in
door ingridl_1 Jun 17, 2010 om 14:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft slechte ervaring met UNDERWEAR COURLUX?

Mijn dochter heeft in april een gratis zending van UNDERWEAR COURLUX aangevraagd.Nooit iets ontvangen en gisteren kwam een pakje met 2 onderbroekjes.Maar ook een brief met aanmaning van de vorige zending want je moet wel iets betalen voor een gratis zending.Ze zijn niet te bereiken per internet.Als ze haar lidnr. invoert komt er te staan dat het niet het goede num. is.Verder kan je alleen via een 0900 nr. bellen dat lukte ook niet.
WIE OH WIE weet hoe je dit moet af handelen.INGRIDL

2461 28 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 17, 2010 om 17:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

ingridl

Informatie:

Adres FlexiFront

Site:
http://www.flexifront.com/nl/

FlexiFront klantenservice

courlux@hageman.nl

Telefoon: 0900 456 45 64
Fax: 078-623 05 47

Postbus 2035,
3330 DA Zwijndrecht

Ongevraagde toezending:

Ongevraagde toezending betekent dat je het produkt mag houden zonder dat daar van jou een tegenprestatie tegenover staat (BW7 boek 7 artikel 7). Je hebt immers nergens om gevraagd.
Je kunt het bedrijf een brief sturen waarin je aangeeft dat je geen prijs stelt op de toezending, dat je er niet om hebt gevraagd en dat je geen prijs stelt op toekomstige toezendingen.

Mocht het bedrijf je blijven lastigvallen met rekeningen die je zou moeten betalen, dan geldt dat het bedrijf moet bewijzen dat je hebt gevraagd om de zending. Dit kan zijn in de vorm van jouw handtekening onder een koopovereenkomst of een voice log (een telefonische bestelling die zij op de band hebben opgenomen). In het eerste geval moet je dus goed kijken of het wel jouw originele handtekening is en in het tweede geval kan het zo zijn dat iemand wel ja zegt op verschillende vragen, maar dat dat niet jouw stem is. Vraag hen in een brief om onweerlegbaar bewijs, pas als ze dat kunnen overleggen, moet je wel betalen. Let op: als je een brief stuurt naar deze firma, dan kun je wel je naam en adres opgeven maar zet onder die brief NIET je handtekening. Je handtekening dwars door jouw adres of op een kruisjesachtergrond kan wel. Er zijn namelijk firma's in Nederland die dan met jouw handtekening creatief gaan knippen en plakken, zodat het lijkt alsof jij wél een overeenkomst hebt afgesloten (valsheid in geschrifte dus).
Het zonder tegenprestatie mogen houden van een ongevraagde toezending is gebaseerd op:

Artikel 7 van BW7 boek 7:
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/7.html

1. Degene aan wie een zaak is toegezonden en die redelijkerwijze mag aannemen dat deze toezending is geschied ten einde hem tot een koop te bewegen, is ongeacht enige andersluidende mededeling van de verzender jegens deze bevoegd de zaak om niet te behouden, tenzij het hem is toe te rekenen dat de toezending is geschied.
2. De toezending aan een natuurlijk persoon die niet handelt in de uitoefening van een beroep of
bedrijf van een niet door deze bestelde zaak met het verzoek tot betaling van een prijs, is niet toegestaan. Wordt desalniettemin een zaak toegezonden als bedoeld in de eerste volzin, dan is het in lid 1 bepaalde omtrent de bevoegdheid, de zaak om niet te behouden, van overeenkomstige toepassing.
3. Indien de ontvanger in de gevallen, bedoeld in de leden 1–2, de zaak terugzendt, komen de kosten hiervan voor rekening van de verzender (het bedrijf dus).

Sukses, groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 9, 2010 om 19:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte heer. Mevrouw,

Ik heb zojuist een brief ontvangen van Underwaer Courlux. Ik wordt bedankt voor mijn aanmeldingen en ontvang binnenkort een welkomspakket. U raad het al. Natuurlijk heb ik mij niet opgegeven en wil ik helemaal niets ontvangen. In de brief staat dat ik porto en administratiekosten moet betalen. Dit dus voor iets waar ik niet om gevraagd heb.

Wie pakt deze [edit redactie] aan?
Hoe komt ik van deze [edit redactie] af?
Wat te doen als ik tocht een rekening krijg?

Uiteraard heb ik mij via de inloggegevens die in de brief staan direct afgemeld als lid. Hoe ik de bestelling (die ik niet aangevraagd heb) kan blokkeren weet ik niet. Dit heb ik gemeld aan de klantenservice.

