odilion
door odilion Jan 7, 2009 om 21:03
Voeding & gezondheid

Forever Living Producten

Graag ontvang ik jullie reactie(s) op de vraag wat jullie van de
producten van Forever Living vinden. Werken ze echt of is het
'hekserij'.

De reden van mijn vraag is een onderzoek naar de aanbieders van dit
soort middelen en de (goede) werking van middelen waarvan de
ingrediënten niet bekend zijn, deze ook strikt geheim worden gehouden
(min of meer begrijpelijk), en de middelen niet getoetst zijn voor de
Nederlandse Geneesmiddelenwet door een onafhankelijke instantie.

609 3 Rapporteer

stacey
door stacey - Jan 7, 2009 om 21:43
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Alleen de naam al........ ;-)

Zet je onderzoek even hier op het forum ( knop Links ) dat is de plaats om te disscuseren en ervaringen uit te wisselen.

Succes,

odilion
door odilion - Jan 7, 2009 om 21:44
1 Antwoorden / 2 Vragen

Dank je wel voor je reactie. Heb het gelijk even op het forum gezet.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 7, 2009 om 22:18
16894 Antwoorden / 202 Vragen

Eeuwig leve?   ????? Ach ja, wordt meer aangeprezen maar we hebben nu eenmaal geen eeuwig leven.