rl
door rlangezaalsr Aug 16, 2011 om 16:36
Voeding & gezondheid

Herhaalgemak medicijnen

Mijn vrouw en ik hebben ons in laten schrijven voor
Herhaalgemak van de Mediq apotheken.
De apotheek neemt de herhaalrecepten automatisch voor
haar rekening in samenspraak met je arts.
Na diverse emails: "Er is iets gewijzigd neem contact met ons op" en "Het staat voor u klaar enz" terwijl nog geen maand was verlopen (3 maandelijks herhalen) hebben wij ons uit laten schrijven. Het contact per email en GSM en dan voor vrouw en man apart met tancode 6 cijfers ter identificatie,
die tekens wisselt (natuurlijk) een voor hem en een voor haar
werd het geen gemak maar gemor. Heeft u ervaring ?

1079 5 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Aug 16, 2011 om 16:46
16877 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, ik heb ervaring en het woord mag ik hier niet schrijven. Ben dus gestopt en doe het op de oude, vertrouwde manier; iedere 3 maanden je recepten via je eigen huisarts en apotheek en geen geduvel meer met telkens veranderde codes.

druifje01
door druifje01 - Aug 16, 2011 om 16:56
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Ik heb er zelf geen ervaring mee, want had ik geen moeite met de bestaande methoden om medicijnen af te leveren. Dit systeem is zoals ik uit webberichten op kan maken nog volop in ontwikkeling. Het valt dus nog te bezien of het een verdere doorzetting haalt. Je zult met kinderziektes van dit prille leversysteem te maken hebben gehad.

vladja
door vladja - Aug 16, 2011 om 17:12
8293 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=druifje01 schreef op dinsdag 16 aug 2011, 16:56]Ik heb er zelf geen ervaring mee, want had ik geen moeite met de bestaande methoden om medicijnen af te leveren. Dit systeem is zoals ik uit webberichten op kan maken nog volop in ontwikkeling. Het valt dus nog te bezien of het een verdere doorzetting haalt. Je zult met kinderziektes van dit prille leversysteem te maken hebben gehad.

Er wordt gevraagd naar ervaring met het systeem en die heb je niet. Overbodig commentaar!

Vladja

druifje01
door druifje01 - Aug 16, 2011 om 17:46
1712 Antwoorden / 140 Vragen

TS: De antwoorden worden hier steeds gecontrolleerd door Vladja. Ik wil daar echter aan toevoegen dat ik het helemaal geen 'overbodig kommentaar' vind. Dat is aan u om uit te maken. Ik vond het wel toepasselijk om een kleine uitleg te geven. Zomaar vrijdenkend en als toegift. Naar mijn indruk heeft Vladja ook geen ervaring met Herhaalgemak in is zijn kommentaar al helemaal overbodig. Ik zou u alleen willen adviseren om even te wachten met het gebruik van deze dienst totdat de kinderziektes overwonnen zijn.

tenormin
door tenormin - Aug 16, 2011 om 19:12
16877 Antwoorden / 108 Vragen

Druifje01, met uw eerste regel ben ik het volledig eens.