henri123
door henri123 Sep 14, 2018 om 14:13
Winkels & webshops

Borrelglazen

Albert Hein had te weinig glazen tijdens de borrelglazenactie, deze zou je kunnen reserveren online en dan zou deze juli/augustus gelevert worden.
Ik moest aanklikken dat ik beloofde de benodigde volle kaarten te hebben, dit heb ik gedaan, kreeg een reserveringsbevestiging op de mail.
Nu ik vraag waar de glazen blijven krijg ik hetvolgende terug: 

Hartelijk dank voor uw mail. Helaas hebben wij met een grote storing te kampen gehad waardoor niet alle reserveringen goed bij ons zijn doorgekomen. Indien u in uw profiel geen reservering ziet, geen bevestigingsmail heeft ontvangen en/of helemaal niet kunt inloggen dan duidt dit erop dat uw reservering niet goed is doorgekomen. 

Aangezien de actie verlopen is, kunnen we helaas ook geen nieuwe reserveringen meer aannemen. Wel is het zo dat de waterkaraffen nog uitgeleverd moeten worden (begin oktober), maar dat de tumblerglazen reeds geleverd zijn en dat veel filialen extra geleverd hebben gekregen. Wellicht dat de winkel u nog kan helpen vanuit deze extra voorraad.

Wij bieden u onze welgemeende excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd even contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet, 

 

Suzanne Duurkoop 
Klantenservice AH Bijzondere Borrelglazen actie

Ik ga de glazen niet krijgen terwijl ik gewoon de bevestiging heb, kan een bedrijf dit zomaar doen, vind dit een principekwestie, we moeten toch gewoon de afspraken nakomen.

4088 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

PvBaak48
door PvBaak48 - Sep 14, 2018 om 14:23
65 Antwoorden / 1 Vragen
10

Er staat toch in hun mail dat je in aanmerking komt als je een bevestiging hebt dus moet AH gewoon de glazen leveren.

Tr
door Trostomaat Sep 14, 2018 om 20:09
239 Antwoorden / Vragen

Dat staat er niet. Er valt op te maken uit de mail van AH dat je ook nog in moet kunnen loggen in je profiel en daar de reserving moet kunnen zien.
Als je niet kunt inloggen of je kunt dat wel maar er staat geen reserving in je profiel dan is de boodschap van AH: 'pech gehad, dan is uw reserving niet goed bij ons doorgekomen, het feit dat u een bevestigingsmail heeft ontvangen doet daar niets aan af'.

ha
door harrybre Sep 17, 2018 om 12:15
240 Antwoorden / Vragen

Ga procerderen, neem een advocaat a € 225 / uur ex BTW....
Of koop die glazen elders voor een lagere prijs als sowieso al bij AH, en gooi die puntjes in de oud-papier bak.

henri123
door henri123 - Sep 14, 2018 om 14:26
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja dat klopt, maar als ik dan een mail stuur met de bevestiging antwoorden ze niet meer.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 14, 2018 om 14:37
7188 Antwoorden / 3 Vragen
1

Tegen een langdurende storing valt niets te doen als daardoor de aanvraag niet ontvangen is.
Misschien dat een AH winkel nog over een extra voorraad beschikt. 
https://www.ah.nl/klantenservice/contact-opnemen

edrick3
door edrick3 Sep 14, 2018 om 16:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Maar TS meldt dat er een bevestigingsmail is ontvangen, dus  .... is de aanvraag wél ontvangen.

sjjoppy
door sjjoppy Sep 14, 2018 om 16:18
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Klantenservice kan TS aan een winkeladres (waar nog een voorraad is) helpen als er via een andere weg om gevraagd wordt.
Op e-mails wordt niet meer gereageerd meldt TS.

Tr
door Trostomaat Sep 14, 2018 om 20:03
239 Antwoorden / Vragen

Er staat dat de storing ervoor gezorgd heeft dat niet alle reserveringen 'goed zijn doorgekomen'. Er staat niet dat ze niet ontvangen zijn.
Dat een bevestigingsmail ontvangen is bewijst overigens niet dat een reservering of aanvraag ontvangen dan wel (goed) doorgekomen is. Het bewijst slechts dat die bevestigingsmail verstuurd is.

sjjoppy
door sjjoppy Sep 14, 2018 om 20:19
7188 Antwoorden / 3 Vragen

@trostomaat
Er staat ook dat veel filialen extra glazen geleverd hebben gekregen en als TS contact legt met de klantenservice zou die kunnen doorgeven in welke winkel TS een kans maakt om deze glazen te bemachtigen.
Wie weet wel in zijn woonplaats.

marita5
door marita5 - Sep 14, 2018 om 15:32
11513 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Henri123 , 

Contact via Twitter / of Facebook .

Social Media

Stel hier je vraag aan ons webcare team.


