Ik kan mijn bestelling niet ophalen doordat de winkel gesloten is ivm Corona. Waar heb ik recht op?
Nog voor de Corona chaos heb ik een online bestelling gedaan bij C&A. Hier heb ik gekozen voor de optie om mijn bestelling af te halen in de winkel. Mijn bestellingen is netjes bezorgd bij het betreffende filiaal, echter is deze momenteel niet meer open. Na telefonisch contact met de klantenservice van C&A blijft er geen andere optie over dan te wachten op de dag dat het filiaal weer open gaat. Ik kan de goederen niet retourneren aangezien ik ze niet in bezit heb en daardoor kan ik ook geen geld terugkrijgen. Het liefste wil ik mijn bestelling nu thuis ontvangen of ik wil mijn geld terug krijgen om de bestelling opnieuw te plaatsen en dan thuis te laten bezorgen. Ik ben van mening dat C&A in gebreken is en dat ik hierdoor de koop zou mogen ontbinden. Wat kan ik het beste doen?
Het lijkt mij dat er momenteel wel grotere problemen zijn om je druk over te maken. Maar, inderdaad C&A blijft in gebreke, dus daar kan je naar handelen als dit momenteel je grootste zorg is...
Maar even wachten dan en af en toe even op de site van C&A kijken of er iets verandert.
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/service/covid-19
U kunt de artikelen, als het nog dezelfde prijs is, evengoed nog eens bestellen en thuis laten bezorgen en als C&A open gaat stuurt u de eerdere zending retour.
Dat is eng, op hetzelfde moment dezelfde reactie schrijven.
Ja, wonderlijk.
Dan moet je wel 2 keer betalen
Een keer krijg je weer terug Panter.
Klopt, maar je zult eerst wel 2 keer moeten betalen en het kan wel 1 maand duren voordat je je geld van het eerste pakje weer terug hebt. Niet iedereen kan zich dat permitteren,
U kunt het gewoon opnieuw bestellen en thuis laten afleveren. Zodra de winkel weer open is gaatje daarnaartoe, haalt u het pakje op en stuurt het meteen weer terug.
M.i. kan men regelen of anders gezegd zou men m.i. moeten regelen dat het pakket dan toch bij u wordt afgeleverd. Zie ook de tip die @NEODUTCHIO al gaf!.
Als u het artikel niet dringend nodig heeft zou ik echter maar even afwachten wat men bij C&A dedenkt omdat dit een nieuwe en onverwachte situatie is.
Zou toch nog maar eens contact opnemen met de klantenservice alvorens het opnieuw te bestellen. Het kan nog wel even duren alvorens de winkels weer open gaan en u het bestelde kan ophalen. Het opnieuw bestellen en later terugzenden van het pakket uit de winkel zou wel eens problemen kunnen geven omdat de retour termijn dan is verstreken. En gelet op het feit dat de klantenservice zo reageert is het niet denkbeeldig dat het dan straks ook gebeurd.
Sorry hoor maar het gaat om iets van C&A. Dus geen voedsel of drinken of medicatie wat hoognodig is. U heeftvast andere kleding genoeg toch?
Waar je je druk om kunt maken in deze tijd.
In een normale situatie zou het c&a filiaal niet gesloten zijn en had u uw bestelling kunnen ophalen maar.....zoals u weet is de situatie momenteel niet normaal.
in gebreke stellen, ja normaal wel maar kan c&a er wat aan doen dat er op dit moment grotere problemen zijn ivm een hele grote gezondheidscrisis.
Alles gaat anders dan anders en er wordt van iedereen gevraagd om flexibel te zijn en mee te werken.
Dus wees flexibel en, wacht tot het filiaal weer open gaat of bestel opnieuw en laat thuis bezorgen en wacht tot het filiaal weer opengaat en vraag daar uw geld terug.
Persoonlijk zou ik gezien de hele situatie waarin Nederland en alle andere landen verkeren niet zo moeilijk doen maarja wie ben ik.
C&A blijft NIET in gebreken door dat de winkel gesloten is en niet C&A overigens mogen ze zich beroepen op overmacht daar de omstandigheden daar naar is.
Ik kreeg zelf net een email van Hornbach dat de winkels as zondag dicht zijn denkelijk gaan die ook maatregelen nemen om de corona virus tegen te gaan.
Er wordt gewoon tekortgeschoten. Dat kun je ze niet verwijten. Het herroepingsrecht geld onverkort.
Het is weer vrijdag middag hoor, gezien de reacties. Als TS zich hier druk om maakt is dat zijn zaak. Met al de beperkingen en het vele thuis zitten kan ik me best voorstellen dat je je hier druk om maakt.
Wat ik zou doen, mits financieel haalbaar, is het opnieuw bestellen zoal Neo en Malty al suggereren. Het pakket gewoon later annuleren of retour zenden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer