ma
door margriet krook Mar 3, 2013 om 15:16
Voeding & gezondheid

Natrudyn Bio Forte

Ik kom er maar niet van af.
Is het niet via henzelf, dan krijg ik weer mail dat ik het vervolgpakketje niet betaald heb.
Ben er spuug en spuugzat van.

Heb mijn pakketje op 8 februari gekregen en op 11 februari werd er al 59,95 Euro van mijn rekening gehaald voor de vervolgzending, terwijl ik een proeftijd had van 7 dagen.
Ben eindeloos in discussie met dit bedrijf.

Wie heeft er ervaring mee?
waardeloos!!!

2756 31 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 3, 2013 om 16:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Typ rechtsboven in het zoekvak Natrudyn en lees andere ervaringen. Op de gehele site

zoekster
door zoekster - Mar 3, 2013 om 18:02
10966 Antwoorden / 34 Vragen

Leest u deze topic maar eens goed en helemaal door!

klik HIER

ma
door margriet krook - Mar 3, 2013 om 19:11
3 Antwoorden / 1 Vragen

Hartelijk dank voor uw reactie zoekster. Ik heb alles doorgelezen. Weet ook dat ik in mijn recht sta.
Zulke praktijken moeten aangepakt worden!

gl
door gladys2 - Mar 15, 2013 om 14:45
10 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zie dat ik niet het enige slachtoffer ben. Zelfde verhaal; heb op 21 feb. per mail bevestiging dat ik GEEN zendingen meer zou krijgen en zie nu dat er alweer geld is afgetrokken dit terwijl ik NOOIT een vervolgzending heb gehad..
heb meteen na de proefzending , a 4.99- me afgemeld..
Vandaag na 20 minuten duur 0900 nr., opgehangen..
Ik laat het er niet bij zitten uiteraard en heb ze meegedeeld dat ik echt niet een jaar-of langer- hier mee doorga

gl
door gladys2 - Mar 15, 2013 om 15:37
10 Antwoorden / 0 Vragen

Hierbij een kopie van de brief die zojuist ik naar Marjolein van Natrudyn heb gestuurd

dame,
Op advies van mijn jurist heb ik heden de volgende acties ondernomen:
1; heb ASN bank verzocht de 2x ten onrechte afgeboekte bedragen te
storneren
2. heb per direct een blokkade aangevraagd voor uw rek nr.556977556.
Heb uit de discussie groepen begrepen dat u het gore lef heeft om hierna incasso bureaus in te schakelen ; welnu ik heb uiteraard al mijn correspondentie bewaard en zal dan ook alle post retour sturen als ONGEVRAAGD EN ONGEWENST.
Dit is wat mij betreft ook mijn laatste mail naar u toe, genoeg tijd verspild..
GP BALDEW,
Den haag
0702153890 (voor het geval u het fatsoen kunt opbrengen mij te bellen..
Koipen gaan naar de fora van Radar en Kassa

tijger1
door tijger1 - Mar 15, 2013 om 15:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@gladys2

Het is niet verstandig uw telefoonnummer hier te vermelden. U wordt straks nog overstelpt met andere "aantrekkelijke" aanbiedingen.

Vraag de redactie uw telefoonnummer te verwijderen.

gl
door gladys2 - Mar 16, 2013 om 11:45
10 Antwoorden / 0 Vragen

nog iets over deze club: ik word dus gestalked=zo voelt het nu!- over vervolg zendingen die helemaal nooit zijn aangekomen. Ik word gevraagd ze retour te sturen dan krijg ik mijn geld terug..
Hoe moet ik iets terugsturen dat ik nooit heb ontvangen.
Moet ik nu aantonen dat ze niet verstuurd cq ontvangen zijn? zo ja hoe?..

zoekster
door zoekster - Mar 16, 2013 om 12:29
10966 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=gladys2 schreef op zaterdag 16 mrt 2013, 11:45]nog iets over deze club: ik word dus gestalked=zo voelt het nu!- over vervolg zendingen die helemaal nooit zijn aangekomen. Ik word gevraagd ze retour te sturen dan krijg ik mijn geld terug..
Hoe moet ik iets terugsturen dat ik nooit heb ontvangen.
Moet ik nu aantonen dat ze niet verstuurd cq ontvangen zijn? zo ja hoe?..
Heeft geen enkele zin om ze terug te sturen, want het pand waar deze ondernemer zogenaamd woont, staat leeg en te huur. Er staat wel een grote zak met post binnen. Van anderen zoals u. O ja, de telefoon wordt nooit opgenomen, daar wordt geld aan verdiend.

