ke
door kerstinz Feb 23, 2015 om 16:27
Voeding & gezondheid

Waarheen met de klacht?

Goedemiddag,

ik heb op 4 december 2014 een jeans aangeschaft van het merk Street One en eind januari 2015 bleek deze al kapot te zijn. Nu is de winkel waar deze broek gekocht is weg en de winkel van hetzelfde merk in Ridderkerk wil mij niet helpen omdat mijn broek bij een andere franchiser vandaan komt. Ook de webwinkel van dit merk wil/kan mij niet helpen. Bon en kaartjes heb ik nog. Waar moet ik nu heen? Wie heeft nog ideeën?

Kerstinz

696 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Feb 23, 2015 om 16:35
11619 Antwoorden / 51 Vragen
0

Als het franchisers zijn, zijn het "eigen winkels" onder "één" vlag, d.w.z. ze gebruiken de naam van de keten, betalen daarvoor, verkopen de contractuele artikelen, maar zijn wel "eigen verantwoording". Dus nu de verkoper van uw broek weg is en de andere franchiser er geen actie op zet, wat ik begrijp, hij heeft in basis niets met u te maken, kunt u alleen proberen om bij de franchise gever, dus het hoofdkantoor, een email en een telefoontje te sturen en hopen dat ze u willen helpen. Want formeel hebben die ook geen verkoopbinding met u. Probeer het vriendelijk te houden, met stroop vang je meer vliegen als met azijn.

mahadma
door mahadma - Feb 23, 2015 om 16:38
11619 Antwoorden / 51 Vragen
0

Klik HIER voor de gegevens van het hoofdkantoor in Duitsland. Suc6

aurora1
door aurora1 - Feb 23, 2015 om 16:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Vraag anders eens aan de buren van waar die winkel zat of ze misschien verhuisd zijn en of ze het eventuele nieuwe adres kennen.

ke
door kerstinz - Feb 23, 2015 om 16:49
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=mahadma schreef op maandag 23 feb 2015, 16:38]Klik HIER voor de gegevens van het hoofdkantoor in Duitsland. Suc6 quote].

Ontzettend bedankt voor uw antwoord. Ga zeker een nette vraag om hulp sturen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer

Ro
Rohamo - Jun 25, 2024 om 09:29
Garantie & verzekeringen

Apotheek declareert hoger bedrag dan toegestaan

In de opstelling van mijn zorgverzekeraar, wordt bij de declaratie medicijnen telkens een klein bedrag als niet betaald gemeld. Een voorbeeld: Medicijn X Notabedrag € 41,16 Niet vergoed € 1,42 Vergoed € 39,74 Het ‘Niet vergoed’ bedrag wordt vervolgens niet in rekening gebracht. Dit probleem is al enkele jaren aan de gang en opgeteld gaat het best om een behoorlijke bedrag. Navraa ... Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer