 om 16:56
3 Antwoorden / 1 Vragen

hoi,

Ook ik zit al vanaf 17 febr. op mijn geld te wachten, heb jij al actie ondernomen, buiten euro tv zelf? want die doen toch niets met brieven, mail, en telefoontjes.

Je hebt het over de krachten te bundelen, nou ik doe mee, wie nog meer?

meme

me
door meme - Sep 7, 2004 om 17:00
3 Antwoorden / 1 Vragen

Flippo

Gaat kassa actie ondernemen en waar moet je er op reageren, om dat te laten gebeuren. Ik wil namelijk wel dat het op de goede afdeling komt, heb zelf eerder een mail gestuurd naar kassa over smoke away maar nog niets van vernomen. En ik wil ook gewoon mijn geld terug.

meme