gl
door gladys2 - Mar 16, 2013 om 14:02
10 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor dit bericht. Had al aangekondigd dat ik me persoonlijk naar het opgegeven adres, wenckebachweg 200 in Amsterdam, zou begeven, maar ik kan me die reis dus besparen.
Nu vermoed ik dat die persoon, Marjolein en Laura, ook niet bestaan? net als de onbemande telefoon (heb ik 25 minuten aan besteed!).
Nu ben ik eigenlijk blij dat GEEN vervolg zendingen te hebben ontvangen, maar als ze blijven vasthouden dat die wel zijn verstuurd, neem ik aan dat Ik toch niet degene ben die moet aantonen ze NIET te hebben ontvangen..
wordt vervolgd dus..

zoekster
door zoekster - Mar 16, 2013 om 14:47
10966 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=gladys2 schreef op zaterdag 16 mrt 2013, 14:02]
Nu ben ik eigenlijk blij dat GEEN vervolg zendingen te hebben ontvangen, maar als ze blijven vasthouden dat die wel zijn verstuurd, neem ik aan dat Ik toch niet degene ben die moet aantonen ze NIET te hebben ontvangen..
wordt vervolgd dus..
Wettelijk zit het zo in elkaar, Natrudyn moet bewijzen dat u het pakket heeft ontvangen.
U hoeft niet te bewijzen dat u het pakket niet heeft ontvangen.
Dus u hoeft zich geen zorgen te maken.

gl
door gladys2 - Mar 20, 2013 om 11:27
10 Antwoorden / 0 Vragen

inmiddels heb ik dus mijn eerste ''dreig'' incasso mail ontvangen.
heb nu alles in mijn spam box gezet en ze aangemeld als verdacht.
Verder is er inderdaad een pakket op mijn naam bij de buren bezorgd, doe ik dus niets mee, woon niet op dat nummer , ze moeten maar bewijzen dat ik het heb ontvangen..( ik had het natuurlijk gewoon in de bus kunnen doen -retour- afzender, mar begrijp uit andere fora dat ze dan keihard ontkennen ooit iets te hebben ontvangen, zelfs niet indien aangetekend . Dit laatste zou ik dus NOOIT doen, genoeg tijd/geld verspild...

an
door annamaria1956 - Mar 26, 2013 om 10:43
7 Antwoorden / 1 Vragen

Niet in discussie gaan, maar aangifte doen bij de politie. Heb proefpakket gekregen, maar nooit besteld, Week later werd 59,95 afgeschreven maar ik heb niets gekregen. Geld laten terugstorten door de bank. toen e-mails met op het laatst dreigen met incassobureau. Gemaild maar geen reactie. nu brief van het Nationaal Incassobureau Purmerend , ik moet 99,95 betalen binnen 5 dagen. Dus niet!! Heb aangifte gedaan en het incassobureau op de hoogte gesteld. Heel veel klachten , niet alleen hier maar ook bij Radar en de consumentenbond.

gl
door gladys2 - Apr 4, 2013 om 12:08
10 Antwoorden / 0 Vragen

hoop dat iedereen de uitzending van TROS RADAR van maandag 2 april over Rochelle,heeft gevolgd..
krijg vandaag , 4 april, tot mijn verbijstering een aanmaning per email van deze club over niet betaalde rekeningen.
ze hebben blijkbaar de uitzending niet gezien en anders hebben ze wel gore lef om door te gaan met deze criminele praktijken..
enfin ik heb toch maar aangifte gedaan bij de poliite maar ben het nu wel echt ZAT

zoekster
door zoekster - Apr 4, 2013 om 16:45
10966 Antwoorden / 34 Vragen

Dat NIB speelt de onschuldige. Toen ik die vent van het NIB aan de telefoon hoorde in Radar, viel me meteen op dat hij zo'n ordinaire stem had met een plat accent. Nou ja, zal aan mij liggen, ik had meer klasse verwacht.