Belachelijk dat ik zoveel moeite moet doen voor iets waar ik niet om heb gevraagd. Ik kan maar één tip aan jullie geven. Blijf zo ver mogelijk van de [edit redactie] van Underwear by Courlux uit de buurt.

Bel vooral hun dure kantenservice nummer niet, dat willen ze volgens mij juist graag. Expres fouten maken en daar aan verdienen via een duur 0900 nummer.
Is er nu niemand die iets kan doen aan deze [edit redactie]praktijken???

ve
door verwijderd - Aug 9, 2010 om 19:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

climbo

Zie mijn bericht van

donderdag 17 jun 2010, 17:36

Sukses en groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - May 24, 2012 om 17:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb k ook vandaag binnegekregen
ik heb zo snel mogelijk bestelling geannuleerd en hopen dt k niks hoef te betalen
hoe s het bij jou afgelopen

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 10:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het zelfde met het bedrijf UNDERWEAR COURLUX.
Ik kreeg via een mail deze troep gratis aangeboden. Dus ik mocht het uitproberen.
Inderdaad kreeg ik een pakketje. Een boxer. Kwaliteit nul.
Ik heb er om gelachen en gelijk in de prullenbak gegooid.
Daarna begon de ellende. Ik kreeg een rekening van verzend kosten. Dat voor de boxer. Omdat ik dacht dat het een buitenlands bedrijf was vond ik het riskant om te bellen. Veel te duur voor die €3,00. Dan ben ik nog meer geld kwijt. Dus ik dacht dat het gratis was, maar kreeg naderhand een rekening. Nu heb ik al een ik incasso Kosten €62,56. En dat voor een gratis onderbroek. Er zijn nog veel meer van deze praktijken in de omloop. Maar wat moet ik hier nu mee?
Iets is gratis en dan sta je voor een bedrag van €62,56
Wat nu?

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 10:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier moet u niets mee. Ze gaan u echt niet voor de rechter slepen voor die 3 euro en die incassokosten zijn ronduit belachelijk. Mocht in de voorwaarden van het proefpakketje staan dat u 3 euro portokosten voor uw rekening moet nemen, dan maakt u 3 euro over, stond er niets in de voorwaarden toen u het proefpakketje bestelde, dan doet u dat niet. U zult zien, na een paar dreigincasso's, met steeds hogere incassokosten, verstomt de zaak en hoort u er nooit meer wat van.

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 11:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Net zoals bij die andere zogenaamde gratis produkten die je ziet staan, staat er ook altijd in kleine lettertjes te lezen dat je verzendkosten moet betalen en dat je goed de voorwaarden moet lezen.
Helaas zien de meeste mensen niet verder dan het woordje GRATIS en bestellen ze dat "gratis" produkt in de waan dat het ook echt gratis is.
Ook kun je lezen dat je een lidmaatschap of abonnement aangaat zodra je dat gratis proefprodukt bestelt.

Bestel het gratis welkomstpakket van Underwear by Courlux. In dit welkomstpakket zit een kwalitatief en zeer duurzame boxershort, active of slip. Je betaalt wel €3,50 administratie- en verzendkosten. Let op: Lees goed de voorwaarden!

En dit zijn de voorwaarden:
* Ik wil graag het welkomstpakket ontvangen met de boxershort of slip model voor slechts € 0,-* (vertegenwoordigt een waarde van € 14,90 boxershort/€ 9,95 slip) Als ik mijn pakket ontvang, betaal ik slechts € 3,90 voor administratie- en verzendkosten. Daarnaast word ik lid zonder verdere verplichtingen.

Nadat ik heb gelezen welke voordelen ik als lid van Underwear by Courlux krijg, beslis ik of ik wil doorgaan met mijn lidmaatschap, inhoudend dat ik eens per 4 maanden een zending ontvang van 2 nieuwe boxershorts of slip modellen voor slechts € 11,90 of € 8,90 + administratie- en verzendkosten. Zo niet, dan meld ik dat aan Underwear by Courlux. Mocht ik meer of minder zendingen per jaar willen ontvangen, dan kan ik de periode aanpassen.

Attentie! Deze aanbieding geldt alleen voor nieuwe leden! Underwear by Courlux behoudt zich het recht om een gelijkwaardig vervangend product te zenden alsmede de order goed te keuren.

Je kunt het er natuurlijk op aan laten komen, maar ik zou het toch zo snel mogelijk betalen voordat er nog meer kosten bijkomen en dan meteen je lidmaatschap beëindigen voordat ze je nog meer troep toesturen.

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 11:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dirck, deze persoon heeft het niet over een welkomstpakketje, maar over een proefpakket, dat per mail is aangeboden. Even de reactie van lipsi003 afwachten.

