am
door amicale Jun 7, 2015 om 21:43
Voeding & gezondheid

RAZORPIT

Heeft iemand ervaring met de RAZORPIT? Geclaimd wordt dat je met dit apparaatje (via internet te bestellen) je scheermesje kunt slijpen en het daarna 150 x kunt gebruiken.

Alvast dank voor jullie reactie!
Eric

2544 11 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Jun 7, 2015 om 22:33
7388 Antwoorden / 14 Vragen

Het is geen slijper zoals u schrijft maar een reiniger. Het verwijderd zgn huidcellen en kalkaanslag van de mesjes waardoor ze weer scherp voelen. De een schrijft dat hij wel 80 extra scheerbeurten mee kan doen en een ander 150. Dus wat moet je geloven.

valerius-2
door valerius-2 - Jun 8, 2015 om 00:01
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Dat zal dan de uitvinding van eeuw worden. Ik hoef er in elk geval niet aan te beginnen met mijn baard die lijkt wel prikkeldraad zo hard die is dat eer zelfs met een mesje al moeilijk heeft.

aurora1
door aurora1 - Jun 8, 2015 om 00:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier en ook de laatste regel van de conclusie en de 2e reactie op het artikel.
Persoonlijk denk ik dat als het zo geweldig zou zijn dat dat dan wel algemeen bekend zou zijn. 150 Keer gebruiken lijkt me grote onzin.
Mij lijkt het weggegooid geld.

door 1953 - Jun 8, 2015 om 02:30
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=gerbera schreef op zondag 7 jun 2015, 22:33]Het is geen slijper zoals u schrijft maar een reiniger. Het verwijderd zgn huidcellen en kalkaanslag van de mesjes waardoor ze weer scherp voelen. De een schrijft dat hij wel 80 extra scheerbeurten mee kan doen en een ander 150. Dus wat moet je geloven.

U zou het ook eerst met een Antikalkmiddel kunnen proberen; baat het niet, schaadt het niet!

door 1953 - Jun 8, 2015 om 02:32
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op maandag 8 jun 2015, 00:01]Dat zal dan de uitvinding van eeuw worden. Ik hoef er in elk geval niet aan te beginnen met mijn baard die lijkt wel prikkeldraad zo hard die is dat eer zelfs met een mesje al moeilijk heeft.

Heggenschaar misschien? Grapje! Een tondeuse een optie?! Bij een echte barbier?!

am
door amicale - Jun 8, 2015 om 07:37
8 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn vraag was of iemand ERVARING heeft met dit product, dus graag serieuze reacties waar ik iets aan heb!

aurora1
door aurora1 - Jun 8, 2015 om 12:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bent u dan niet in staat om te lezen en ook niet om een link aan te klikken van serieuze reacties? U kunt anders zelf ook op internet verder zoeken.

aurora1
door aurora1 - Jun 8, 2015 om 12:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen
am
door amicale - Jun 8, 2015 om 12:50
8 Antwoorden / 1 Vragen

Aurora, ik vraag om serieuze reacties, maar kennelijk ben ik bij u niet aan het goede adres, helaas.

aurora1
door aurora1 - Jun 8, 2015 om 13:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u niet kunt lezen bent u misschien niet te helpen?

am
door amicale - Jun 8, 2015 om 13:46
8 Antwoorden / 1 Vragen

Aurora. Beetje last van de maandag? Geeft niets hoor! Serieuze reacties van andere mensen heb ik meer aan. Nog prettige dag toegewenst!