Ze gaan gewoon door met druk zetten, want ze weten dat ze er toch nog wat vissen mee binnenhengelen. Het draait allemaal om geld, niet om wettig of onwettig.

gl
door gladys2 - Apr 4, 2013 om 16:52
10 Antwoorden / 0 Vragen

heb nu ook het incasso bureau een bericht gestuurd
Strikt genomen hoeft dit allemaal niet want we staan in ons recht; volgens TROS Radar hoef je zelfs het pakket niet retour te sturen ; je hebt er immers niet om gevraagd.
Op de ''dreig'mails en post hoeven we dus ook niet te reageren.
Toch vind ik dat dit soort bedrijven moeten worden aangepakt.

si
door silkebabbelt - May 2, 2013 om 14:04
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal,

Ook ik heb last van dit bedrijf.
Ik dacht dat ik ervan af was, maar nu heb ik vandaag weer een dreigmail gekregen.
Mijn verhaal;

Leuk proefpakketjeafslank cabsules (alleen verzendkosten).
Tot mijn grote verbazing was erniet alleen de verkosten, maar ook voor het vervolgpakketje afgeschreven. Ik heb meteen bedrag retour laten sturen. Ik kreeg hierna het vervolgpakketje ongevraagd toe gezonden. Ik heb veel gemaild en gebelt maar kreeg geen gehoor en als er gereageerd word dan alleen incasso of dreigmails. Toen ik een mail van hun incassobureau kreeg heb ik meteen met dhr. A. Haan gesproken en mijn situatie uitgelegd. De capsulles had ik retour gestuurd en een bewijsje hiervan dus die heb ik naar hem doorgemaild. Hierna kreeg ik een berichtje dat mijn dossier gesloten is, maar tot mijn grote verbazing krijg ik nu weer zo'n dreigmail!!!!!!!!
Wat moet ik nog meer doen om hiervan af te komen??????????????

gl
door gladys2 - May 2, 2013 om 15:41
10 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb vandaag een -dreiging, want zo interpreteer ik de mail- gehad van dit bedrijf dat ik een deurwaarder aan de deur krijg..
het incasso bureau waar ze eerder mee hadden gedreigd, heeft nooit iets gestuurd. ik had ze namelijk de mail doorgestuurd waarop ze meedeelden niet meer met dit bedrijf te werken.
Ze zijn sinds 2 april niet meer bereikbaar ook niet per mail; de site is ook niet bereikbaar.
Ik vind dit onvoorstelbaar brutaal dat ze doorgaan en hopen dat mensen zo bang worden en toch overstag gaan en betalen..
hier moet toch iets tegen te doen zijn?

zoekster
door zoekster - May 2, 2013 om 16:16
10966 Antwoorden / 34 Vragen

klik HIER en lees dat je niet de enige bent.

an
door annamaria1956 - May 3, 2013 om 12:19
7 Antwoorden / 1 Vragen

Hier ook zo'n mooie dreigmail. Ik heb al eerder aangifte gedaan bij de politie en heb nu in mijn antwoord die aangifte meegestuurd en onderstaande tekst.
"Ik betaal niets, ik heb niets ontvangen.
Bovendien heb ik al aangifte gedaan bij de politie over jullie schandalige praktijken. ( zie bijlage)
U bent al bekend bij alle consumentenorganisaties, zoals Radar, Kassa en consumentenbond.
Het incassobureau heeft zijn handen al van jullie afgetrokken en nu proberen jullie het op deze manier."

Laat ze maar komen met een rechtszaak. Met zoveel klachten moet je wel lef hebben om zulke mails te versturen.

an
door annamaria1956 - May 22, 2013 om 21:17
7 Antwoorden / 1 Vragen

Nu krijg ik mail met dagvaarding en zelfs datum van een rechtzaak.
Zie hieronder

"OPROEP RECHTBANK

Amsterdam, 22 mei 2013

Geachte mevrouw Mennen,

Ondanks eerdere dringende sommatie hebben wij tot op heden geen betaling van u ontvangen. In voormelde zaak is daarom, conform aankondiging, de dagvaarding thans opgesteld. In de bijlage vindt u een kopie van de dagvaarding opgesteld door Steinhardt Advocaten.

De dagvaarding wordt door de gerechtsdeurwaarder op donderdag 6 juni 2013 tussen 10:30 uur en 13:00 uur persoonlijk aan u betekend.

U wordt opgeroepen om op 18 juni 2013 in persoon of vertegenwoordigd door een advocaat te verschijnen voor de Rechtbank te Amsterdam.

Wenst u dit, met alle daaraan verbonden zeer hoge kosten, te vermijden, dan dient u er zorg voor te dragen dat VÓÓR WOENSDAG 5 JUNI OM 13:00 UUR het door u verschuldigd bedrag groot EUR 99,95 (incl. € 40 incassokosten) VOLLEDIG aan ons kantoor is voldaan middels een spoedoverboeking op onze bankrekening 6397142 t.n.v. Laboratoires Rochelle BV onder vermelding van uw kenmerk KN1437725.