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 11:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Consuwijzer schrijft over dit dubieuze handelen:

klik hier

U kunt naar bedrijf een ontkenning tot stand komen v.e. overeenkomst sturen.
voorbeeld brief: klik
aanpassen aan uw omstandigheden.

voldoe alsnog de verzendkosten. De incassokosten zijn te hoog.

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 11:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toevoeging
brief is alleen nodig als u vervolgzendingen ontvangt.

Bij alleen aanmaning + verhoging incassokosten. Dan brief over de hoogte v.d. incassokosten als u niet kunt aantonen dat u deze voldaan heeft.

info incasso bij Consuwijzer
klik

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

zoekster schreef op maandag 25 jun 2012, 10:25: Hier moet u niets mee. Ze gaan u echt niet voor de rechter slepen voor die 3 euro en die incassokosten zijn ronduit belachelijk. Mocht in de voorwaarden van het proefpakketje staan dat u 3 euro portokosten voor uw rekening moet nemen, dan maakt u 3 euro over, stond er niets in de voorwaarden toen u het proefpakketje bestelde, dan doet u dat niet. U zult zien, na een paar dreigincasso's, met steeds hogere incassokosten, verstomt de zaak en hoort u er nooit meer wat van.

Inderdaad. Het was een proefpakket. Er zaten geen kosten bij. Deze zijn naderhand pas aangekomen.
En omdat de boxer niets voorstelde heb ik deze in de prullenbak gegooid.
Na dit proefpakket heb ik ook niets meer gehad. Dus geen lid. Ik heb het incasso gebeld. En heb gevraagd om een handtekening of andere rechtsgeldig handelingen. Deze hebben zij niet. Maar doormiddel van IP adres gaan zij handelen. Ook dit is niet rechtsgeldig. Het incasso bureau legt ook de woorden in je mond. En dat is ook vervelend. Volgens mijn is alleen een handtekening of een opname rechtsgeldig. Kleine letters zijn er niet geweest. Het was puur een proefpakket.

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 14:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

dirck schreef op maandag 25 jun 2012, 11:30: Net zoals bij die andere zogenaamde gratis produkten die je ziet staan, staat er ook altijd in kleine lettertjes te lezen dat je verzendkosten moet betalen en dat je goed de voorwaarden moet lezen.
Helaas zien de meeste mensen niet verder dan het woordje GRATIS en bestellen ze dat "gratis" produkt in de waan dat het ook echt gratis is.
Ook kun je lezen dat je een lidmaatschap of abonnement aangaat zodra je dat gratis proefprodukt bestelt.

Bestel het gratis welkomstpakket van Underwear by Courlux. In dit welkomstpakket zit een kwalitatief en zeer duurzame boxershort, active of slip. Je betaalt wel €3,50 administratie- en verzendkosten. Let op: Lees goed de voorwaarden!

En dit zijn de voorwaarden:
* Ik wil graag het welkomstpakket ontvangen met de boxershort of slip model voor slechts € 0,-* (vertegenwoordigt een waarde van € 14,90 boxershort/€ 9,95 slip) Als ik mijn pakket ontvang, betaal ik slechts € 3,90 voor administratie- en verzendkosten. Daarnaast word ik lid zonder verdere verplichtingen.

Nadat ik heb gelezen welke voordelen ik als lid van Underwear by Courlux krijg, beslis ik of ik wil doorgaan met mijn lidmaatschap, inhoudend dat ik eens per 4 maanden een zending ontvang van 2 nieuwe boxershorts of slip modellen voor slechts € 11,90 of € 8,90 + administratie- en verzendkosten. Zo niet, dan meld ik dat aan Underwear by Courlux. Mocht ik meer of minder zendingen per jaar willen ontvangen, dan kan ik de periode aanpassen.

Attentie! Deze aanbieding geldt alleen voor nieuwe leden! Underwear by Courlux behoudt zich het recht om een gelijkwaardig vervangend product te zenden alsmede de order goed te keuren.

Je kunt het er natuurlijk op aan laten komen, maar ik zou het toch zo snel mogelijk betalen voordat er nog meer kosten bijkomen en dan meteen je lidmaatschap beëindigen voordat ze je nog meer troep toesturen.

Groet, Dirck
zoekster schreef op maandag 25 jun 2012, 10:25: Hier moet u niets mee. Ze gaan u echt niet voor de rechter slepen voor die 3 euro en die incassokosten zijn ronduit belachelijk. Mocht in de voorwaarden van het proefpakketje staan dat u 3 euro portokosten voor uw rekening moet nemen, dan maakt u 3 euro over, stond er niets in de voorwaarden toen u het proefpakketje bestelde, dan doet u dat niet. U zult zien, na een paar dreigincasso's, met steeds hogere incassokosten, verstomt de zaak en hoort u er nooit meer wat van.