Of neem eens contact op met het hoofdkantoor Zaandam :

Telefoon : 075 - 6599111

edrick3
door edrick3 - Sep 14, 2018 om 16:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

kreeg een reserveringsbevestiging op de mail.
Dus is jouw bestelling wél binnen gekomen en zou je dus geleverd moeten krijgen.
Dus toch nog maar eens contact opnemen.
Suc6

sjjoppy
door sjjoppy Sep 14, 2018 om 16:46
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Klantenservice kan TS aan een winkeladres (waar nog een voorraad is) helpen als er via een andere weg om gevraagd wordt.
Op e-mails wordt niet meer gereageerd meldt TS.

sjjoppy
door sjjoppy Sep 14, 2018 om 17:28
7188 Antwoorden / 3 Vragen
Tr
door Trostomaat Sep 14, 2018 om 20:12
239 Antwoorden / Vragen

Volgens AH is de bestelling niet goed doorgekomen als je nu niet meer kunt inloggen op je account. Het maakt dan niet uit of je een bevestigingmail ontvangen hebt. Dat schrijven ze.

edrick3
door edrick3 Sep 14, 2018 om 20:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@trostomaat: toch maar eens goed lezen dan. ;-)

Tr
door Trostomaat Sep 15, 2018 om 00:11
239 Antwoorden / Vragen

@edrick3, wat snapt u niet aan de mail? Er staat:
'Indien u in uw profiel geen reservering ziet, geen bevestigingsmail heeft ontvangen en/of helemaal niet kunt inloggen dan duidt dit erop dat uw reservering niet goed is doorgekomen'
Als ik in mijn profiel geen reservering zie, (of ik kan zelfs helemaal niet inloggen) wat betekent dat dan voor mijn reservering volgens AH?

diumenge
door diumenge - Sep 14, 2018 om 17:14
11969 Antwoorden / 15 Vragen
2

Natuurlijk moeten ze de afspraken nakomen, maar dat lukt ze kennelijk niet meer. Het gaat om een paar borrelglazen, dus nauwelijks de moeite om je recht proberen te halen. Dus stem met je voeten en ga voortaan naar een andere supermarkt, dan verdienen ze aan jou tenminste niet meer.

simon55
door simon55 - Sep 14, 2018 om 17:19
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Dekamarkt tien keer beter , had koekenpannen besteld voor de buurvrouw maar waren op , ik mail gestuurd naar hoofdkantoor met nogal redelijk onbeschofte bewoording , daarop antwoord na drie maanden , maar kreeg wel de koekenpannen, buurvrouw blij. Zo kan t ook

ma
door manwijf Sep 18, 2018 om 08:24
574 Antwoorden / 1 Vragen

Les 1 : je hoeft niet onbeschoft te worden om je recht te halen.

panter22
door panter22 - Sep 14, 2018 om 19:22
6599 Antwoorden / Vragen
1

Vervelend als je die glazen zo mooi hebt gevonden.
Kijk nog eens op de spaarkaart naar de voorwaarden.
Op de nieuwe spaarkaart voor de lunchspulletjes staat dat je de spaarkaarten alleen bij de AH winkels kunt inleveren. 
Ik meen mij te herinneren dat dit bij elke actie zo is.
Als de glazen op zijn dat was het extra service dat je  de overgebleven glazen via internet kon reserveren.
Dat is dus misgegaan. Dat kan gebeuren. De glazen zijn op. Er is niets meer. 
Kijk op Marktplaats. Daar worden ze nog verkocht.


Tr
door Trostomaat - Sep 14, 2018 om 19:56
239 Antwoorden / Vragen
2

Het lijkt meer op een communicatiestoornis. Of toch niet?
TS heeft een bevestiging en doet navraag: 'waar blijven mijn glazen?'
AH geeft geen klip en klaar antwoord.
AH geeft wel aan geen nieuwe reserveringen meer aan te nemen (alsof dat gevraagd is).

Maar wellicht is ook de reservering van TS niet goed doorgekomen, en is dat de boodschap van AH.
Een bevestigingsmail had TS ontvangen, maar kan hij nog inloggen? En als hij dat kan, is de reservering dan zichtbaar in zijn profiel?
Als het antwoord op tenminste één van beide vragen ontkennend luidt, dan moet helaas de conclusie zijn dat ook de reservering van TS niet goed is doorgekomen.
Als beide vragen met 'ja' beantwoord kunnen worden, dan was dit een slechte mail van AH en dan zou ik nog eens aan de bel trekken.

re
door red1 - Sep 17, 2018 om 11:29
329 Antwoorden / 1 Vragen
0

reken eens uit , voor hoeveel euro boodschappen je  hebt moeten doen, en kijk dan eerst eens wat zulke glazen kosten  !! duur hoor al dfie euro's aan bood schappen voor een paar glazen en dan nog bij betalen

panter22
door panter22 Sep 17, 2018 om 12:31
6599 Antwoorden / Vragen

Je krijgt de zegeltjes gewoon bij de boodschappen. Je hoeft ze niet aan te nemen of te besteden.

audb
door audb Sep 17, 2018 om 13:36
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Alleen AH? 

Gelukkig niet bij alle winkels is dat gewoon zo dat je ongemerkt het zelf betaald

Maar vergeet niet dat er ook een heele boel geld wordt uitgegeven voor het in de winkel ligt en meestal wordt het ook nog uitbesteed aan een externe bedrijf.

Maar goed de glazen zullen binnenkort wel weer op marktplaats staan of ergens in de kringloop winkel te vinden zijn voor €0.50 

ma
door marleenvanh Sep 17, 2018 om 17:18
451 Antwoorden / 1 Vragen

Ja dat is weer een andere zaak. Indien een actie 'met bijbetalen' is dan doe ik sowieso niet mee. Glazen en servies? ACTION!

ma
door marleenvanh - Sep 17, 2018 om 17:17
451 Antwoorden / 1 Vragen
0

Gevalletje 'koude douche' of iets dergelijks. AH zit hier m.i. helemaal fout. U heeft een bevestiging dus u moet glazen krijgen PUNT. E.e.a. via twitter of face-book naar buiten brengen. MET een afbeelding van de bevestiging. Dat wil ook nog wel eens -en snel.....- werken. Succes.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doerak_games - Apr 27, 2024 om 01:33
Elektronica & tv

Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters

nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus  je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer