pa
door patricia1976 Jul 30, 2008 om 12:21
Voeding & gezondheid

Gebruiksaanwijzing

Wie kan mij helpen aan een gebruiksaanwijzing van een combimagnetron, merk AFK mwdgce-25.

Ik ben de gebruiksaanwijzing kwijt en ik weet niet hoe de oven werkt.

2482 6 Rapporteer

kiran
door kiran - Jul 30, 2008 om 12:53
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@patricia1976

Helaas niet gevonden. Mocht u geen andere reakties krijgen, misschien wel een alternatief op onderstaande site. Daar kom je tegen: 'dit product wordt niet (langer) verkocht.

Aan de rechterkant staat: stel een vraag aan een andere gebruiker.

http://www.beslist.nl/huishoudelijke_apparatuur/d0000053561/AFK_MWDGCE_254.html

succes.

stacey
door stacey - Jul 30, 2008 om 14:35
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Informeer even bij de leverancier, wellicht kunnen ze je (al dan niet tegen vergoeding) aan de gebruiksaanwijzig helpen ;

http://www.afk-germany.de/index.php?id=20

Succes,

sc
door scheidsinfo - Dec 23, 2009 om 02:27
8 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Kiran,

nog steeds opzoek naar de gebruiksaanwijzing van de
AFK MWDGCE 25.4
laat het dan even weten.
ik heb hem namelijk liggen.

groet.

Henk

mastag
door mastag - Dec 23, 2009 om 07:47
955 Antwoorden / 19 Vragen

@Scheidsinfo
1 Kiran zocht de gebruiks aanwijzing niet maar patricia1976
2 Vraag is van Juli 2008 grote kans dat de AFK magnetron al niet meer leeft.

Groet
Mastag

ge
door georgina1965 - Sep 11, 2010 om 19:40
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=scheidsinfo schreef op woensdag 23 dec 2009, 02:27]Hallo Kiran,

nog steeds opzoek naar de gebruiksaanwijzing van de
AFK MWDGCE 25.4
laat het dan even weten.
ik heb hem namelijk liggen.

groet.

Henk
Hallo Henk
Ik ben op zoek naar een gebruiksaanwijzing van deze combimagnetron.
Ik heb er een maaar die is zeer beknopt.
Ik zou graag wat meer recepten willen hebben voor deze magnetron.en dan met name stokbrood enz.
groeten Georgina

ml
door mloesje - Oct 16, 2010 om 18:53
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik ben ook op zoek naar de handleiding van deze magnetron! Weet iemand toevallig ook de prijs van deze magnetron?

Groeten,

Marloes