Hallo dirck

Waarom een boxer bestellen met €3,00 verzendkosten. Terwijl er betere producten in de winkel liggen dan dat er verzonden word. Zoals je al schrijft gratis proef product
Als ik straks ergens loop, en iemand vraagt of ik een deodorant wil testen. En deze vragen naderhand €2,50 voor de test. Moet je dan ook betalen?
Groetjes.

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 14:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laat u zich niet opfokken. Iedere Jan, Piet of Klaas kan een incassobureau beginnen, op zich zijn ze volledig machteloos om geld te innen. Zij kunnen alleen maar iets beginnen via een deurwaarder die een vordering bij de rechter moet zien te krijgen. Gaat allemaal echt niet gebeuren. Door middel van een IP adres gaan zij handelen, gewoonweg lachwekkend. Dat zegt wel iets over de kwaliteit van het incassoburea! U doet gewoon niets. U zult zien, meer dan een stel dreigbrieven met oplopende incassokosten gaat u niet krijgen. Op een gegeven moment houden ze op.

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 14:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ lipsi003
Verzendkosten betaald of een 1 malige machtiging afgegeven voor incasseren verzendkosten?
Bankafschriften nagelopen?

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 15:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze actie staat hier klik en die is van 2009. Daar staat al duidelijk bij dat er verzendkosten aan verbonden zijn. Het product, ondergoed is gratis.
Heel vaak krijg ik zulke emails en zie ik acties op gratis spullen pagina's. Altijd de voorwaarden lezen dus.
Het product is gratis dat klopt dus maar de verzendkosten niet. Mensen zouden en goed aan doen beter te lezen.

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jammer genoeg is niet te zien of via 1 malige incasso geïncasseerd werd of via bijgevoegde accept giro.
Bankafschriften tonen aan of betaald is.

mousy32 schreef op maandag 25 jun 2012, 15:12: Deze actie staat hier klik en die is van 2009. Daar staat al duidelijk bij dat er verzendkosten aan verbonden zijn.

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 15:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je die "gratis"spullen besteld dan gaat dat via automatisch incasso. Dat staat ook in die voorwaarden k herinner me de emails nog wel.
Vaak krijg je deze als je mee doet aan programma's zoals euroclix, moneymiljonair en/of enquetes invult.
Ze komen niet zomaar uit de lucht gevallen.

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 15:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

mousy32 schreef op maandag 25 jun 2012, 15:24: Als je die "gratis"spullen besteld dan gaat dat via automatisch incasso. Dat staat ook in die voorwaarden k herinner me de emails nog wel.
Vaak krijg je deze als je mee doet aan programma's zoals euroclix, moneymiljonair en/of enquetes invult.
Ze komen niet zomaar uit de lucht gevallen.

Geen automatische incasso. Geen bankrekening gevraagd.
Geen giro bij de verzending. Deze is na enkele weken pas gekomen.
Ook geen melding over kosten van de verzending.
Als dat erop zou staan is er niemand die besteld.

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 15:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lees deze forum is. Dit zegt al genoeg.

http://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=4270

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 15:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is niet waar het staat er nl altijd wel bij wat het je kost, ik heb zelf afgelopen weken ook emails gehad over een gratis bh en slip, je krijgt de producten gratis en de verzendkosten moet je betalen en dat er een lidmaatschap aan vast zit.
Kan verder bij deze niet zien of er een automatisch incasso aan vast zit, dat was nl wel bij die creme van paris pure
Je zou eens op de link met voorwaarden moeten klikken daar staat alles in. klik verschillende ondergoedjes waar duidelijk bij staat dat er verzendkosten betaald moeten worden

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 15:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Daar kunnen wij lang of breed over praten Mousy32. Maar voorlopig lopen er al meerdere zaken tegen deze handel. Ik heb genoeg gelezen. Er zijn zoveel forums dat ik het niet meer waard vind om deze gasten nog aandacht te geven.

Ik heb contact opgenomen met de politie en gevraagd of ik hiervan aangifte moest doen. Dit hoefde niet, omdat ik in dit geval niet benadeeld was, maar
ze zouden er wel een aantekening van maken. Ik heb de namen van Alektum en Courlux doorgegeven, en men vertelde mij dat ze al bezig zijn met een
vrij grootschalig onderzoek naar de praktijken van deze club.