Onder reserve van alle rechten en actiën, tekenen wij,

Hoogachtend,
Juridische afdeling

Mr. F.J.M. van den Dodewaard
Laboratoires Rochelle BV
Productgroep Natrudyn Bio Forte"

De dagvaarding zit erbij als bijlage.
Ze zijn nu toch wel heel erg bezig.

zoekster
door zoekster - May 22, 2013 om 21:40
10966 Antwoorden / 34 Vragen

Lees deze link even door

KLIK

Dan zie je dat je met nog honderd anderen bent "gedagvaard", zelfde tijd, zelfde dag ;-)

ma
door margriet krook - May 22, 2013 om 23:23
3 Antwoorden / 1 Vragen

En ik ook hoor.
Heb ook zo'n dagvaardiging als pdf gekregen..
Wat een vertoning.
Een logo uitgeknipt op een papiertje van een advocaten kantoor dat niet bestaat en dan die Mr. Dodewaard.
Vandaag contact gehad met de Arag. Alles is gecheckt; advocatenkantoor klopt niet, zelf gecheckt bij KvK en ook Mr. Dodewaard is niet bekend in het Advocaten register...

tijger1
door tijger1 - May 22, 2013 om 23:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wordt een leuke bijeenkomst dan in juni.

gl
door gladys2 - May 23, 2013 om 09:23
10 Antwoorden / 0 Vragen

ik stuur ze alle reacties toe, heb ik ook gedaan van eerdere reacties..
Blijkbaar zijn ze daar niet van onder de indruk
Heb heel veel zin in die rechtszitting, hoewel het me niet zal verbazen als ze ondanks waarschuwing/veroordeling, gewoon verder gaan..
maar goed we maken er gewoon een gezellige dag van!
tot ziens dus in amsterdam!

ma
door margriet krook - May 23, 2013 om 16:58
3 Antwoorden / 1 Vragen

Dames/heren,

Contact gehad met de rechtbank. Er is geen zitting gepland voor ons. Helaas. Had meneer Dodewaard graag een rechtzaak gegund, uiteraard op zijn kosten.
Ten eerste is Moskowitz niet meer beschikbaar... Uiteraard zoeken wij een dure advocaat.
Steinhardt advocaten bestaat niet, alsook dhr. Dodewaard in persoon als advocaat staat nergens geregistreerd.
Advies: niets te doen van de rechtbank.
Men is hier inmiddels van op de hoogte en gaat er verder mee aan de slag.

Wordt vervolgd...

Ze steken die pillen, volgens mij placebo's, zelf maar in hun ....

zoekster
door zoekster - May 23, 2013 om 19:08
10966 Antwoorden / 34 Vragen

Hè, dat is nu jammer, dus jullie komen niet? Als ik jullie nu eens overhaal samen een glaasje te drinken op de de Keizersgracht 830, ik trakteer ;-)

an
door annamaria1956 - May 23, 2013 om 19:21
7 Antwoorden / 1 Vragen

Leuk aangeboden maar Amsterdam is een heel eind vanaf Brabant. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat er nadat er aangifte is gedaan door meerdere mensen en Radar er aandacht aan besteed heeft dit bedrijf nog steeds door kan gaan. Er zullen nu ook mensen zijn die uit angst toch maar betaald hebben. We zouden het programma "opgelicht"moeten inschakelen. John weet daar wel raad mee denk ik.

zoekster
door zoekster - May 23, 2013 om 20:21
10966 Antwoorden / 34 Vragen

Ik las op een forum van de consumentenbond dat het gonsde dat die kerel van Natrudyn op de Seychellen zat en hier een postbus adres heeft, maar of het waar is...
Mensen halen zich nu de gekste dingen in het hoofd.
Wat me wel verbaast is bij hoeveel mensen het kwartje nog steeds niet is gevallen. Ze blijven maar piekeren of ze de 6de of de 18de vrij moeten nemen!

christin
door christin - May 24, 2013 om 17:21
105 Antwoorden / 4 Vragen

Als een bedrag zonder een machtiging van uw kant is afgeschreven kunt u de bank dit laten storneren.
Verder hoop ik dat niemand ooit meer intrapt in goedkope verkoopverhaaltjes en zich laten verleiden tot een ''eenmalige'' afschrijving voor verzendkosten. Dus nooit iets automatisch laten afschrijven!!!

tijger1
door tijger1 - May 24, 2013 om 17:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nog beter is helemaal nooit meer ergens "gratis" proefpakketjes van te bestellen.

miranda54
door miranda54 - May 30, 2014 om 20:08
5 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Margriet, heb ik ook gehad. Laat het bedrag door je bank terugboeken. En schrijf een brief naar dat bedrijf. Dan reageren ze wel. Gr. Miranda veel succes