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 16:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik geloof best dat het in een aantal gevallen fout gaat. Maar er zijn ook genoeg mensen die idd t woordje gratis zien en de voorwaarden niet lezen.

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 16:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

mousy32 schreef op maandag 25 jun 2012, 16:04: Ik geloof best dat het in een aantal gevallen fout gaat. Maar er zijn ook genoeg mensen die idd t woordje gratis zien en de voorwaarden niet lezen.

Daar ben ik het mee eens Mousy32.
Maar ik zag net waar je op doelde. De website Alles voor niks. Zo ben ik daar niet te recht gekomen. Probeer de link nu maar eens uit. Dan kom je niet meer bij de boxers.
Deze link bedoelde je.
Gratis mannen Boxershort t.w.v. €14,90 of Slip t.w.v €9,95

Maar bedankt voor het mee denken.
Groetjes.

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Klopt die actie is inmiddels afgelopen. En graag gedaan.
Ik heb zelf t ooit 1x ingevuld en kreeg idd een mooie bh en slip. Maar heb direct daarna gebeld en mij afgemeld en toen was het klaar. Ook nooit meer wat van gehoord, kon een normaal telefoon nummer bellen voor afmelden.
Maar dat is al heel wat jaren geleden en k weet niet meer bij wie dat was.

Wat ik zou doen in dit geval alles terug in verpakking en alles terug sturen.

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 16:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

klik hier
Ik heb een site van Courlux gevonden. Het is vreemd dat bij de vragenlijst geen vraag staat over de verzendkosten.

Als niet vooraf duidelijk aangegeven is dat er verzendkosten aan verbonden zijn, dan kan m.i. niet achteraf verzendkosten gevorderd worden.

Het is een probleem wat al jaren speelt, zowel op dit kassa forum als op andere forums.

Geen automatische incasso. Geen bankrekening gevraagd.
Geen giro bij de verzending. Deze is na enkele weken pas gekomen.

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 17:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

lipsi003 schreef op maandag 25 jun 2012, 15:46: Lees deze forum is. Dit zegt al genoeg.

http://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=4270

Hallo lipsi003,

Op dat forum heeft niemand ooit iets besteld bij dat bedrijf.

Jij hebt indertijd wél iets besteld en nou gaat het erom wat er in dat mailtje stond, of wat er op de website stond bij het invullen van je gegevens.

Heb je het mailtje ook bewaard?
En weet je anders de naam van de website nog waar je je bestelling moest invullen?

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

dirck schreef op maandag 25 jun 2012, 17:02:
lipsi003 schreef op maandag 25 jun 2012, 15:46: Lees deze forum is. Dit zegt al genoeg.

http://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=4270

Hallo lipsi003,

Op dat forum heeft niemand ooit iets besteld bij dat bedrijf.

Jij hebt indertijd wél iets besteld en nou gaat het erom wat er in dat mailtje stond, of wat er op de website stond bij het invullen van je gegevens.

Heb je het mailtje ook bewaard?
En weet je anders de naam van de website nog waar je je bestelling moest invullen?

Groet, Dirck

Hoi Dirck
Het is via een mail gekomen. Daarna word je door gelinkt naar het product die je dan gratis mag uit proberen. De boxer dus. Geen enkele kleine regels over verzend kosten.
Naam en adres en email. En dat was het. Ook geen stukken over lidmaatschap.
Wat het merkwaardig was dat het incasso mijn vertelde dat ik meerdere pakketjes had gehad. Dit omdat het om een lidmaatschap gaat. Ik heb dus alleen de boxer gehad met geen betaling van verzend kosten. Die heb ik naar een tijdje gehad. Dus via mail is alles door gelinkt.
Maar dat zij ik ook al tegen Mousy32. Deze gaf mijn ook een link. Maar ook deze is nu weg. Dus het bedrijf verandert steeds de link.
Groeten

ve
door verwijderd - Jun 25, 2012 om 17:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk deze mensen hebben weer wat anders. Van het zelfde bedrijf.
Dus het maakt niet uit. Of je betaald of niet. Het is gewoon rotzooi.
====================================
Mijn dochter heeft via gratiz.nl 1 pakje scheermesjes aangevraagd en had de verzendkosten niet gelezen!Vervolgens kreeg ze
zonder vragen een tweede pakketje.Vorige week heb ik toch maar de 2 x € 3,50 betaald om overal vanaf te zijn(dacht ik).Nu
heeft ze via het incassobureau Alektum een rekening van € 55,19 gekregen en moet ze per omgaande betalen omdat de
betaling te laat binnen was.
De vordering is van Courlux International SA.
Help,wat moet ik nu doen????